Gå til innhold

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Tiuren skrev:

Kan jeg "identifisere meg som svart", eller er det det eneste man ikke kan føle at man er? 

Jo visst kan du det. Så en dokumentar om en hvit dame som identifiserer seg som en svart dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Hannah80 said:

Jo visst kan du det. Så en dokumentar om en hvit dame som identifiserer seg som en svart dame. 

Det er da en trøst at det er likt for alle :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har ikke peniser, men noen menn har pupper, hvis du liker slikt er du iallefall bi- om ikke helt skeiv.

Anonymkode: 761b4...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? 

Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk.

Vi er faktisk kommet til 2020.

Anonymkode: 7a9be...72b

Hvorfor er du så sinna?  og at du ha tydeligvis hatt en opplevelse der en har sqgt deg i mot. Resten av verden behøver ikke være enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis hun identifiserer seg som kvinne 😠 Hallo! Vi er i 2020!

Da operere hun vekk penisen og får seg en vagina. SÅ enkelt er det.

Anonymkode: 0a9fa...94e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis du er en Otherkin, da identifiserer du deg som en annen art enn menneske. Mange som gjør det. Hvis du identifiserer deg som en hest, så er du en hest.

Hvilken verden lever du i? Ikke den samme som resten av oss, det er ihvertfall HELT sikkert.

Anonymkode: 0a9fa...94e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg funnet en kvinne med stor klitoris, hadde jeg slikket og sugd henne til hun ikke klarte mere

Anonymkode: d5af2...5da

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg funnet en kvinne med stor klitoris, hadde jeg slikket og sugd henne til hun ikke klarte mere

Anonymkode: d5af2...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes menn med klitoris.

Det finnes menn som menstruerer.

Det finnes kvinner med testikler.

Ta deg en utdannelse. Det høres ut som du såvidt har fullført grunnskolen.

😂😂😂

Det finnes 2 naturlige kjønn:

1. Mann

2. Kvinnne

Anonymkode: ec133...4a6

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ikke skal skille på fysikk og kjønnsorganer, hvordan skal man da klare å kategorisere folk som menn og kvinner?

Svaret er egentlig enkelt. Sokketesten.

Hvis man slenger en enkeltsokk oppi stolen er man mann.

Hvis man bunter de sammen parvis, så er man kvinne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke bare identifisere seg som hva man vil og kreve at alle andre bare skal finne seg i det. Altså det er helt greit at du tror du er noe du ikke er.... 

Anonymkode: 4b3ba...c24

Jo, faktisk. Hvor mye koster det å omtale en transmann for mann og en transkvinne for kvinne om det er det de ønsker? Ingenting. Det er ikke vanskelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Transkvinner kan aldri bli noe mer enn transkvinner, hvis man ikke kan unnfange, føde barn og amme på en naturlig måte og i tillegg er født med mannlige kjønnsorganer så blir man aldri en kvinne.  

Anonymkode: 09955...716

Det er mange biologiske kvinner som heller ikke kan unnfange eller bære frem barn. Er de mindre kvinner da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, Uatskillelig skrev:

Jo, faktisk. Hvor mye koster det å omtale en transmann for mann og en transkvinne for kvinne om det er det de ønsker? Ingenting. Det er ikke vanskelig. 

Selv om tråden fremstår som trolling synes jeg dette er et interessant spørsmål som fortjener et svar, i form av et motspørsmål:

Hvor mye koster det å si at keiseren har de vakreste klær på seg selv om du tydelig ser at han er splitter naken?

Jeg tror det å fornekte det en ser, eller mener å se, og late som en mener noe en egentlig anser som vanvidd kan være grunnleggende usunt og skadelig. Så er jeg enig i at en bør være høflig og grei mot de som identifiserer seg som et annet kjønn enn de har fått, og gjerne bruke både navn og pronomen i henhold til dette, men jeg tror ikke vi skal fullstendig avskrive kostnaden ved å fornekte det en oppfatter som virkeligheten.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt kalle transkvinner og transmenn for det kjønnet de ønsker og jeg respekterer dem, men ingen kan tvinge meg til å ha sex med et kjønnsorgan eller en person jeg ikke tenner på. Jeg er bi, så man skulle kanskje tro at det ikke var et problem, men jeg tenner på kvinner og menn. Jeg tenner ikke på halvt kvinne halvt mann og motsatt. Ingen kan tvinge meg til å endre mitt tenningsmønster. 

Anonymkode: c8135...9cb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare fordi jeg en dag sier jeg er kvinne forventer jeg at heterofile menn vil suge pikken min?

Våkn opp!

Anonymkode: 0e809...07e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange her som skulle ha gått til Specsavers!? ...som ikke klarer å se forskjellen på kvinne og mann, legning og forståelse, de må ha er forferdelig dårlig syn?   Hetsing og sjikanering av alt man ikke selv liker er jo et tegn på mangelfull forståelse på andre mennesker. Oftes er de i grupper, men som ellers, og noen mobbere må jo på død og liv fremheve seg selv som mye bedre enn andre... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...