Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

:klem: Takk for hilsner rognebær og skytte.

Lillemor er mye bedre nå, fikk sovet et par timer tidligere i dag. Nå er vi mette av pizza, bare sløver å venter på barne-tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Epona

Er så koselig å lese om hvordan dere har det i Pondusahuset! Og jeg blir like glad hver gang Pondusa-pappa kommer hjem! Da smiler jeg i kapp med deg! (For det stråler av det du skriver når du skriver om han!) Nyyyt helgen sammen med familien din Pondusa! :klem:

Hørtes unektelig spennende ut dette med hardheten i magen! Men jeg skal ikke blåse det opp, men spennende å finne ut av, det må det vel være! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epona! Ja det er virkelig godt når han kommer hjem. Lillemor synes det var kjempestas.

Skal virkelig nyte disse 4 ukene når han har fritur.

Og ang det andre, jeg lar det skure litt til.... Tør nesten ikke tenke tanken....

Ha en god helg alle damer!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!!

Jeg blir i så godt humør når jeg leser her inne. For du får det virkelig til å høres så lett ut å være alene med 2 små og mannen bortreist. Det får meg til å tro at jeg også skal klare dette.

Jeg håper mannen her blir like glad i sitt knøtt som det virker som om mannen din er.

Ønsker deg en fortreffelig helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en tur i byen, sambo har kjøpt seg ski. Så nå er han og lillemor ute å lærer hverandre å gå på ski. Sambo sier han ikke har hatt ski på beina siden barneskolen. Var på høy tid nå. Lillemor fikk seg også et rumpeakebrett, så jeg tror de har laget en liten løype i hagen. Så deilig nå at en av oss kan være ute sammen med henne.

I morgen arr. Lions barneskirenn her i byen, tror vi må ta oss en tur dit.

Snakket ellers med ene gudmora til pondus i dag. Hun er gravid, de skal ha baby nr 3 i okt. Fra før har de en som er 3 og en som er 2. (dersom det hadde vært tilfelle i min mage, ville det blitt termin i okt....mulig jeg bare må teste for å få det ut av hodet.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei!!

Nydusjet og ren Skytte svinser innom i halvsvime!

Så morsomt at de lærer hverandre å gå på ski :ler: Skulle kommet og fått meg et kurs jeg også for jeg er verst i verden på ski!

Hmmmmmmmm.....*test test test* :sjarmor:

Ha en fortsatt koselig lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere en herlig søndag i dette deilige været!

Håper det ikke er så kaldt hos dere som her!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Skytte x2 og Iss! :klem:

(får se hva jeg tør å gjøre i morgen.....)

I dag har vi vært på skirenn i strålende sol. Pondus sovna i vogna, så vi kunne begge to gå sammen med lillemor rundt løypa. 500 m for de minste barna, og hun gikk som en helt. Fikk medalje og diplom, og ville bare gå mer hun! :ler:

Etterpå dro vi ut å spiste sammen med et vennepar. Svigermor kom i ettermiddag og blir vel til tirsdags kveld antar jeg. Skal til byen å lete etter strikkeoppskrifter til lillemor i morgen. Svigermor skulle strikke henne en ekstra ullgenser for å ha i bhg. Hun er nesten ferdig med en heldress i ull til pondus, spent på å se den når den blir ferdig.

Nå må jeg sette brøddeig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Jeg har allerede begynt å glede meg til knøttet skal gå 500 m (er ikke Harepusløypa bare 250 meter, forresten?) på Barnas Holmenkolldag. Men dere var vel ikke i hovedstaden...

Jeg har selv gode minner fra det, husker de søte små sekkene med masse godt oppi! Og Holmenkollskia. :ler: Og første gang jeg gikk Elgløypa (6 km). Da fikk vi solbærtoddy underveis, og det liker jeg ikke. :ler2:

Håper brødene ble gode og at du finner en fin strikkeoppskrift i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du bare må teste sånn at ikke vi kreperer av nyskjerrighet her :ler:

Storepia mi har også kost seg på ski i helga. Godt! :rosasmil:

Klem fra spent Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!!

For en koselig dag!! Ååå som jeg gleder meg til lillegull kommer og gir meg så mange herlige opplevelser!

Er det ikke kjekt med strikkende bestemødre?! Syns det er sååå bra jeg! Pappa mener mamma er iferd med å ta helt av :ler:

Lurer på om du skal kjøpe mer i byen jeg....................... :sjenert:

Anyway;ha en kjempefin mandag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magan har sunket inn å føles normal, så det var nok bare et flopp.

Så for meg at sydenturen i sept skulle gå fløyten jeg....

Vært hos frisøren, så nå er jeg nyfarget.

Og forresten, pondus krøp for første gang nettopp!!!!!!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...