Gå til innhold

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.9.2020 den 1.28, Uatskillelig skrev:

Jo, faktisk. Hvor mye koster det å omtale en transmann for mann og en transkvinne for kvinne om det er det de ønsker? Ingenting. Det er ikke vanskelig. 

Hva de ønsker (følelser) er irrelevant. Hva biologien (fakta) sier er relevant. 
Det finnes menn, transmenn, kvinner og transkvinner. De to gruppene med "trans" foran bør ikke ha tilgang til menn og kvinners sport.

En transkvinne skal ikke få delta i kvinnesport, det er direkte forkastelig at det tillates. 

Endret av AndreasBR
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt kalle transkvinner og transmenn for det kjønnet de ønsker og jeg respekterer dem,

Ja, men da sier man transmann om de ønsker å bli kalt mann. Eller transkvinne om de vil bli kalt kvinne. 
Vitig å spesifisere, for de er ikke menn/kvinner.  De er transmenn/transkvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke tiltrukket av personer med vagina , uansett hvilket kjønn de identifiserer seg som. Deg gjelder også menn med vagina. 

Jeg er kvinne og blir tiltrukket av menn født so menn, og med penis. 

Trans personer må rett og slett respektere at slik er det for mange. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er mann og suger kuk, du er homse. 100% homofil. 90% veldig homofil og 10% litt mindre, men fortsatt homofil

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjersti.kjersti skrev:

Hvis du er mann og suger kuk, du er homse. 100% homofil. 90% veldig homofil og 10% litt mindre, men fortsatt homofil

Veldig sikker på at det ikke er noen korrelasjon mellom en handling og det å være tiltrukket av samme kjønn. 
Homofil handler om å være seksuelt tiltrukket av samme kjønn, ikke hvilke handlinger man utfører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Konungr skrev:

Kvinne med kuk? Finnes ikke.

Hmm. Hva hvis en biologisk kvinne foretar kjønnsoperasjon, hva er hun da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AndreasBR skrev:

Transkvinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hannah80 skrev:

Transkvinne.

? Du er på bærtur.. Du mener altså at en biologisk kvinne som tar kjønnskifte plutselig er en transkvinne? Wow. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AndreasBR skrev:

? Du er på bærtur.. Du mener altså at en biologisk kvinne som tar kjønnskifte plutselig er en transkvinne? Wow. 

Haha, går helt i surr. Transmann selvsagt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AndreasBR skrev:

Men.. Skal man være "korrekt", så er han en mann. Og du må definere deg som Cis-mann. Visstnok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 24/7SylviaPlath
2 timer siden, AndreasBR skrev:

Hva de ønsker (følelser) er irrelevant. Hva biologien (fakta) sier er relevant. 
Det finnes menn, transmenn, kvinner og transkvinner. De to gruppene med "trans" foran bør ikke ha tilgang til menn og kvinenrs sport.

En transkvinne skal ikke få delta i kvinnesport, det er direkte forkastelig at det tillates. 

Absolutt. Det er en grunn til at det ikke er noen transmenn der ute som slår rekordene til biologiske menn og briljerer på samme måte som transkvinner gjør, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AndreasBR skrev:

Men som kapper av pikken er enkel, evnukk. Vet ikke om man har et godt nok ord for det du beskriver, er et veldig nytt påfunn i denne gradvise degenereringen av samfunnet.

Endret av Konungr
typo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Hannah80 skrev:

Haha, går helt i surr. Transmann selvsagt

Men personen i eksempelet mitt er ikke transmann, hun definerer seg som kvinne. Hun ble biologisk født kvinne. 

Hva er en biologisk kvinne som tar kjønnsoperasjon men som ikke er trans? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 14.11, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne.

Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡

Anonymkode: 7a9be...72b

Om jeg likte hun og var interessert skulle jeg gjerne sugd og kost med penisen hennes. Sex kan være minst like godt med kvinner som har penis ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? 

Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk.

Vi er faktisk kommet til 2020.

Nei nå må dere slutte. La nå folk få velge selv om de har lyst til å gjøre dette eller ikke. Ikke tving kjønnsorganet ditt på andre. Det er ikke pent

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 hours ago, Kjersti.kjersti said:

Man kan være heterofil (bli forelsket i motsatt kjønn) og ha sex med samme kjønn uten at man blir homofil av den grunn. At man har seg med menn som mann betyr ikke at man ikke blir forelsket i kvinner.

Anonymkode: 3fb54...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan være heterofil (bli forelsket i motsatt kjønn) og ha sex med samme kjønn uten at man blir homofil av den grunn. At man har seg med menn som mann betyr ikke at man ikke blir forelsket i kvinner.

Anonymkode: 3fb54...98a

Bifil eller biseksuell. 

Anonymkode: 12e22...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kjersti.kjersti skrev:

Ikke hvis det er en kvinnes penis.

Fra ordboken: hetero|seksualitet m1 seksualdrift som er rettet mot det annet kjønn; motsatt

Altså kan ikke seksuell kontakt mellom en (cis)mann og en (trans)kvinne være homofili. Det er irrelevant hvilke kjønnsorgan man har. 

Som jeg har sagt før: sKaFF dERe EN utDAnnELsE

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...