Gå til innhold

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Uatskillelig skrev:

Biologi er ikke alt her i verden. Tilhørighet og identitet er faktisk viktigere.

 

 

Nei. Facts over feelings.
Hvordan "du" føler deg er irrelevant hvis fakta tilsier noe annet. Når man har blitt enige om fakta kan man bli enige om andre ting.

For meg er det enkelt. Ser du ut som en gutt? Ja, da sier jeg han. Ser du ut som en jente? Ja da sier jeg hun.
Påstår du at du er en "hun" men du ser ut som en "han" (eller omvendt) og gjør ingenting for å fremstå som en "hun", ja da sier jeg han.... 

Påstår du at du er mann eller kvinne når du er det motsatte har vi et problem. (subjektivt sett) Påstår du derimot at du er transmann eller transkvinne er vi på samme nivå. 

Den dagen jeg blir tvunget til å bruke pronomen basert på hvordan en person føler seg kommer jeg konsekvent bruke det biologiske kjønnets pronomen. Jeg har en rett til å ytre meg, og skal ikke begrenses av slike følelser. 

 

 

7 timer siden, PokemonGone skrev:

Det er sant at hvis vi snakker om biologi, har de fleste kvinner ikke penis. Men det er også kvinner som kan ha penis og skjede. Kvinner som genererer for mye testosteron. Biologi er mer mystisk enn vi tror. 

Å angripe en persons identitet er diskriminerende, og det er en forbrytelse.
 
 

Ingen kvinner* mener du vel? Nå må folk slutte å dra fram ekstremer som eksempel. Hvor mange % av kvinner gjelder det du skriver her? 10%? 20%? 0,00000etelleranna% ? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/18/2020 at 6:42 PM, Bamse20 said:

uavhenging hvor mange operasjoner du tar, og vil være en kvinne.. Så blir du aldri en kvinne.


Prøv og få mensen som en mann. Klarer du det, så er du kvinne.

Aldri si aldri. Nanoroboter i år 2345 blir kanskje i stand til å endre kromosomer i hver eneste celle i kroppen.

Anonymkode: 57b87...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...