Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En fordel med å være oppe kl 6.45, er at det blir tidlig kveld på ungene. Halv syv ville lillemor gå på badet, og kvart på sju sov hun. Kl 19 sov pondus også.

Nå er det "Skal vi danse".

Iss og epona: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Så godt å høre at du er på bedringens vei! Men haleluja for deg altså! Sånn som du står på og fikser og ordner...Jeg fatter ikke hvor du henter styrken og energien fra!

Snakkes mer imorgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde snødd nokså mye i natt, så jeg brukte en halvtime på å måke innkjørselen i morges. Ungene satt i bilen å venta, vi skulle jo levere lillemor til frokost i bhg. Gikk akkurat.

Da vi kom hjem sov jeg og pondus 2 timer i stolen, før vi dro en kjapp tur til byen.

Nå sover han nede i gangen, og jeg har et tårn av klær ved siden av meg i sofaen som skal brettes. Enda 45 min før vi skal avsted å hente lillemor, så jeg burde vel strengt tatt begynne....

Vi må også innom butikken, fritt for det meste i alle skap og skuffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det noen som sa sne?! Huff...har tatt vår jeg så det passer dårlig med mer snø nå! Men det nytter vel dårlig å ønske ja..

*hjelpe med husarbeide*

Kommer mannen hjem til helga?! Håper det! Blir godt for dere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: skytte.

Jo sambo kommer nok til helga, og det blir sinnsykt godt.

19.30 i kveld sov ungene, har sittet i en stol å glant på tv til nå. Skutt i ryggen etter snømåking og bæring av lille grinetroll.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var strømmen avlest, mail til chess (på vegne av sambo) sendt, ingen klær bretta.....

Og nå tror jeg at jeg skal ta kvelden og drømme om smoothies...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor ligger på gulvet å spiller dyrelotto med bestemor. Kjempestas!

Pondus fikk masse bolle av bestemor og ble trett som en dupp. Jeg la han i senga og gjett om han sovna som en stein!!!

Så kan jo jeg ta en liten oppdateringtur og drikke litt kaffe.

Surt og kaldt ute, og bilen var fri for strøm i morges.... Må få pappa hit i ettermiddag tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper mannen kommer hjem i morgen! :)

Koselig å lese om livet med barn... Har liksom ikke tenkt så veldig mye på hvordan det kommer til å bli enda. (Jeg forsøker å ta en ting av gangen om dagen!) Men det høres hyggelig ut! Om enn slitsomt innimellom.

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!!!

Håper du får mannen hjem imorgen. Tenker meg det skal bli deilig jeg :sjarmor: . Hi hi hi... :sjenert:

Jeg har heller ikke tenkt så veldig masse over hvordan livet kommer til å bli når knøttet kommer. Tar som miiip en ting av gangen. Men en ting er sikkert: jeg vil ikke gi opp ting som feks café med gode venniner. Har tross alt en mann som kan hjelpe til. Men at ting blir annerledes, det skjønner jeg.

Ha en fantastisk kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff..som du skulle plages da...Hadde kasta bilen på havet i sinne jeg :ler:

Men deilig at mannen er rett rundt hjørnet nå! Det blir supert for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mannen kommer da!! bestilt danmarkstur eller?

Ikke Danmark her i gården, vi skal til Tyrkia i sept. Bestilt og bet dep. foreløbig. Blir knall med en uke der nede.

Wow, er det dobbel c.s.i?(leste nettopp programblad) Da må jeg virkelig hoppe i badekaret nu!! Fikk sms fra sambo i dag: "Liten mulighet for at jeg kommer hjem i morgen..." Kan ikke se ut som en slaraffen da nei... :blunke:

Skulle gjerne spist feittirsdagsmat i dag; Saltkjøtt m/kålrabistappe for uinnvidde. Men det får bli på søndag når sambo er hjemme. Vi spiser det hvert år vi, nam nam mat.

Tusen takk for masse besøk Miip, Skytte, Tulipan og Iss. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp.... Ungene våknet 5.45 i dag.....

I dag står shining av hus på plakaten, lillemor skal i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...