Gå til innhold

IKM Oktober


89jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig dårlig bilde. Er kun 9dpo, men man ser streken i virkeligheten. Var så utålmodig at jeg testet nå. Lovte meg selv å droppe det denne gang, men når man er i denne boblen så gjør man merkelige ting 🙈

Ser dere en strek? 
Vil vente med å putte meg på gravid til etter IKM da jeg av erfaring vet at jeg kan miste gjennom kjemisk. 

9EF13000-1B21-4875-83F5-96368AC8223D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rødbete skrev:

Veldig dårlig bilde. Er kun 9dpo, men man ser streken i virkeligheten. Var så utålmodig at jeg testet nå. Lovte meg selv å droppe det denne gang, men når man er i denne boblen så gjør man merkelige ting 🙈

Ser dere en strek? 
Vil vente med å putte meg på gravid til etter IKM da jeg av erfaring vet at jeg kan miste gjennom kjemisk. 

*snip*

Jeg ser noe helt nederst i testvinduet! Men ikke som en jevn strek over hele. Kan jo være lyset som spiller et puss som gjør at resten av streken forsvinner?

Jeg testet også i dag, jeg er 9dpo selv. Min var blendahvit, så hvis du vil kan jeg grave etter min i søpla, så kan du få sammenlikne :fnise: :laugh:

Anonymkode: 50fc7...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ser noe helt nederst i testvinduet! Men ikke som en jevn strek over hele. Kan jo være lyset som spiller et puss som gjør at resten av streken forsvinner?

Jeg testet også i dag, jeg er 9dpo selv. Min var blendahvit, så hvis du vil kan jeg grave etter min i søpla, så kan du få sammenlikne :fnise: :laugh:

Anonymkode: 50fc7...db1

Litt usikker på hvorfor denne ble anonym, men det er nå bare meg :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser noe helt nederst i testvinduet! Men ikke som en jevn strek over hele. Kan jo være lyset som spiller et puss som gjør at resten av streken forsvinner?

Jeg testet også i dag, jeg er 9dpo selv. Min var blendahvit, så hvis du vil kan jeg grave etter min i søpla, så kan du få sammenlikne :fnise: :laugh:

Anonymkode: 50fc7...db1

Ja stemmer. Mulig det er lyset 🙈 men i virkeligheten så er den tydeligere. Vekket mannen min å sa «ser du en strek!??». Å sånn halvvåken så sa han «å faen» 😅 

Men kan jo være en skyggestrek eller en dårlig test. I mitt hode er det bare en feil med testen. 

Neida det går fint. Du trenger ikke rote i søpla😄 Legger ved et bilde til, men er en veldig svak strek, så kanskje som sagt det bare er en skygge. 

F981E150-183F-43C5-87B2-5789776DB7D8.thumb.jpeg.9823292b92151bc8024f23032ade21be.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rødbete skrev:

Ja stemmer. Mulig det er lyset 🙈 men i virkeligheten så er den tydeligere. Vekket mannen min å sa «ser du en strek!??». Å sånn halvvåken så sa han «å faen» 😅 

Men kan jo være en skyggestrek eller en dårlig test. I mitt hode er det bare en feil med testen. 

Neida det går fint. Du trenger ikke rote i søpla😄 Legger ved et bilde til, men er en veldig svak strek, så kanskje som sagt det bare er en skygge. 

F981E150-183F-43C5-87B2-5789776DB7D8.thumb.jpeg.9823292b92151bc8024f23032ade21be.jpeg

Ser også en antydning til strek, men når jeg zoomet på bildet så jeg ikke noe. Men kanskje d blir sånn når evt strek er såpass svak ennå. Du får teste litt fremover nå

Anonymkode: f1903...acb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser også en antydning til strek, men når jeg zoomet på bildet så jeg ikke noe. Men kanskje d blir sånn når evt strek er såpass svak ennå. Du får teste litt fremover nå

Anonymkode: f1903...acb

Ja får ta en ny test i morgen å se. Om den er blendahvit var det nok bare en falsk positiv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser også en antydning til strek, men når jeg zoomet på bildet så jeg ikke noe. Men kanskje d blir sånn når evt strek er såpass svak ennå. Du får teste litt fremover nå

Anonymkode: f1903...acb

Jeg ser en strek :) Men jeg har fått lignende strek 2 ganger med babyplan sine staver. Dagen etter var de blendahvite.

Krysser fingrene for at det er en baby strek :)

Jeg er 8 dpo i dag, skal begynne å teste i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dame1989 skrev:

Jeg ser en strek :) Men jeg har fått lignende strek 2 ganger med babyplan sine staver. Dagen etter var de blendahvite.

Krysser fingrene for at det er en baby strek :)

Jeg er 8 dpo i dag, skal begynne å teste i morgen :)

Ja tror ikke på det før streken blir sterkere. Evt at jeg får en positiv digital :)

Takk :) 

Krysser🤞🏻for at du får se en baby strek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, adinterim skrev:

Fikk tom runding på morgen/formisdagsurin på tirsdag etter nattevakt og 3 timers søvn, blinkende smilefjes på onsdag og i går og fast smilefjes i dag alt 😁 Veldig fornøyd med ca tilnærmet normal syklus! Samboer er på guttetur i dag, men vi la inn aksjer i går + planen er i morgen, og kanskje søndag? Da bør vi vel være innafor grensa 😅

Helt klart innafor! Hurra for EL 😁

Speeennende @Rødbete! Dette ser lovende ut. Tester så tidlig tatt ER svake, så dette er en typisk 9 dpo-test. Håper den bare blir sterkere og sterkere fremover nå 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amatariel skrev:

Helt klart innafor! Hurra for EL 😁

Speeennende @Rødbete! Dette ser lovende ut. Tester så tidlig tatt ER svake, så dette er en typisk 9 dpo-test. Håper den bare blir sterkere og sterkere fremover nå 😊

Takk 🤞🏻😊 Håper det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mammahjarte skrev:

Kor tidlig pleie dere å teste? :) kjenner eg er utolmodig hihi...

Hvor mange dpo er du nå? Og har du tidligtester eller vanlige tester? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Godis said:

Hvor mange dpo er du nå? Og har du tidligtester eller vanlige tester? 😊

Tidlig test frå babyplan. Er 5DPO. Testa positivt sist 11DPO. Tenkte kanskje teste rundt 7DPO.. Eller 8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som skulle teste å ha sex kun annen hver dag, har nå sexa hver dag siden tirsdag 🙈 Håper det ikke blir for mye sexing og lite sædceller 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mammahjarte skrev:

Tidlig test frå babyplan. Er 5DPO. Testa positivt sist 11DPO. Tenkte kanskje teste rundt 7DPO.. Eller 8..

Skjønner godt du blir utålmodig 🥰 Hvor lang lutealfase har du? Om du har ganske mange tester skader det jo ikke å teste fra 8 dpo, men da bør du vel forberede deg på noen dager med negativ test. Men å teste tidlig er jo en måte å få tiden til å gå, så du må jo bare kjenne hva som føles rett 😊

4 minutter siden, frk.bie skrev:

Vi som skulle teste å ha sex kun annen hver dag, har nå sexa hver dag siden tirsdag 🙈 Håper det ikke blir for mye sexing og lite sædceller 😂

Haha, det kan fort skje når man skal tillate seg å roe ned litt, og føle litt mindre press på den aktive prøvingen. Da går det gjerne litt mer av seg selv, med mye lyst og engasjement 🥰 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle ikke teste før i morgen 9 dpo, men sved av en test i dag som var blendahvit. Jeg pleier å ha veldig ømme pupper før ikm, men nå kjenner jeg såvidt noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dame1989 skrev:

Jeg skulle ikke teste før i morgen 9 dpo, men sved av en test i dag som var blendahvit. Jeg pleier å ha veldig ømme pupper før ikm, men nå kjenner jeg såvidt noe. 

Er det 7.oktober du har ikm? Enda noen dager igjen hvor alt kan snu 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Godis said:

Skjønner godt du blir utålmodig 🥰 Hvor lang lutealfase har du? Om du har ganske mange tester skader det jo ikke å teste fra 8 dpo, men da bør du vel forberede deg på noen dager med negativ test. Men å teste tidlig er jo en måte å få tiden til å gå, så du må jo bare kjenne hva som føles rett 😊

 🥰

Det er er 14 dager. 

Ja eg liker å teste for å få tida til å gå. Er og interessert i reproduksjon :)

Krysser fingrene for at vi her i tråden får to streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...