Gå til innhold

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han tenner på eget kjønn(xy) og er i så fall dermed homofil. Det er ikke noe galt i det. 

Anonymkode: dadfd...c4b

Homofile menn tenner på menn, ikke transkvinner. Så det blir helt feil å kalle menn som har sex med transkvinner for homofile også. Det sier seg selv. 

Anonymkode: 7bb41...4d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? 

Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk.

Vi er faktisk kommet til 2020.

Anonymkode: 7a9be...72b

Selvfølgelig er de ikke homofile. Homofile menn tenner på menn. Lesbiske kvinner vil heller ikke ha sex med transkvinner. 

Anonymkode: 7bb41...4d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? 

Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk.

Vi er faktisk kommet til 2020.

Anonymkode: 7a9be...72b

Ok , så hvis en kvinne med penis knuller en mann med vagina, så er hun altså heterofil?

Endret av I Grosny
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis hun identifiserer seg som kvinne 😠 Hallo! Vi er i 2020!

Anonymkode: 7a9be...72b

Ditt svar er veldig sånn 2020-woke. 

Anonymkode: 7ab9b...b28

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, hvis du er en Otherkin, da identifiserer du deg som en annen art enn menneske. Mange som gjør det. Hvis du identifiserer deg som en hest, så er du en hest.

Anonymkode: 7a9be...72b

Bokmålsordboka

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'otherkin' i bokmålsdatabasen.

Nynorskordboka

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'otherkin' i nynorskdatabasen.


Men om jeg ikke er et menneske, hvordan kan jeg da ha og disponere en bankkonto i et navn som jeg ikke identifiserer meg med? Kan jeg fortsatt straffes etter straffeloven, om jeg ikke er et menneske? Hva om jeg tar livet av en annen hest, men som andre identifiserer som menneske, kan jeg da straffes for dette? Når ingen av oss er mennesker?

Anonymkode: 5381a...a2b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? 

Fordi dette finnes ikke. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Ts gliser bredt bak skjermen nå 😉

Sikkert, HEN ble beleilig borte fra tråden hvertfall 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Homofile menn tenner på menn, ikke transkvinner. Så det blir helt feil å kalle menn som har sex med transkvinner for homofile også. Det sier seg selv. 

Anonymkode: 7bb41...4d5

ta dna test på begge så ser vi om det er gay eller ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? 

Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk.

Vi er faktisk kommet til 2020.

Anonymkode: 7a9be...72b

" Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil".  Trolig en av de mer ulogiske og naturstridige setninger jeg har lest.

Ja, vi er i 2020! Mange "fremskritt",  du har vel fått med deg at vi også har funnet ut at jorda er flat 🥳

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AndreasBR skrev:

ta dna test på begge så ser vi om det er gay eller ikke. 

For noe vrøvl. Jeg kjenner to homofile menn som dumpet kjæresten da de kom ut som transkvinner og ville skifte kjønn. Homofile menn vil ikke være sammen med noen som identifiserer seg som kvinne. De vil være sammen med menn. 

Anonymkode: 7bb41...4d5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Transkvinner kan aldri bli noe mer enn transkvinner, hvis man ikke kan unnfange, føde barn og amme på en naturlig måte og i tillegg er født med mannlige kjønnsorganer så blir man aldri en kvinne.  

 

Anonymkode: 09955...716

Så alle som ikke kan unnfange, føde eller amme er menn, mener du?? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg identifiserer meg som en hest, betyr det da at jeg er en hest?

Anonymkode: 5381a...a2b

Tenkte det samme. 

Respekterer andres meninger og livsstil. Men biologisk sett er man enn mann om man har "ekte" penis. Eller kvinne om man har vagina, livmor... Det ser man i naturen også. Planter har kjønn. Det er ikke feil at det eksiterer to kjønn. Det vil ikke si at det er så stor forskjell på kvinner og menn emosjonelt. Men det er en biologisk forskjell. Det vil det alltid være. 2020 eller ikke. 

Anonymkode: 7785d...ea7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thyra skrev:

Så alle som ikke kan unnfange, føde eller amme er menn, mener du?? 

Hvordan klarer du å tolke det ab a2b skriver på den måten? 

Anonymkode: 7785d...ea7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er de ikke homofile. Homofile menn tenner på menn. Lesbiske kvinner vil heller ikke ha sex med transkvinner. 

Anonymkode: 7bb41...4d5

Akkurat. Derfor er det så latterlig at kvinner med penis blir avvist av cis-menn, med begrunnelse om at "de ikke er homofile".

Cis-mann har sex med kvinne med penis = heterofili

Anonymkode: 7a9be...72b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

" Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil".  Trolig en av de mer ulogiske og naturstridige setninger jeg har lest.

Ja, vi er i 2020! Mange "fremskritt",  du har vel fått med deg at vi også har funnet ut at jorda er flat 🥳

Homofile menn vil heller ikke suge en transpenis fordi personen identifiserer seg som kvinne. Homofile menn vil ha menn. Folk er tjukke i huet hvis de tror det er homo å være sammen med en transkvinne. Da vet de ikke hva homo betyr. 

Anonymkode: 7bb41...4d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biologisk er jeg mann, men jeg identifiserer meg som kvinne.

Til dere som synes dette er ok: er det greit for dere at jeg går på samme offentlig toalett eller garderobe som dattera deres på 13 år? 😏

Anonymkode: 9f1ca...7ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat. Derfor er det så latterlig at kvinner med penis blir avvist av cis-menn, med begrunnelse om at "de ikke er homofile".

Cis-mann har sex med kvinne med penis = heterofili

Anonymkode: 7a9be...72b

Verken homofile eller heterofile menn flest vil ha sex med transkvinner. 

Anonymkode: 7bb41...4d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tenner på eget kjønn(xy) og er i så fall dermed homofil. Det er ikke noe galt i det. 

Anonymkode: dadfd...c4b

Nei, om gan ikke anser vedkommende som eget kjønn, og aldri ville ha tent på en "vanlig mann", er han ikke homofil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat. Derfor er det så latterlig at kvinner med penis blir avvist av cis-menn, med begrunnelse om at "de ikke er homofile".

Cis-mann har sex med kvinne med penis = heterofili

Anonymkode: 7a9be...72b

De kan gjerne begrunne det med at de ikke tenner på peniser. Men om en heterofil mann klarer å se forbi det ytre og tenne på transkvinnen som en kvinne, gjør jo ikke det han til homofil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer du å tolke det ab a2b skriver på den måten? 

Anonymkode: 7785d...ea7

Vedkommende skrev jo faktisk dette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...