Tulipan Skrevet 1. mars 2006 #441 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei på deg!!! 0545 er tidlig, men som du sier så slokner de tidlig på kvelden også da. Og da har du jo huset for de selv på kveldstid. Og du har kanskje mulighet til å slappe av litt /sove litt når minstemann i huset sover på dagen... Jeg er litt sånn at jeg liker at leieligheten er rengjort til helgen. Så torsdager som regel så støvsuger og vasker jeg, sånn at jeg kan og mannen kan kose oss på fredagskvelden og lørdagen. Vet ikke hvorfor det å støvsuge på feks en mandag eller tirsdag ikke virker logisk for meg. Eller gjøre dette på lørdagen. Har sikkert noe med mamma å gjøre. Hun gjorde alltid dette på torsdag eller fredag, aldri på en lørdag.... At man har ting med fra barndommen kan an se nne i kjøleskapet mitt også av alle ting . For der ser det ut som det gjør i mamma sitt . Ingen andre ting er logisk. Smøret skal feks IKKE nederst, men på øverste hylle sammen med syltetøyet. . Snakk om å være på jorde a Ha en fin dag. Håper du får mannen hjem snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #442 Del Skrevet 1. mars 2006 Her var vi oppe 5.45, så i dag har vi rukket mye. Kjørte lillemor til bhg i åttetiden. Pondus sovna i bilen på tur hjem, og sov nede i gangen frem til 9.30. Da hadde jeg vasket bad, vårt soverom og startet på stua. Gav han grøt og pupp når han våkna, og så vasket vi ferdig. Vet ikke helt hva vi skal gjøre, nydelig vintervær med sol og noen minusgrader. Takk for titten Tulipan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #443 Del Skrevet 1. mars 2006 Vi trilla oss en tur i finværet, og pondus har sovet 1.5 time ute i vogna. Fikk såvidt tatt en titt i øvermunnen hans i dag, og der har jammen 3 fortenner brutt frem siden fredag!!! Men bare den ene som har kommet så langt at jeg kjenner den skikkelig, ellers 2 store kuler og litt hvitt på de andre. Rart han ligger å skjærer tenner hele dagen?? Nå skal vi snart suse avgårde etter lillemor, regner med hun har vært ute masse i dag! Kl 18 får jeg besøk av 3 jenter som planlegger 10års treff fra ung.skolen sammen med meg. Det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #444 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #445 Del Skrevet 1. mars 2006 Forresten så tror jeg magemusklene driver gjøn med meg.... Magen er hard helt nederst, samt at jeg innbiller meg at den begynner å bli litt rund.... Det er vel ikke mulig?? Tør nesten ikke tenke tanken på noe annet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #446 Del Skrevet 1. mars 2006 Og der hadde iss vært innom. rait bækk tu ju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. mars 2006 #447 Del Skrevet 1. mars 2006 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mars 2006 #448 Del Skrevet 1. mars 2006 Det var tidlig start på dagen gitt!! Og der minna du meg på en ting ja....klassetreff planlegger jo vi også...dvs det har blitt litt stopp..mååå få gjort mer der snart!! Men atte duh....hva var det du sa om magen??!! Tenk om da.........!!! Da måtte jeg ha ledd bittebitte litt......!!! Oioioi........!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #449 Del Skrevet 1. mars 2006 Rent hypotetisk dette, men dersom jeg hadde gått etter siste sengekos, så var den 14.jan..... Ville da si rundt omkring 8+4, og DET skulle jeg jo ha merket??? Nei sikkert bare psyken som spiller meg et puss siden jeg må på apoteket å hente 3mnd til med minipiller. Men en liten brøkdel av hjernen sier at jeg trenger ikke dem nå.... Huff, slik var det da lillemor også begynte å bli 7-8 mnd, mange falske alarmer. Ikke har jeg fått mensen tilbake etter fødsel, så jeg kan ikke gå ut fra den.... Jaja neinei vi får se det an. Nå kommer sambo i kveld, så da glemmer jeg sikkert hele greia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #450 Del Skrevet 2. mars 2006 :grine2: :kys_2: Gjett hvem som kom hjem i går kveld..... Jeg fikk sove til 8 i morges! Sambo ble kommandert opp av lillemor kl kvart over seks, og de tok med seg pondus som også var våken. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2006 #451 Del Skrevet 2. mars 2006 Så deilig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. mars 2006 #452 Del Skrevet 2. mars 2006 Så godt å få sambo hjem! Ha en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. mars 2006 #453 Del Skrevet 2. mars 2006 Er det muuuuuuligens enda en bebis på gang!?? :grine2: Du får ta en test da, dersom du blir veldig usikker... Ekkelt å begynne på mini-pillen også, hvis du er i tvil! Håper du får en veldig fin torsdag i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #454 Del Skrevet 2. mars 2006 Takk TT. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, blir nok bare å la det gå litt til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. mars 2006 #455 Del Skrevet 2. mars 2006 :grine2: Så bra at han kom allerede igår og begynte rett på sine faderlige plikter! Jeg liker han karen din selv om jeg aldri har truffet han! Virker som en skikkelig godpappa!! Så var det magen da.........?!!?? Venter bare spent jeg Kos deg masse med sambo nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. mars 2006 #456 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei Pondusa!!! Så deilig at du har fått mannen hjem igjen da. Hvor lenge skal han være hjemme?? Og så deilig at du fikk litt tid for deg selv. Det kan være deilig det tenker jeg Ha en super fin kveld med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #457 Del Skrevet 3. mars 2006 Skytte og Tulipan. Ja han jo en del å ta igjen, har vært borte 6 uker nå. Lillemor har nærmest bodd i fanget på pappan, og han måtte selvfølgelig levere og hente i bhg i går. Nå skal han være hjemme 4 uker, så det blir deilig. Tenkte vi skulle få til en tur til MiR for å bade også. Lillemor hadde bra med feber i går kveld og sier hun har vondt i halsen. Blir nok mer eller mindre innedag på henne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #458 Del Skrevet 3. mars 2006 Da er det helg. Vi har vasket hus og ryddet. Sambo har trillet pondus så han sover i vogna. Om en stund blir det sambos hjemmelagde "fredagspizza". Lillemor står her å skriver bokstaver, synes det blir så fine mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. mars 2006 #459 Del Skrevet 3. mars 2006 For en herlig start på helga! Skikkelig god familiekos! Er fan av sånt jeg! Bading hørtes deilig ut!! Men feber og vond hals er ikke like bra...Får håpe det ikke blusser opp til mer værtfall! Ha ei riktig så fin og koselig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. mars 2006 #460 Del Skrevet 3. mars 2006 Oi! En til - kanskje? Så spennende! Håper dere koser dere masse i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå