Gå til innhold

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis du er en Otherkin, da identifiserer du deg som en annen art enn menneske. Mange som gjør det. Hvis du identifiserer deg som en hest, så er du en hest.

Anonymkode: 7a9be...72b

Jeg har hørt om varulver, men visste ikke at de finnes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, om man identifiserer seg som en jente, skal man kunne dusje i jentegarderoben. Dessverre har vi en høyreekstrem regjering her i Norge, så enn så lenge er det ikke lov. Når vi får en ny regjering i 2021, så tenker jeg vi vil se en progresjon.

Det virker som du ikke forstår forskjell på regjering og storting? Stortinget har flertall mot venstre, og det er de som vil ta slike avgjørelser som dette, ikke en regjering. Mulig du blir skuffet i 2021...

Anonymkode: c3bb5...27e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som du ikke forstår forskjell på regjering og storting? Stortinget har flertall mot venstre, og det er de som vil ta slike avgjørelser som dette, ikke en regjering. Mulig du blir skuffet i 2021...

Anonymkode: c3bb5...27e

Et Stortingsflertall bestående av Høyre, KrF, V og FrP er venstreorientert? 🤪 Jeg tør ikke tenke på hvor langt ute på ytre høyre du må være for å påstå noe sånt 😨

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insinuerer du at "å være woke" er negativt?

Skjønner naturligvis at du troller, men har lyst til å si dette likevel: Den "wokeismen" som venstreliberalere og kommunister av ymse slag prøver å presse på folk kommer til å ende med katastrofe. Igjen.

Radikalere overvurderer kortene de har på hånden fordi blue checkmarks og resten av ekkokammeret deres på twitter er enige med dem. Men i den virkelige verden synes folk at du er klin kokos når du begynner å ralle om 73 ulke kjønn.

Og hvis man får vesentlige politiske gjennomslag vil det til slutt presse fram en motreaksjon. Og det er ikke umulig at den vil likne på noe som skjedde i et stort sentral-europeisk land i 1933. Dessverre. Det var nemlig ikke bare økonomien som fikk folk til å stemme på NSDAP.

Anonymkode: f710d...641

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne.

Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡

Øh, klønete formulering av disse mennene. Ønsket om å ikke måtte "suge en penis" for den del, er en ærlig sak. Da må man heller si det - st man ønsker en kvinne med vagina, etc. 

Anonymkode: 9a70c...39a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, I Grosny skrev:

Jentene må få dusje i kukfrie dusjrom uansett om kukfolket er kvinner eller menn.

Nei. Jeg vil ikke ha menn i herregarderoben. Alle med pikk skal dusje med andre pikkfolk, og folk med fitte skal dusje i fittegarderoben. 

Anonymkode: 91a55...09b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg vil ikke ha menn i herregarderoben. Alle med pikk skal dusje med andre pikkfolk, og folk med fitte skal dusje i fittegarderoben. 

Menn i damegarderoben. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne.

Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡

Jeg er lesbisk og ville også ha avvist MTF-personer. Jeg tiltrekkes kun av cis-kvinner. 

Anonymkode: 12e22...738

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt realt å si at det er en kobling mellom kjønnsorgan og kjønn, for det er det jo, rent biologisk. Man har kvinnelige og mannlige kjønnsorganer.

Anonymkode: 9a70c...39a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? 

Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk.

Vi er faktisk kommet til 2020.

Eh... Det eneste måtte vel være at jeg som hetero kvinne ikke ønsker å ha sex med noen som har vagina - helt uavheng av hvilken historie om kjønnsidentitet vedkommende forteller seg selv og andre. Det er nogenlunde spesielt å skulle ha sex med en mann uten penis, men med vagina i steden. Alvorlig talt. Og det er ikke fordi jeg lever i 1950. Det er fordi jeg har et dypt og inderlig ønske i livet om å være intim og dele nærhet med en mann, som er en vanlig og ekte mann med penis. En slik intimitet og nærhet ønsker jeg derimot ikke å ha og dele med en mann med vagina, for det er ikke en ekte mann. Det er ikke en som kan ta imot meg og mine følelser, slik jeg ønsker og lengter etter å bli tatt imot av partner i mitt liv. 

Dagens diskusjoner om kjønnsidentitet og seksualitet er i virkeligheten blitt altfor mye, altfor komplisert, altfor krevende av normale (som er de fleste) menn og kvinner å skulle sette seg inn i og forstå. Og mye av denne kjønnsdiskursen er i beste fall veldig komisk, og i verste fall anmassende og invaderende.

Mye av denne offentlige diskursen i samfunnet om kjønnidentitetsforstyrrelse, identitet og hvordan noen føler seg diskriminert, er og blir veldig komplisert for andre å sette seg inn i - når man ikke har lignende følelser selv. Noe de aller fleste mennesker ikke har. 

Som psykiater, psykolog og lege bør man strekke seg langt for å forstå sine pasienters følelser, historie og identitet. Men som vanlig person i samfunnet, som jobber med og er opptatt av helt andre ting, synes kravet om å sette seg tungt inn i kjønnsidentitetsforstyrrede individers indre liv, urimelig og absurd.

Søk gjerne behandling. Men la meg være i fred. Jeg lever et annet liv, med kjønnsidentietsfølelser som ikke ligner dine. Og jeg er ikke interessert i å sette meg tungt inn i ditt følelsesliv. Jeg har mitt eget. Det er nok for meg. 

Anonymkode: 83a67...28c

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis hun identifiserer seg som kvinne 😠 Hallo! Vi er i 2020!

Spiller da ingen rolle hva slags år man er i😅

Anonymkode: e9177...bed

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Da er det i så fall ulovlig å ha sex med «Otherkin».

Anonymkode: daba6...071

Eller dersom jeg plutselig identifiserer meg som 14åring når jeg har sex med min kone, blir hun da arrestert? 

Anonymkode: 891c9...8ab

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Spiller da ingen rolle hva slags år man er i😅

Anonymkode: e9177...bed

Jo, for i 2021 er det såååå ut å snakke om cis kvinner og "identifisere seg som"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen menneskerett å bli sugd eller pult. Derimot er det en menneskerett at man kan si nei til å ha sex. 

Anonymkode: a4b3c...6bc

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn i damegarderoben. 

Alle menn (og kvinner) som har fitte hører hjemme i damegarderoben. Menn med kuk og damer med kuk i herregarderoben.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å bli klok på hva som diskuteres. 

Det er to biologiske eller genetiske kjønn av mennesker. 

Som ikke bestandig viser seg "riktig" i de ytre og indre kjønnsorganer. Noen mennesker har helt eller delvis kjønnsorganer fra begge biologiske kjønn. (hermafroditt?)

Biologisk kjønn og kjønnsorganer har ikke nødvendigvis noe med hvordan man identifiserer seg selv som kjønn. Her er det langt flere enn to alternativer. 

Så er det hva eller hvem man tiltrekkes av. Som ikke egentlig har noe med det overstående å gjøre. 

Har jeg fått med det sentrale? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lesbisk og ville også ha avvist MTF-personer. Jeg tiltrekkes kun av cis-kvinner. 

Anonymkode: 12e22...738

Kvinner* Behøver ikke skrive cis foran. Det sier seg selv når du skriver kvinner. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva egentlig problemet, og kjønnsidentifiseringsbehovet? Jeg er mann som tiltrekkes av kvinnedamer, men har ikke behov for å indentifisere meg med noe kjønn. Hadde jeg blitt kalt kvinne så hadde det vært greit nok det også. Om min legning er den eller den er ikke interessant.  Jeg tror ikke man bør identifisere seg på grunnlag av kjønn, Da er det bedre å gruppere seg rundt yrker, interesser eller noe sånt. I skolen er man på vei bort fra gutte og jentedo, og all inndeling etter kjønn,  Hvis man skal begynne å snakke om mer enn to kjønn, som f.eks 38 kjønn, så blir dette så spesialisert kunnskap at bare de største kjønnsentusiastene velger å holde seg oppdatert.

I idretten så ser jeg imidlertid behov for å skille fordi menns hormonfordel i mange grener  er såpass utslagsgivende at det ikke blir rettferdig konkurranse, Man kan forsåvidt tenke enda litt lenger i idrettsklasseinndeling. I Kampsporter har man jo allerede delt inn i vektklasser, og i skihopping er lettvektsfordelen såpass enorm at det bare er de semianorektiske som klarer å kvalifisere seg. Man ser at en del utøvere har uforholdsmessig store gen-fordeler, som feks. fotballspilleren Erling Braut Haaland. Genfordelen gjør egentlig nesten all idrett urettferdig. En kvinne med kuk og mannshormonpakke kan konkurrere på lik linje med menn, men vil ha en uforholdsmessig stor fordel visavis kvinner i mange idrettsgrener.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...