Gå til innhold

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis det er en kvinnes penis.

Fra ordboken: hetero|seksualitet m1 seksualdrift som er rettet mot det annet kjønn; motsatt

Altså kan ikke seksuell kontakt mellom en (cis)mann og en (trans)kvinne være homofili. Det er irrelevant hvilke kjønnsorgan man har. 

Som jeg har sagt før: sKaFF dERe EN utDAnnELsE

Anonymkode: 7a9be...72b

Jo, det er akkurat det som det er. 

Ta en DNA test og se om begge er XY. Om begge er XY er det gay. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å suge en penis, kose med ballene, få spruten av sæd både her og der. Det er noe meget homofilt over det. I det minste er personen skaphomo eller bi.
En heterofil mann tenner da ikke på det mannlige kjønnsorgan hvis han er 100 % heterofil. Finnes ingenting kvinnelig med en penis selv om personen den sitter på opplever seg selv som kvinne.

Anonymkode: 15198...425

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AndreasBR skrev:

Hva de ønsker (følelser) er irrelevant. Hva biologien (fakta) sier er relevant. 
Det finnes menn, transmenn, kvinner og transkvinner. De to gruppene med "trans" foran bør ikke ha tilgang til menn og kvinenrs sport.

En transkvinne skal ikke få delta i kvinnesport, det er direkte forkastelig at det tillates. 

Jeg synes det er ypperlig med transkvinner i kvinneidretten, endelig noe som kanskje kan dra opp kvaliteten på kvinneidrett.

annLkxPG_700w_0.jpg.8c257cb50339b937a76e3c5255e0b56a.jpg

 

Menn er stort sett best i alt og også når det kommer til å være kvinner.

a3RZmxr_460swp.jpg.6103e7ee759a439d93939dff8ae5dc8a.jpg

Anonymkode: 09955...716

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 14.11, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne.

Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡

Anonymkode: 7a9be...72b

Selvfølgelig blir de avvist av menn om de ha peniser, jeg hadde jo selvsagt avvist en mann om det viste seg at han hadde vagina i stedet for penis!   

Anonymkode: 91e3e...719

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å suge en penis, kose med ballene, få spruten av sæd både her og der. Det er noe meget homofilt over det. I det minste er personen skaphomo eller bi.
En heterofil mann tenner da ikke på det mannlige kjønnsorgan hvis han er 100 % heterofil. Finnes ingenting kvinnelig med en penis selv om personen den sitter på opplever seg selv som kvinne.

Anonymkode: 15198...425

Det høres veldig heterofilt ut hvis man er lesbisk. Homofile menn er heller ikke interessert i noen som ser ut som en kvinne kun fordi hen har penis. Slutt å kalle det homofilt. Å ha sex med en transkvinne er for spesielt interesserte. Det er nok ganske upraktisk å være transperson,særlig transkvinne. 

Anonymkode: 7bb41...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 14.11, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne.

Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡

Anonymkode: 7a9be...72b

Herlighet, dersom man ikke tenner på en penis så skal man da heller ikke ha sex med en bare for å unngå å fornærme noen! 🤦‍♀️
 

Dere cis-folk har da sikkert også en preferanse, og den skal dere få ha i fred. Ber bare om det samme for oss som er heterofile. Du kan ikke kreve at noen skal tenne på deg eller ha sex med deg. Det er et privilegium.

Anonymkode: 8f6d9...591

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/16/2020 at 2:03 PM, AnonymBruker said:

Om jeg identifiserer meg som en hest, betyr det da at jeg er en hest?

Anonymkode: 5381a...a2b

Ja, har sett program om det på tv...hest og katt også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden har blitt rett og slett gal. Som hvit heterofil kvinne bør jeg tydeligvis ta til takke md alt av kjønn og farger ....

Min preferanse er en hvit 100 % mann fra fødselen av. Jeg kan ikke finne en farget transmann/kvinne kun for å være politisk korrekt når min preferanse og det jeg tenner på helt klart er en hvit vanlig heterofil mann.😂

Anonymkode: 22d38...1aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne er et ord. Mann er et ord. Ord har definisjoner, betydninger. Men ikke alle ord har enighet om definisjonene. Ingen eier språket.

Endret av Charlie Amberson
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Det finnes menn med klitoris.

Det finnes menn som menstruerer.

Det finnes kvinner med testikler.

Ta deg en utdannelse. Det høres ut som du såvidt har fullført grunnskolen.

Anonymkode: 7a9be...72b

😂

Er nok ikke mangel på utdannelse som er problemet. Heller at ikke alle deler din virkelighetsforståelse. 

Du kan ikke mobbe folk til å bli religiøse. Hersketeknikker vil ikke få folk til å konvertere.

Anonymkode: 889ba...e2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, dersom man ikke tenner på en penis så skal man da heller ikke ha sex med en bare for å unngå å fornærme noen! 🤦‍♀️
 

Dere cis-folk har da sikkert også en preferanse, og den skal dere få ha i fred. Ber bare om det samme for oss som er heterofile. Du kan ikke kreve at noen skal tenne på deg eller ha sex med deg. Det er et privilegium.

Anonymkode: 8f6d9...591

Du er nok cis, og jeg er cis ifølge dem som bruker den betegnelsen. Man kan visstnok ikke kalle seg for kvinne lenger, for det fornærmer dem som ikke er biologisk kvinne. Tøysete. Fordi jeg er født kvinne er jeg altså en cis-kvinne. 

Anonymkode: 7785d...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Om jeg identifiserer meg som en hest, betyr det da at jeg er en hest?

Anonymkode: 5381a...a2b

Sikkert. Det finnes folk som identifiserer seg som katt. Hvorfor blir ikke disse akseptert?

https://p3.no/matte-laere-meg-a-vere-menneske/

«Jeg er Nano, 20 år. Jeg har vært katt hele livet. Jeg fant ut at jeg var katt da jeg var 16 år, da leger og psykologer fant ut hva som «var med meg». Under fødselen så skjedde det en genfeil. Jeg er født i feil art.»

 

Anonymkode: 2a1ee...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂

Er nok ikke mangel på utdannelse som er problemet. Heller at ikke alle deler din virkelighetsforståelse. 

Du kan ikke mobbe folk til å bli religiøse. Hersketeknikker vil ikke få folk til å konvertere.

Anonymkode: 889ba...e2d

Liker oppfordringen om å "ta en utdannelse", som om det var vanlig at universitetsutdannelsene inneholder "menn som menstruerer" og "kvinner med testikler" :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

sKaFF dERe EN utDAnnELsE

Anonymkode: 7a9be...72b

Aldri skjønt greia med å skrive slik som det, men nå har jeg en lang utdannelse så sikkert derfor :sleep: 

Er (biologisk) kvinne og snart får jeg mensen min.

Endret av Peanut
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, dersom man ikke tenner på en penis så skal man da heller ikke ha sex med en bare for å unngå å fornærme noen! 🤦‍♀️
 

Dere cis-folk har da sikkert også en preferanse, og den skal dere få ha i fred. Ber bare om det samme for oss som er heterofile. Du kan ikke kreve at noen skal tenne på deg eller ha sex med deg. Det er et privilegium.

Anonymkode: 8f6d9...591

Her ser vi et tydelig eksempel, ikke bare på mangel på utdannelse, men også mangel på generell allmennkunnskap. Denne personen vet ikke hva cis-kjønnet er. I tillegg blander hen sammen kjønnsidentitet og legning 🤦‍♀️

 

Anonymkode: 7a9be...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her ser vi et tydelig eksempel, ikke bare på mangel på utdannelse, men også mangel på generell allmennkunnskap. Denne personen vet ikke hva cis-kjønnet er. I tillegg blander hen sammen kjønnsidentitet og legning 🤦‍♀️

 

Anonymkode: 7a9be...72b

Men kjære deg når det kommer til sex har kjønnsorganer mye å si. Tenner man på å ha sex med et kvinnelig kjønnsorgan så er det jo det man vil ha og omvendt. Heterofile menn og lesbiske kvinner tenner ikke på å duge pikk. De tenner på å slikke mus. Har de sex med en kvinne med penis så får de jo ikke det. Da blir kjønnsidentitet underordnet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her ser vi et tydelig eksempel, ikke bare på mangel på utdannelse, men også mangel på generell allmennkunnskap. Denne personen vet ikke hva cis-kjønnet er.

 

Anonymkode: 7a9be...72b

"cis"-begrepet er et totalt unødvendig, konstruert og kunstig ord laget for å båssette hva det veldig store flertallet av oss er. Måtte det aldri bli brukt igjen!

Anonymkode: 043e2...416

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? 

Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk.

Vi er faktisk kommet til 2020.

Anonymkode: 7a9be...72b

Ja vi er kommet til 2020......hvor man har syke meninger og oppfatninger...kvinner med peniser og menn med vaginaer...hjelpes!!!

Anonymkode: b9df0...39a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja vi er kommet til 2020......hvor man har syke meninger og oppfatninger...kvinner med peniser og menn med vaginaer...hjelpes!!!

Anonymkode: b9df0...39a

Og prester som ikke tror på gud.

Anonymkode: 2a1ee...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...