Variert skydekke Skrevet 13. oktober 2021 #201 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Sigyn skrev (2 timer siden): Ellers liker jeg Tuva, Ronny og Niklas, så er skuffet over hvor utrolig slitsomme jeg synes de er i alle episoder 😅 Litt utenfor tema, men jeg ser du ikke nevner Benjamin her. Jeg personlig syns alle de tre du nevner er slitsomme og litt mye, men Benjamin liker jeg veldig godt! For en skjønn og fin type! Må også legge til at jeg har fått et dårligere inntrykk av Birgit enn jeg hadde. Ikke bare "vet hun alltid svaret" etter å ha fått fasit, men jeg syns hun er slitsomt positiv. Det blir rett og slett for mye glising. Får faktisk mye bedre inntrykk av Helene, selv om hun er den deltakeren som kan desidert minst i hele programmet. Hun virker veldig søt og sjarmerende. Og P.S: Er det bare jeg som har lagt merke til at Jon Almaas drar seg i/retter på jakken HELE tiden? Endret 13. oktober 2021 av Variert skydekke La til noe 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 13. oktober 2021 #202 Del Skrevet 13. oktober 2021 Satellites skrev (På 10.10.2021 den 21.50): Iben og Alex er flinke, men jeg synes hun fremstår med litt dårlig holdning og ikke så veldig likende. Er også overrasket over hvor lite Helene (?) vet, selv innen dans. Heier på Magnus og Maria og Abu og Sandeep. 😊 Ja, Iben fremstår som sutrende og umoden. Minner meg om Ida Fladen i Kongen befaler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #203 Del Skrevet 13. oktober 2021 icock skrev (2 minutter siden): Ja, Iben fremstår som sutrende og umoden. Minner meg om Ida Fladen i Kongen befaler. Jeg synes begge to er fine og sjarmerende, jeg 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 13. oktober 2021 #204 Del Skrevet 13. oktober 2021 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg synes begge to er fine og sjarmerende, jeg 😊 Det er de sikkert, men når Iben holder hendene til Alex fast for at han ikke skal klappe for det andre laget og er på grensen til ufin i "under pressure" mot Maria og Magnus, så er det lett å synes hun fremstår umoden. Hun er sikkert både søt og sjarmerende i virkeligheten fordet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #205 Del Skrevet 13. oktober 2021 Satellites skrev (2 minutter siden): Det er de sikkert, men når Iben holder hendene til Alex fast for at han ikke skal klappe for det andre laget og er på grensen til ufin i "under pressure" mot Maria og Magnus, så er det lett å synes hun fremstår umoden. Hun er sikkert både søt og sjarmerende i virkeligheten fordet. Den ser jeg. Har ikke sett den episoden 😳 Men uansett ville jeg aldri kranglet med Diana Themiscyra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 13. oktober 2021 #206 Del Skrevet 13. oktober 2021 Variert skydekke skrev (1 time siden): Litt utenfor tema, men jeg ser du ikke nevner Benjamin her. Jeg personlig syns alle de tre du nevner er slitsomme og litt mye, men Benjamin liker jeg veldig godt! For en skjønn og fin type! Må også legge til at jeg har fått et dårligere inntrykk av Birgit enn jeg hadde. Ikke bare "vet hun alltid svaret" etter å ha fått fasit, men jeg syns hun er slitsomt positiv. Det blir rett og slett for mye glising. Får faktisk mye bedre inntrykk av Helene, selv om hun er den deltakeren som kan desidert minst i hele programmet. Hun virker veldig søt og sjarmerende. Og P.S: Er det bare jeg som har lagt merke til at Jon Almaas drar seg i/retter på jakken HELE tiden? Enig, synes Birgit og Helene er veldig slitsomme og overdrevne glade. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. oktober 2021 #207 Del Skrevet 13. oktober 2021 rosemarin skrev (32 minutter siden): Enig, synes Birgit og Helene er veldig slitsomme og overdrevne glade. Rart, det er det jeg synes om podcastparet 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 13. oktober 2021 #208 Del Skrevet 13. oktober 2021 icock skrev (3 timer siden): Ja, Iben fremstår som sutrende og umoden. Minner meg om Ida Fladen i Kongen befaler. Hæææ? Hun er jo så kul, morsom og smart! Digger det laget! Alex imponerer meg også veldig! Har egentlig aldri vært noe fan, men det har endret seg nå. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 13. oktober 2021 #209 Del Skrevet 13. oktober 2021 Cookiesandcream skrev (48 minutter siden): Hæææ? Hun er jo så kul, morsom og smart! Digger det laget! Alex imponerer meg også veldig! Har egentlig aldri vært noe fan, men det har endret seg nå. Enig. Hadde litt dårlig inntrykk av begge de fra før men her syns jeg de er helt topp begge to. foresten, hvem er «podcastlaget»?😜 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 13. oktober 2021 #210 Del Skrevet 13. oktober 2021 rosemarin skrev (1 time siden): foresten, hvem er «podcastlaget»?😜 Sigurd og Bjørn Henning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 13. oktober 2021 #211 Del Skrevet 13. oktober 2021 Cookiesandcream skrev (2 timer siden): Hæææ? Hun er jo så kul, morsom og smart! Digger det laget! Alex imponerer meg også veldig! Har egentlig aldri vært noe fan, men det har endret seg nå. Slenger meg på denne. Synes hun kan mye i forhold til hennes alder. I tillegg har hun en litt avslepen, tilbakelent humor som er veldig forfriskende. Deilig kontrast til krampepositivitet og umotivert latter og fjas fra noen av de andre frøknene. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 13. oktober 2021 #212 Del Skrevet 13. oktober 2021 Satellites skrev (5 timer siden): Det er de sikkert, men når Iben holder hendene til Alex fast for at han ikke skal klappe for det andre laget og er på grensen til ufin i "under pressure" mot Maria og Magnus, så er det lett å synes hun fremstår umoden. Hun er sikkert både søt og sjarmerende i virkeligheten fordet. Dette er jo åpenbart en spøk og påtatt "fiendskap" mellom lagene. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 18. oktober 2021 #213 Del Skrevet 18. oktober 2021 Har hun Helene svart på noe som helst? Og vært med i under pressure? Synes liksom Birgit er ganske alene på det laget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 18. oktober 2021 #214 Del Skrevet 18. oktober 2021 (endret) Det er Birgit som svarer på det laget det skal hun ha ros for. Latteren hennes, nesten hele tiden, blir for mye for meg, det blir til tider noe veldig voldsomt. Endret 19. oktober 2021 av Oppland Rettet ordfeil 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. oktober 2021 #215 Del Skrevet 19. oktober 2021 Abu og Sandeep MÅ jo vinne 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 20. oktober 2021 #216 Del Skrevet 20. oktober 2021 I episode 32 fra 14.10 sier Henriette at de er tilbake allerede neste dag. Men det har jo ikke kommet flere episoder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 20. oktober 2021 #217 Del Skrevet 20. oktober 2021 On 10/19/2021 at 8:54 AM, Entern said: Abu og Sandeep MÅ jo vinne 🤩 Jaaaaa, heier på Abu og Sandeep! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 20. oktober 2021 #218 Del Skrevet 20. oktober 2021 (endret) Oppland skrev (På 18.10.2021 den 23.37): Det er Birgit som svarer på det laget det skal hun ha ros for. Latteren hennes, nesten hele tiden, blir for mye for meg, det blir til tider noe veldig voldsomt. Sant det. Det er ikke det eneste laget hvor det er den ene som drar lasset nesten alene. Alt i alt er det tre, ubalanserte lag etter min mening: Sandeep (og Abu), Magnus (og Maria) og Birgit (og Helene). Relativt stor kunnskapsforskjell i disse burene. *Vil legge til at jeg synes Helene fremstår som relativt våken, til tross mindre overbevisende prestasjoner kunnskapsmessig. Endret 20. oktober 2021 av ElectricScum 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 21. oktober 2021 #219 Del Skrevet 21. oktober 2021 Irriterende at de hinter og hjelper så mye. Sier jo nærmest rett ut til noen at de har feil og legger opp til at de skal gi rett svar.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 21. oktober 2021 #220 Del Skrevet 21. oktober 2021 ElectricScum skrev (22 timer siden): *Vil legge til at jeg synes Helene fremstår som relativt våken, til tross mindre overbevisende prestasjoner kunnskapsmessig. Enig i dette. Hun har åpenbart en del kunnskapshull, men virker ellers oppegående. Hun har sikkert viet hele livet sitt til dansen og prioritert bort andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå