Gå til innhold

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

For de aller fleste menn så er det naturlig å identifisere en mann som tenner på en penis som homofil. Dette er jo ikke diskriminering, men ren biologi. En ting er å godta transkjønnede for hvem de er, det blir noe helt annet å kreve at andre skal tenne på de. Det går jo ikke med noen mennesker eller dyr.

Det er ikke sikkert mannen tenner på vedkommende på grunn av penisen, kanskje han tenner på tross av. Uansett, om han identifiserer seg som heterofil, og ser på transkvinnen som en kvinne, er det ikke opp til andre  å identifisere han som homofil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, vi er så woke i dag at det er i ferd med å rable for oss alle:) Ikke glem at det finnes 111 kjønn, btw.

Anonymkode: 74376...c73

Insinuerer du at "å være woke" er negativt? 🤨 Husk at dere som er "anti-woke" er på den tapende siden.

Anonymkode: 7a9be...72b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En som har penis er mann. 

Anonymkode: 91e3e...719

Med mindre det er en falsk penis operert på en kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, vi er så woke i dag at det er i ferd med å rable for oss alle:) Ikke glem at det finnes 111 kjønn, btw.

Anonymkode: 74376...c73

Håper du inkluderer angrepshelikopter, hvis ikke blir jeg krenket på angrepshelikopternes vegne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Thyra skrev:

Det er ikke sikkert mannen tenner på vedkommende på grunn av penisen, kanskje han tenner på tross av. Uansett, om han identifiserer seg som heterofil, og ser på transkvinnen som en kvinne, er det ikke opp til andre  å identifisere han som homofil. 

Nei det er greit (og også en litt annen diskusjon), jeg tenkte bare på grunnen til at de fleste mennene avviser med at de ikke er homofile. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, hva mener du her? Du må nesten utdype litt.

Snakker du om en kvinne som har operert på seg en penis eller om en transe som liker å kle seg ut som kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så utrolig lei meg av disse trådene :( Må bare slutte å lese dem.

Transkvinner er kvinner.
Transmenn er menn. 

Ingen vil gå rundt å påstå at de er noe, bare for å få tilgang til kvinne garderobene. 
Trist at folk ikke skjønner dette :(  

Anonymkode: 2d4cd...905

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne.

Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡

Anonymkode: 7a9be...72b

Selvsagt blir de avvist.  En venninne med penis faktisk.. Jeg er lesbisk, og hadde selvfølgelig også avvist henne. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En som har penis er mann. 

Anonymkode: 91e3e...719

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis hun identifiserer seg som kvinne 😠 Hallo! Vi er i 2020!

Anonymkode: 7a9be...72b

Herregud, forstår ikke folk at dette er et trolleinnlegg?

Anonymkode: 2a1ee...cab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så utrolig lei meg av disse trådene :( Må bare slutte å lese dem.

Transkvinner er kvinner.
Transmenn er menn. 

Ingen vil gå rundt å påstå at de er noe, bare for å få tilgang til kvinne garderobene. 
Trist at folk ikke skjønner dette :(  

Anonymkode: 2d4cd...905

Transkvinner kan aldri bli noe mer enn transkvinner, hvis man ikke kan unnfange, føde barn og amme på en naturlig måte og i tillegg er født med mannlige kjønnsorganer så blir man aldri en kvinne.  

 

Anonymkode: 09955...716

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Herregud, forstår ikke folk at dette er et trolleinnlegg?

Anonymkode: 2a1ee...cab

Herregud, selv;) Det er da vitterlig folk som mener dette ute i det virkelige liv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hannah80 skrev:

Herregud, selv;) Det er da vitterlig folk som mener dette ute i det virkelige liv. 

KG må ha landets dummeste foruminnbyggere.

Anonymkode: 2a1ee...cab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Transkvinner kan aldri bli noe mer enn transkvinner, hvis man ikke kan unnfange, føde barn og amme på en naturlig måte og i tillegg er født med mannlige kjønnsorganer så blir man aldri en kvinne.  

 

Anonymkode: 09955...716

Jeg er cis-kvinne.. Men kan ikke unnfange og føde barn.. så jeg er ikke kvinne? 

Anonymkode: 2d4cd...905

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er på byen eller på Tinder-date og vil ha et ligg, men blir møtt med en pikk istedenfor en fitte, da blir jeg faktisk irritert.

Hvorfor? Fordi jeg ikke vil bli pult i ræva, og ikke vil pule noen andre i ræva. Ikke vil jeg runke eller suge noen sin pikk heller.

Jeg syns ikke pikk er seksuelt attraktivt for meg, og mister da lysten. Det jeg finner seksuelt attraktivt og som gir meg lyst er fitte og pupper.

Det vil ikke si at jeg er homofob, det vil bare si at jeg har preferanser.

Anonymkode: 2a9ef...5e7

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er cis-kvinne.. Men kan ikke unnfange og føde barn.. så jeg er ikke kvinne? 

Anonymkode: 2d4cd...905

Nei! 

Anonymkode: 91a55...09b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne.

Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡

Anonymkode: 7a9be...72b

Men han er altså ikke en kvinne. 

Kvinner har ikke peniser. Med mindre det er kromosomfeil. 

Anonymkode: dadfd...c4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Thyra skrev:

Det er ikke sikkert mannen tenner på vedkommende på grunn av penisen, kanskje han tenner på tross av. Uansett, om han identifiserer seg som heterofil, og ser på transkvinnen som en kvinne, er det ikke opp til andre  å identifisere han som homofil. 

Han tenner på eget kjønn(xy) og er i så fall dermed homofil. Det er ikke noe galt i det. 

Anonymkode: dadfd...c4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? 

Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk.

Vi er faktisk kommet til 2020.

Anonymkode: 7a9be...72b

Nei, det finnes ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...