EllaSays Skrevet 18. januar 2023 #361 Del Skrevet 18. januar 2023 Iben og Alex er nå et av mine favorittlag. En glad Iben er jo en riktig solstråle. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 18. januar 2023 #362 Del Skrevet 18. januar 2023 Matas skrev (På 16.1.2023 den 18.10): Jeg henger fortsatt med, men jeg synes det er så irriterende at Jon oftere og oftere hjelper lagene til riktig svar. Da blir litt av gleden over programmet borte. Jon hjelper lagene veldig mye, og kverulerer en del og Solveig begynner å ha irriterende lange spørsmål. Enkelte ganger lurer jeg på om hun er på en snurr når hun finner spørsmål til programmet Som det spørsmålet om Hvilket at Matomas album som er «The Lion King» inspirert og hva heter det (eller noe i den duren). Så var svaret at Hakuna Matata var inspirasjonen og albumet het Matoma 🤣 What?! Pluss de lange spørsmålene til under preassure som igjen går på tid. Begynner også å bli et gjentakende at Solveig leser så utydelig 🤨 Liker Solveig godt, men til dette programmet 🙊🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 18. januar 2023 #363 Del Skrevet 18. januar 2023 Sweetheaven skrev (1 time siden): Jon hjelper lagene veldig mye, og kverulerer en del og Solveig begynner å ha irriterende lange spørsmål. Enkelte ganger lurer jeg på om hun er på en snurr når hun finner spørsmål til programmet Som det spørsmålet om Hvilket at Matomas album som er «The Lion King» inspirert og hva heter det (eller noe i den duren). Så var svaret at Hakuna Matata var inspirasjonen og albumet het Matoma 🤣 What?! Pluss de lange spørsmålene til under preassure som igjen går på tid. Begynner også å bli et gjentakende at Solveig leser så utydelig 🤨 Liker Solveig godt, men til dette programmet 🙊🙈 Det heter Hakuna Matoma. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 18. januar 2023 #364 Del Skrevet 18. januar 2023 Cookiesandcream skrev (4 timer siden): Det heter Hakuna Matoma. Haha, ok. Fikk ikke det med meg. Men hun har fremdeles en tendens til litt merkelige spørsmål og formuleringer da. Almås har kommentert det flere ganger han også i programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 18. januar 2023 #365 Del Skrevet 18. januar 2023 Entern skrev (På 3.11.2022 den 23.49): Ja Einar er temmelig uovervinnelig 😅 Ny sesong nå 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basillika Skrevet 18. januar 2023 #366 Del Skrevet 18. januar 2023 Sweetheaven skrev (1 time siden): Haha, ok. Fikk ikke det med meg. Men hun har fremdeles en tendens til litt merkelige spørsmål og formuleringer da. Almås har kommentert det flere ganger han også i programmet. Tviler sterkt på at det er Solveig som finner på spørsmålene og formuleringene. Jeg synes de er et godt par. Dette "doktor og phd" var spesielle. Det er 16 par med om jeg forsto riktig, så det blir spennende å se hvordan det utarter seg videre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 18. januar 2023 #367 Del Skrevet 18. januar 2023 Basillika skrev (5 minutter siden): Tviler sterkt på at det er Solveig som finner på spørsmålene og formuleringene. Jeg synes de er et godt par. Dette "doktor og phd" var spesielle. Det er 16 par med om jeg forsto riktig, så det blir spennende å se hvordan det utarter seg videre. Jeg tror Almås har sagt det er hun som står bak spørsmålene. Doktorlaget har ikke imponert nevneverdig denne sesongen. Men det har Sandeep og Abu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. januar 2023 #368 Del Skrevet 18. januar 2023 Sweetheaven skrev (36 minutter siden): Ny sesong nå 😁 Ja og den er fin ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iRack Skrevet 18. januar 2023 #369 Del Skrevet 18. januar 2023 Sweetheaven skrev (6 timer siden): Jeg tror Almås har sagt det er hun som står bak spørsmålene. Doktorlaget har ikke imponert nevneverdig denne sesongen. Men det har Sandeep og Abu De har nok en redaksjon som lager spørsmålene. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 18. januar 2023 #370 Del Skrevet 18. januar 2023 Sweetheaven skrev (9 timer siden): Jeg tror Almås har sagt det er hun som står bak spørsmålene. Doktorlaget har ikke imponert nevneverdig denne sesongen. Men det har Sandeep og Abu Det er jo en redaksjon som lager spørsmål og manus. Det er jo «rollene» deres at de skal være sånn 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 19. januar 2023 #371 Del Skrevet 19. januar 2023 iRack skrev (19 timer siden): De har nok en redaksjon som lager spørsmålene. Mulig, men Almås har flere ganger kommentert at det er Solveig som står vak disse. De har jo med spørsmål som ikke akkurat egner seg til et familieprogram, som også ble kommentert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 19. januar 2023 #372 Del Skrevet 19. januar 2023 Sweetheaven skrev (3 timer siden): Mulig, men Almås har flere ganger kommentert at det er Solveig som står vak disse. De har jo med spørsmål som ikke akkurat egner seg til et familieprogram, som også ble kommentert. Jon og Solveig «spiller roller»! 18 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Needleader97 Skrevet 20. januar 2023 #373 Del Skrevet 20. januar 2023 Glemte de svaret på siste spm i første oppgave i går eller sov jeg et sekund der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 20. januar 2023 #374 Del Skrevet 20. januar 2023 (endret) Jeg må innrømme at jeg irriterer meg grønn over all den hylinga og greine til Jenny Jenssen nå. Det er helt greit å bli ivrig og glad når man får rett på spørsmålet, men altså hvor mye skal hun påpeke at hun elsker Alexander Sandtorv ? For meg blir det vel litt mye. Selv om hver sesong har vel hatt ett sånt par som skal hyle og klemme hver gang de får rett? Endret 20. januar 2023 av anon01 skrivefeil 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 21. januar 2023 #375 Del Skrevet 21. januar 2023 anon01 skrev (23 timer siden): Jeg må innrømme at jeg irriterer meg grønn over all den hylinga og greine til Jenny Jenssen nå. Det er helt greit å bli ivrig og glad når man får rett på spørsmålet, men altså hvor mye skal hun påpeke at hun elsker Alexander Sandtorv ? For meg blir det vel litt mye. Selv om hver sesong har vel hatt ett sånt par som skal hyle og klemme hver gang de får rett? Gledesutbruddene til Jenny Jenssen er ikke så ille i mine øyne. Hasse Hope og makkeren, som jeg ikke husker navnet på, som var med sist sesong, de ødela hele programmet for meg. Den voldsomme hylingen og klemmingen for hvert rette svar var utrolig stressende. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 23. januar 2023 #376 Del Skrevet 23. januar 2023 Beste parene i kveld. Håvard og Randi mot Sandip og Abu… veldig gøy! Alex og Iben er også et fint par 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 24. januar 2023 #377 Del Skrevet 24. januar 2023 Sweetheaven skrev (På 18.1.2023 den 6.10): Jon hjelper lagene veldig mye, og kverulerer en del og Solveig begynner å ha irriterende lange spørsmål. Enkelte ganger lurer jeg på om hun er på en snurr når hun finner spørsmål til programmet Som det spørsmålet om Hvilket at Matomas album som er «The Lion King» inspirert og hva heter det (eller noe i den duren). Så var svaret at Hakuna Matata var inspirasjonen og albumet het Matoma 🤣 What?! Pluss de lange spørsmålene til under preassure som igjen går på tid. Begynner også å bli et gjentakende at Solveig leser så utydelig 🤨 Liker Solveig godt, men til dette programmet 🙊🙈 Syns det er irriterende at det er så varierende hvor nøye og pirkete de er. Med noen lag og svar krever de nøyaktig uttalemåte osv mens andre ganger er det ikke så farlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. januar 2023 #378 Del Skrevet 24. januar 2023 Fjugur skrev (17 timer siden): Beste parene i kveld. Håvard og Randi mot Sandip og Abu… veldig gøy! Alex og Iben er også et fint par Enig! Det ble overraskende spennende og! 😃 Alex og Iben er bare best 🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 24. januar 2023 #379 Del Skrevet 24. januar 2023 rosemarin skrev (10 timer siden): Syns det er irriterende at det er så varierende hvor nøye og pirkete de er. Med noen lag og svar krever de nøyaktig uttalemåte osv mens andre ganger er det ikke så farlig Ja, stor forskjell. Merker ofte at de har spørsmål som den ene på laget er spesielt flink på eller jobber med også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 23. februar 2023 #380 Del Skrevet 23. februar 2023 Skrikingen til Kristin Gjelsvik irriterer meg noe enormt. Er nesten fristet til å bytte kanal, men har samtidig ikke lyst til å gå glipp av episoden. 😠 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå