Roci Skrevet 16. september 2020 #61 Del Skrevet 16. september 2020 På 13.9.2020 den 14.27, Baktusen skrev: Flott, nå har jeg vel oppmerksomheten til alle tjukkaser på senter, og alle som har en mening om det? Behøver desperat råd. Bikka 30, fikk litt fortvilelse over meg, vil ikke ende opp som mine foreldre. Justert kosthold, kom akkurat under tre siffers grensa, og bestemte meg for å begynne på treningssenter. Har tatt kontakt med fastlege som vil henvise meg videre til avdeling for fysikalsk eller noe i den duren, men lang ventetid og jeg må smi mens jernet er varmt. Få som sagt, begynt å trene, og fått meg PT, så jeg kan ha litt veiledning. Trener på senter 2-3 ganger i uken, og min 30 min tur hver dag. Men jeg føler meg så ekkel! Svetten renner helt sinnsykt over meg, og jeg er så ekkel. Vasker alle apparater etter meg, desinfiserende.. Men føler meg likevel ekkel, brydd at andre skal bruke apparater etter meg. I tillegg er det speil i det pokkers sentert. Og jeg ser hvordan jeg ser ut. Jeg gremmes. Tightsene, alle sammen, som sitter greit på, får jeg skikkelig kameltå i. Ekkelt som fy. Hvordan bli kvitt? For å slippe buler, og homper, er trenings toppene i XL, men hvis jeg bøyer meg i en øvelse, er den så luftig at den faller fremover og hele magen kommer frem. Tightsen dekker, men det er lite flatterende. Æsj tenker jeg.. Så.. ulike spørsmål,hva tenker du? Hva kan jeg gjøre for å ikke være ekkel ? Hva tenker du om meg? Når du ser sånne som meg på senteret? Hva kan jeg gjøre for at du ikke kvier deg for å bruke ting etter meg? Hva tøy kan jeg bruke som sitter greit på? Ganske fortvila egentlig. Hjelp? Du er kjempeflink Et tips til treningstøy er å kjøpe en treningssinglet med litt shaping/holdin-effekt og bruke denne under treningstoppene. Og treningstights med skikkelig høyt liv holder magen på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 16. september 2020 #62 Del Skrevet 16. september 2020 Det beste man kan gjøre i en slik setting er å ikke overtenke, gi faen. Du er knallgod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trutle Skrevet 17. september 2020 #63 Del Skrevet 17. september 2020 Synes du er for streng med deg selv ❤️ Jeg tenker sjeldent på andre på senteret, har nok med meg selv 😅 da jeg trente da jeg var gravid brukte jeg en stram lang singlet under en større T-skjorte, det funka fint for meg (selv om det ble litt varmere). Det finnes jo også gravid-treningstightser - altså som er både høyere og videre ved magepartiet, kanskje det hadde vært noe for deg? 🤷🏼♀️ Da slipper du den toppen under kanskje? Ang kameltå har jeg ingen råd, da jeg får det samme av mine tights.. men prøver å ha lange nok tskjorter å trene i, eller så prøver jeg å gi f*** 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #64 Del Skrevet 24. september 2020 Jeg veier 65 kg og svetter som en gris når jeg trener. Rødsprengt og renner svette. Føler meg ekkel også. Så tenker vi alle er i en eller annen samme båt. Anonymkode: 59437...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #65 Del Skrevet 24. september 2020 Jeg pleier å ta på meg et truseinnlegg, da er ikke cameltoe så synlig. Toppene dine kan du sy inn litt selv evnt, høre hva en sydame skal ha for å sy inn i sømmen i sidene noen cm. Kan ikke tenke meg at de tar stort for det. Anonymkode: d9d25...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #66 Del Skrevet 24. september 2020 På 13.9.2020 den 14.49, AnonymBruker skrev: Det er aldri ekkelt! Jeg tenker bare kudos!! Nå er det lenge siden jeg var på treningssenter, men til sammenligning tenker jeg fysørenduerbra! når jeg ser lubne/tykke mennesker jogge, og så tenker jeg at jeg også burde trene litt.. Anonymkode: 228fa...400 Samme tenker jeg. Har sett uttalige overvektige kvinner som jogger, og jeg heier på dem inni meg. Har ALDRI tenkt at noen av dem er ekle. Anonymkode: 99289...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #67 Del Skrevet 9. desember 2020 On 9/13/2020 at 2:27 PM, Baktusen said: Flott, nå har jeg vel oppmerksomheten til alle tjukkaser på senter, og alle som har en mening om det? Behøver desperat råd. Bikka 30, fikk litt fortvilelse over meg, vil ikke ende opp som mine foreldre. Justert kosthold, kom akkurat under tre siffers grensa, og bestemte meg for å begynne på treningssenter. Har tatt kontakt med fastlege som vil henvise meg videre til avdeling for fysikalsk eller noe i den duren, men lang ventetid og jeg må smi mens jernet er varmt. Få som sagt, begynt å trene, og fått meg PT, så jeg kan ha litt veiledning. Trener på senter 2-3 ganger i uken, og min 30 min tur hver dag. Men jeg føler meg så ekkel! Svetten renner helt sinnsykt over meg, og jeg er så ekkel. Vasker alle apparater etter meg, desinfiserende.. Men føler meg likevel ekkel, brydd at andre skal bruke apparater etter meg. I tillegg er det speil i det pokkers sentert. Og jeg ser hvordan jeg ser ut. Jeg gremmes. Tightsene, alle sammen, som sitter greit på, får jeg skikkelig kameltå i. Ekkelt som fy. Hvordan bli kvitt? For å slippe buler, og homper, er trenings toppene i XL, men hvis jeg bøyer meg i en øvelse, er den så luftig at den faller fremover og hele magen kommer frem. Tightsen dekker, men det er lite flatterende. Æsj tenker jeg.. Så.. ulike spørsmål,hva tenker du? Hva kan jeg gjøre for å ikke være ekkel ? Hva tenker du om meg? Når du ser sånne som meg på senteret? Hva kan jeg gjøre for at du ikke kvier deg for å bruke ting etter meg? Hva tøy kan jeg bruke som sitter greit på? Ganske fortvila egentlig. Hjelp? Næææh, svetter du når du trener? Selvfølgelig er det normalt og svette når man trener.. Om man ikke svetter på trening så gjør man ikke en insats. Anonymkode: efc47...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå