Gjest vanSteike Skrevet 14. september 2020 #61 Skrevet 14. september 2020 På 13.9.2020 den 7.21, AnonymBruker skrev: Når en mann betaler på date med forventning om at dette blir noe "mer", er det egentlig en form for kjøp av sex, og derfor også manipulasjon og prostitusjon av kvinnekroppen. Rent teknisk sett er ikke forskjellen stor på en mann som betaler kr.1000 på en date, og en mann som betaler kr.1000 til en prostituert for sex 20.000 i bot til alle menn som spamderer på date for forsøk på sexkjøp, og krisehjelp til alle kvinnelige ofre som opplever dette ...? Knall ide. Men hvis sexen ikke lever opp til forventningene burde han vel ha krav på å kunne oppheve kjøpet og få pengene for daten refundert?
Million Skrevet 14. september 2020 #62 Skrevet 14. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er jo hjernevasket Anonymkode: 5398c...628 Hehe! Hvordan skulle det foregå og hvem skulle det være som "hjernevasket" meg? Ingen andre enn jeg selv har kommet frem til at likedeling på date er det samvittigheten min liker best. Jeg går forøvrig ikke på date etter at jeg skilte meg for fire år siden, men OM det skulle skje, så vet jeg med meg selv at jeg ville bedt om likedeling av regningen, ja.
Gjest Gaea Skrevet 14. september 2020 #63 Skrevet 14. september 2020 I utgangspunktet tenker jeg at den som inviterer betaler, og at man burde prøve å jevne det ut ganske raskt ved å bytte på å betale. Men hvis det er første date og jeg ikke vil møtes igjen insisterer jeg på å betale for meg selv, så lenge det ikke er snakk om veldig små beløp.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #64 Skrevet 14. september 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Den som ber ut betaler. Du kan unngå dette ved å aldri be ut. Og kose deg med pengene dine isteden. Anonymkode: 5398c...628 Du sier altså indirekte at menn betaler, siden det er alment kjent at de fleste kvinner ber aldri ut. Så fremst ikke det er snakk om et par som har truffet hverandre fra før av og kjenner hverandre. Anonymkode: c7d87...3f8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå