Gå til innhold

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En kvinnekropp har ikke penis. Punktum. 

Dette har ikke noe med følelser å gjøre. Ren fysikk. 

Anonymkode: ec133...4a6

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uten for tema, men likevel. Ja vi har kommet til 2020 og alle kan leve ut sin legning - ikke noe galt med det.

Man kan gjerne kalle seg hva man vil, men rent biologisk er man enten mann eller kvinne, og dette defineres ut fra X og Y kromosomer.

Anonymkode: b9df0...39a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat. Derfor er det så latterlig at kvinner med penis blir avvist av cis-menn, med begrunnelse om at "de ikke er homofile".

Cis-mann har sex med kvinne med penis = heterofili

Anonymkode: 7a9be...72b

Cis-menn er det menn med vagina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg identifiserer meg som en hest, betyr det da at jeg er en hest?

Anonymkode: 5381a...a2b

Da er du vel heller en cis-hest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne.

Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡

En hetero mann blir neppe fysisk tiltrukket av en kvinne med penis. Kvinner med penis tiltrekker seg vel menn som er homofile , bifile eller noe sånt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne? Penis? Jeg er bare så forvirret nå🤯

Anonymkode: cda58...d52

Det er jo forvirrende, men slik jeg har forstått det så snakker vi om mannekropper med kvinnepsyke, som føler seg som kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du hatt sex med en mann med vagina? Det vil ikke jeg. Det er helt greit og jeg ville blitt veldig overrasket om noen ble sinte på meg for det. 

Det er lov å ha preferanser. Min preferanse er for menn med peniser. Jeg tenner ikke på vagina, og ville aldri hatt sex med noen med vagina. Synes det er latterlig at folk skal skjemmes fordi de har seksuelle preferanser. De fleste bryr seg ikke om at det er trans menn og kvinner. Problemet oppstår når transer og andre skal skjemme heterofile til å være åpne til sex med transer.

En annen ting, jeg kommer aldri til å kalle meg selv cis -kvinne. Jeg er kvinne, og synes det blir totalt feil å skal kalle meg selv noe annet fordi en liten andel av befolkningen identifiserer seg med motsatt kjønn. Uansett, om kjønn er så viktig for transfolk, så er det veldig merkelig at de skal bli sinte på andre for å ha seksuelle preferanser for kjønn. 

Anonymkode: 50721...709

slettet

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men han er altså ikke en kvinne. 

Kvinner har ikke peniser. Med mindre det er kromosomfeil. 

Anonymkode: dadfd...c4b

Å være hermafroditt er ingen kromosomfeil. Men hermafroditter er vel ikke eksklusivt kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, I Grosny skrev:

Nei, det er en ekte mann.

Anonymkode: 2a1ee...cab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe vrøvl. Jeg kjenner to homofile menn som dumpet kjæresten da de kom ut som transkvinner og ville skifte kjønn. Homofile menn vil ikke være sammen med noen som identifiserer seg som kvinne. De vil være sammen med menn. 

Anonymkode: 7bb41...4d5

Sier jo mest om dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, I Grosny skrev:

Det heter menn det. Putter  ikke "cis" foran det som er vanlig, man putter "trans" foran det som er uvanlig. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om man identifiserer seg som en jente, skal man kunne dusje i jentegarderoben. Dessverre har vi en høyreekstrem regjering her i Norge, så enn så lenge er det ikke lov. Når vi får en ny regjering i 2021, så tenker jeg vi vil se en progresjon.

Det går ikke. Mange jenter vil slippe å ha digre mannfolkjenter med penis inn i garderoben. Disse mannskroppjentene kan fint dusje med gutta uten at gutta blir brydd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AndreasBR skrev:

Sier jo mest om dem. 

Ja. Det sier at homofile er homofile. Hvem skulle trodd....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "mann med kukk"[sic] skal dusje i herregarderoben.

En kvinne med kuk skal få dusje i damegarderoben.

Jentene må få dusje i kukfrie dusjrom uansett om kukfolket er kvinner eller menn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis hun identifiserer seg som kvinne 😠 Hallo! Vi er i 2020!

Og jeg kan være en pingvin om jeg føler for det.

Anonymkode: c079c...ad5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, LillEve skrev:

Regjeringen i Norge er svært lite "høyreekstrem" og gjenspeiler generelt store deler av befolkningens meninger. Sammenlignet med USA blir vi jo faktisk kalt kommunistiske.

Akkurat det at hvem som helst kan dusje hvor som helst er et noe mer komplekst problem, fordi det faktisk har skjedd en del i verden at det har blitt misbrukt til å begå overgrep. Derfor er det ikke bare og hive seg rundt og tillate alt. Det må gjøres på en ordentlig måte.

En viss andel av kuk-kvinnene er vel lesbiske også, og lesbiske kuk-kvinner i jentegarderoben kan jo være litt skummelt for noen av jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om man identifiserer seg som en jente, skal man kunne dusje i jentegarderoben. Dessverre har vi en høyreekstrem regjering her i Norge, så enn så lenge er det ikke lov. Når vi får en ny regjering i 2021, så tenker jeg vi vil se en progresjon.

For noe totalt vrøvl. Regjeringen er venstre for senterlinja. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All respekt for transer, og alle andre legninger. Men jeg er tiltrukket av menn og mannens kropp, og ikke av en mann med kvinnekropp, men hjerne/hjerte som mann. 
Det er bare en preferanse. 
Det er mulig det er annerledes etter deres kjønnsoperasjon, men jeg hadde ikke ønsket å ha sex med en vagina, uansett hvem menneske den tilhørte var.

Men det finnes garantert noen som tenner på det også, eller som ikke synes sex er så viktig. Jeg er bare ikke en av de.

Anonymkode: c3bb5...27e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er cis-kvinne.. Men kan ikke unnfange og føde barn.. så jeg er ikke kvinne? 

Anonymkode: 2d4cd...905

1 time siden, Thyra skrev:

Så alle som ikke kan unnfange, føde eller amme er menn, mener du?? 

Les det jeg skrev en gang til, er dere født med en penis?.

Anonymkode: 09955...716

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...