Gå til innhold

alle mot alle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hasse har generelt vært mye sterkere enn jeg trodde, slo tilmed Adelina & co.!🤯🤩

Tviler på at han vinner sesongen siden Einar & JT er med, men veldig kunnskapsrik fyr!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (16 timer siden):

Hasse har generelt vært mye sterkere enn jeg trodde, slo tilmed Adelina & co.!🤯🤩

Tviler på at han vinner sesongen siden Einar & JT er med, men veldig kunnskapsrik fyr!

Jeg synes å huske at jeg leste at Hasse hadde vært "aktiv quizzer"? Deltatt i turneninger og slikt. Riktignok på lag men han har nok plukket opp en del også. Ikke overrasket over hans nivå. Mer imponert over Adelina. Kanskje fordi Stanghelle er så kjent for sitt intellekt, men de utfyller hverandre utrolig bra. Ser jo at Stanghelle ikke aner hva som snakkes om når Kendrick Lamarr blir nevnt. Fin duo der.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Needleader97 skrev (6 minutter siden):

Jeg synes å huske at jeg leste at Hasse hadde vært "aktiv quizzer"? Deltatt i turneninger og slikt. Riktignok på lag men han har nok plukket opp en del også. Ikke overrasket over hans nivå. Mer imponert over Adelina. Kanskje fordi Stanghelle er så kjent for sitt intellekt, men de utfyller hverandre utrolig bra. Ser jo at Stanghelle ikke aner hva som snakkes om når Kendrick Lamarr blir nevnt. Fin duo der.

Ja Adelina & Stanghelle er nok favoritt duoen min, de er veldig bra og som du sier veldig bra som duo :) 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (16 timer siden):

Tror også Einar og JT vinner denne gangen. Vanskelig å slå Einar. Han drar jo nærmest lasset alene 😜

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (16 minutter siden):

Tror også Einar og JT vinner denne gangen. Vanskelig å slå Einar. Han drar jo nærmest lasset alene 😜

Ja Einar er temmelig uovervinnelig 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (På 31.3.2022 den 22.09):

Jeg synes det har vært alt for mange lag og ikke minst ulike oppgavetyper denne sesongen her. Blir mye surr og jeg glemte at flere av lagene i det hele tatt var med imens OL gikk. Håper de kutter ned på lagene igjen til neste sesong. 

Dette gjelder fortsatt for min del. Jeg synes konseptet er veldig bra, men begynner å miste interessen grunnet alt for mange ulike oppgavetyper og litt for mange lag. 

Ellers denne sesongen så blir jeg veldig sliten av Hasse og Marlene, men synes Hasse har en veldig imponerende kunnskap. Gøy å se. Spent på hvem som vinner i år, men jeg har også stor tro på Einar og JT. 

Endret av Matas
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Hasse og Malene er så slitsomme… de bråker sånn, og tror visst de er morsomme (?) når de feirer og roser hverandre etter riktige svar… urk!! 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (På 8.11.2022 den 19.43):

Synes Hasse og Malene er så slitsomme… de bråker sånn, og tror visst de er morsomme (?) når de feirer og roser hverandre etter riktige svar… urk!! 

Enig. Har kuttet ut episodene med de. Oppfører seg som to 14 år gamle jenter…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (9 timer siden):

Huff trist episode i dag ☹️

Orker ikke Vår 😒

Hva var trist? (Har sett alt men husker ikke noe trist som skjedde🤪)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 minutt siden):

Hva var trist? (Har sett alt men husker ikke noe trist som skjedde🤪)

Adelina og Harald tapte mot Vår & co 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (På 8.11.2022 den 19.43):

Synes de var morsomme. Artig med noen som viser engasjement. Men kan skjønne mange synes det er litt mye. 

Det traudige herrelaget med Dag Sørås og Christoffer Skjelderup kunne godt gå ut for min del. Aldri sett noe så deprimerende i et slikt program noen gang😅 Mange kjedelige deltakere i år.

Entern skrev (På 10.11.2022 den 7.53):

Adelina og Harald tapte mot Vår & co 😭

Sansen for disse. 

Håper Henriette er tilbake som programleder snart. Like Kloppen, men hun gjør en elendig jobb. Har spørsmål som er umulig for henne selv å lese opp, leser utydelig og er litt på bærtur når det gjelder spm til Under Pressure. Merker også at denne sesongen er spørsmålene også mer sexbasert. 

Tro om det kommer en julespesial i år også? Det hadde vært gøy. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Little Diva skrev (4 minutter siden):

Synes de var morsomme. Artig med noen som viser engasjement. Men kan skjønne mange synes det er litt mye. 

Det traudige herrelaget med Dag Sørås og Christoffer Skjelderup kunne godt gå ut for min del. Aldri sett noe så deprimerende i et slikt program noen gang😅 Mange kjedelige deltakere i år.

Sansen for disse. 

Håper Henriette er tilbake som programleder snart. Like Kloppen, men hun gjør en elendig jobb. Har spørsmål som er umulig for henne selv å lese opp, leser utydelig og er litt på bærtur når det gjelder spm til Under Pressure. Merker også at denne sesongen er spørsmålene også mer sexbasert. 

Tro om det kommer en julespesial i år også? Det hadde vært gøy. 

Enig om Sørås og Skjelderup, de er kjedelige.

Enig i at Henriette er bedre enn Kloppen selv om jeg liker Kloppen.

Julespesial hadde vært kult :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så irriterende at rød stol avgjør semi også 😡 Aner ikke når episoden går på TV, men heiet på de som tapte… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ingebjørg skrev (22 timer siden):

Å, så irriterende at rød stol avgjør semi også 😡 Aner ikke når episoden går på TV, men heiet på de som tapte… 

Ja. De var jo så flinke. Men jeg tenkte litt høyt - og ikke vondt ment mot de to andre på lagene deres - men det var ikke helt tilfeldig at det var de to som satt i stolen fra hvert sitt lag?🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (46 minutter siden):

Gratulerer til Jan Thomas og Einar. ⚘⚘

Ja høyst fortjent 🥳

Men sølvmedaljen var også høyst fortjent 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Veldig gøy med ny sesong, hjemme koser vi oss som alltid!
Hver sesong er det såklart noen lag man ikke får helt sansen for, hittil er det dessverre «doktor og phd»-laget. Ser tendenser til at hun overkjører han, og da blir gjerne hennes svar feil. Dessuten bruker de veldig langt tid alltid, resonneringen deres tar hundre år.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger fortsatt med, men jeg synes det er så irriterende at Jon oftere og oftere hjelper lagene til riktig svar. Da blir litt av gleden over programmet borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...