Skytte Skrevet 23. februar 2006 #401 Del Skrevet 23. februar 2006 Nei og nei....ikke bra å høre at det er bare elendighet i Pondusaheimen... Må virkelig håpe dere blir i bedre form snart så snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #402 Del Skrevet 23. februar 2006 For en natt.... Pondus var våken ca en gang i timen hele natta gjennom. Gråt og jamret seg nesten i søvne, ville ikke ta pupp heller. Kan trygt si at vi var trette da lillemor kom tuslende 6.30. Fikk lillemor i bhg litt før 8, bare en kraftanstrengelse å gå til bilen. Tilbake hjemme fikk pondus og jeg oss en 2timers lur i stolen, og han våkna med 39.3 i feber. Har gitt han en paracet og fått i han litt grøt, så nå klarer han å leke litt på gulvet. Jeg hoster som en gal og er fryktelig slapp. Ble rene klageboka dette, er jo ikke likt meg det. Blir bare litt ekstra når sånne ting skjer rett før sambo kommer hjem. Om en uke regner jeg med at vi har han hjemme, så hvorfor kunne ikke dette skje om en uke.... Murmel og Martha Stuart: til dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #403 Del Skrevet 23. februar 2006 Og der hadde skytte vært innom også. Det går likar i måro..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #404 Del Skrevet 23. februar 2006 Pondus har sovet 1t 15min på brystet mitt, fortsatt nokså grinete. Nå dra vi snart å henter lillemor som har vært på tur i stall i dag. Spent på referat derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #405 Del Skrevet 23. februar 2006 Lillemor sover, hadde ridd på hest i dag og var veldig så fornøyd. Pondus ligge å jamrer, blir nok en trivelig kveld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #406 Del Skrevet 23. februar 2006 Jammen sovna pondus kl 19.30, etter en runde med pupp. Skal bare ta en kjapp oppdatering her, så venter dusjen og senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 24. februar 2006 #407 Del Skrevet 24. februar 2006 Håper dere blir friske snart, og at natta blir god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. februar 2006 #408 Del Skrevet 24. februar 2006 God morgen! Hvordan går det med dere? Håper formen er myyye bedre idag og at helga blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #409 Del Skrevet 24. februar 2006 Huff det er slitsomt å være småsjuk. Siden tirsdag har jeg hatt dundrende hodepine, litt feber og skikkelig stygg hoste. I dag er det heldigvis bare hosten igjen og en nokså sår hals.... Lillemor startet dagen med gråt da jeg sa det var fridag fra bhg. Hun må nok vente helt til aug før hun får 100% plass. Pondus tanntroller endel, men har hedigvis sovet i natt. Teller ned til neste uke vi...... Gjett hvem som kommer hjem da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #410 Del Skrevet 24. februar 2006 Takk murmel og skytte Vi er mye bedre i dag!!! Blir kanskje en tur til byen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #411 Del Skrevet 24. februar 2006 I formiddag fikk vi besøk av H og hennes lille gutt. Hun er på barselgruppa mi. Det var veldig koselig, og de var her et par timer. Da de dro, kjørte vi en tur til byen. Fikk kjøpt de 3 andre bildene av pondus, og dess mer jeg ser på dem, dess bedre liker jeg dem likevel. Var også innom garnbutikken og hentet 4 nye mønsterhefter som var kommet fra sandnesgarn. Svigermor sier hun skal slutte å røyke, og at hun da trenger noe å henge fingrene i. Vi skal vel gi henne jobb så det duger tipper jeg.... Nå skal vi snart dra en tur til mams & paps, ikke vært der på en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #412 Del Skrevet 24. februar 2006 Koselig med kaffe og is hos mamma og pappa. Kom litt seint hjem, så det var rett på badet og kveldstell. Lillemor sovna nesten før hodet traff puta, pondus derimot var meget overtrett. Overgav seg nettopp, har bare brukt 40 min på å få han til å sove..... Hjelpes, har jeg fått enda en slik vil-ikke-sove unge... Jaja, neinei det er vel glemt om et par års tid. Lillemor har foreløbig rekord med å sove en hel natt gjennom for første gang i en alder av 14 mnd.... Nå skal jeg krype under pleddet og finne frem en strikking. Kjenner formen er ikke helt 100%. Tar på å gå å hoste slik som jeg gjør. Lar kjøkkenet være som det er, koppene springer nok ikke fra meg til i morgen. Da må vi uansett shine hus, for på søndag kommer svigermor på besøk. Ikke det at hun forventer skinnende rent hus, men da har jeg en unnskyldning for å måtte vaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #413 Del Skrevet 24. februar 2006 Må bare juble litt for epona her også. :grine2: :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. februar 2006 #414 Del Skrevet 24. februar 2006 Hyggelig at du stakk innom meg! Og da må jo jeg stikke innom deg og ønske deg god helg!! Håper formen blir bedre, ikke morro å være syk nei!! Og med to barn i tillegg.. Tror du er tøff jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. februar 2006 #415 Del Skrevet 24. februar 2006 Tusen takk for flere hilsener og klemmer i dagboken min den siste tiden... Har vært litt dårlig til å følge det opp, og nå er ikke formen helt på topp heller - men jeg skal komme sterkere tilbake! God helg til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 24. februar 2006 #416 Del Skrevet 24. februar 2006 Godt å høre at det går bedre med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #417 Del Skrevet 25. februar 2006 Hoster fortsatt som en gal, støl i hele kroppen av å ta i. Nå sover ungene og det blir full avslapping på meg. Jeg som aldri blir syk, blir jo super utålmodig etter å bli frisk nå. Dette er jo ikke meg! I morgen dropper båten til sambo innom byen, de skulle sette av en mann. Men det ble mest sannsynlig rett til kai og fra igjen. Får se om vi får en titt av han, ellers så kommer han jo hjem om en uke. Svigermor kommer også i morgen ettermiddag, blir til tirsdags ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #418 Del Skrevet 26. februar 2006 Formen begynner endelig å ta seg opp, har fått satt en brøddeig nå. Ungene var som vanlig våkne 6.45, så pondus har hatt en time på puppen. Nå i disse tanntroll-tider er søvn noe han ikke skal være med på, og storesøsteren gjør sitt ytterste for at han ikke skal få det heller.... Så snart brødene er fedig, skal vi ut en tur. Det kom en diger oljerigg til byen i går, så vi skal kjøre ned å se på den. Nydelig vær med sol og endel snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #419 Del Skrevet 26. februar 2006 Svigermor kommer ikke i kveld likevel. Mulig hun kommer i morgen tidlig, men mest sannsynlig på tirsdags morgen og hjem igjen samme ettermiddag. Avhenger av om svigerfar og co går på sjøen i kveld. Vi kjørte ikke tur likevel. Pondus sovna i vogna da vi trillet en liten tur rundt kvartalet, så vi gikk hjem og lekte litt utenfor huset mens han sov. Fikk måkt litt av innkjørselen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. februar 2006 #420 Del Skrevet 26. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå