AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #121 Del Skrevet 4. februar 2021 De tre brødrene Dal... Sig, Mummi og Prins😂 Anonymkode: aace6...5a5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #122 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, men klarer vel ca 80 % av de spørsmålene. I episoden som går nå mot Kaveh og Jonas er hun også veldig slitsom og masete. Hyler og hviner og oppfører seg som en brisen attenåring på vorspiel.... Og jeg synes hun overkjører Iman helt, bare sitter og «jeeeeg vet ikke, jeeeeg tror,» nesten bare hun som snakker. Altså, hun er sikkert ei snill og koselig jente i virkeligheten, men «overspiller’ litt her. Anonymkode: 03e0e...9c2 Herregud, hun virker bare engasjert og kanskje litt flørtete. Og de er faktisk ikke langt under legelaget. Bare et poeng under i dag. Synes det er bra gjort det da. Anonymkode: fdc3f...151 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. februar 2021 #123 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sikkert teit å irritere seg over, men Ingeborg er så sinnsykt oversminket at jeg ikke skjønner hvordan hun egentlig ser ut. Veldig stor kontrast mellom henne og f.eks Marte. Anonymkode: 4ec3f...8d9 Oversminket eller ei. Hun klarer å svare på mange spørsmål. I motsetning til enkelte andre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #124 Del Skrevet 5. februar 2021 Hannah80 skrev (11 minutter siden): Oversminket eller ei. Hun klarer å svare på mange spørsmål. I motsetning til enkelte andre. Nja, jeg har nå inntrykk av at det er Peder som svarer på det meste der. Anonymkode: 4ec3f...8d9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #125 Del Skrevet 5. februar 2021 Hannah80 skrev (4 timer siden): Oversminket eller ei. Hun klarer å svare på mange spørsmål. I motsetning til enkelte andre. Synes Ingeborg bidrar greit. Anonymkode: 3da86...b58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #126 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 20.28): Herregud, hun virker bare engasjert og kanskje litt flørtete. Og de er faktisk ikke langt under legelaget. Bare et poeng under i dag. Synes det er bra gjort det da. Anonymkode: fdc3f...151 Men var jo utrolig mange popkulturelle spørsmål i det programmet, lite generell allmennkunnskap. Marte tar veldig stor plass, og er ganske fjasete. Slitsomt 😅 Anonymkode: 3cd6d...fe7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #127 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Synes Ingeborg bidrar greit. Anonymkode: 3da86...b58 Jeg også. Hun er flink å resonnere, og kan nok mye som Peder svarer først på. Anonymkode: 3cd6d...fe7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #128 Del Skrevet 6. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Synes Ingeborg bidrar greit. Anonymkode: 3da86...b58 Jeg tror man får det inntrykket fordi Peder er så ekstremt flink til å si at Ingeborg imponerer når hun kan 1 av 7 spørsmål og han tar resten... Han er raus med komplimentene og dra henne med seg opp i glansen. Anonymkode: 5d39f...279 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #129 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 23.19): Men var jo utrolig mange popkulturelle spørsmål i det programmet, lite generell allmennkunnskap. Marte tar veldig stor plass, og er ganske fjasete. Slitsomt 😅 Anonymkode: 3cd6d...fe7 Ja ok. Jeg synes hun er morsom og søt jeg da. Tror nesten jeg har litt girlcrush på henne ☺️ Hun virker ikke dum ihvertfall. Anonymkode: fdc3f...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #130 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 23.19): Men var jo utrolig mange popkulturelle spørsmål i det programmet, lite generell allmennkunnskap. Marte tar veldig stor plass, og er ganske fjasete. Slitsomt 😅 Anonymkode: 3cd6d...fe7 Bare slike spørsmål de får poeng fra. De får i tillegg drahjelp fra Jon og Henriette: «Marte: Vi vet ikke hvilken båt dette er, burde vi vite det? Jon: kommer an på hvilken LANDSDEL du er fra... Marte: Nord.... er det fiskebåt? Henriette: hva var det første du sa der? nord? Vi skriver det!» Andre lag derimot, får ikke poeng om de ikke svarer 100% riktig. Anonymkode: e455e...e17 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #131 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 21.51): Bare slike spørsmål de får poeng fra. De får i tillegg drahjelp fra Jon og Henriette: «Marte: Vi vet ikke hvilken båt dette er, burde vi vite det? Jon: kommer an på hvilken LANDSDEL du er fra... Marte: Nord.... er det fiskebåt? Henriette: hva var det første du sa der? nord? Vi skriver det!» Andre lag derimot, får ikke poeng om de ikke svarer 100% riktig. Anonymkode: e455e...e17 Enig. Det er så irriterende når de er helt motvillige til å gi hint ellers, og enkelte ganger til og med prøver å forvirre deltagerene. Virker som Jon har latt seg sjarmere litt av Marte. Anonymkode: 2f620...e1c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 11. februar 2021 #132 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 9.57): Jeg tror man får det inntrykket fordi Peder er så ekstremt flink til å si at Ingeborg imponerer når hun kan 1 av 7 spørsmål og han tar resten... Han er raus med komplimentene og dra henne med seg opp i glansen. Anonymkode: 5d39f...279 Peder altså! Hva er det den mannen ikke vet:) Visste at det bodde mye klokskap i han. Men at han har så mye allmennkunnskap, imponerer. Nesten så jeg får en aldri så liten crush på han. Han virker så god😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #133 Del Skrevet 11. februar 2021 Iman og Marthe får altfor mye hjelp. Synes Jon og Henriette skal kjøre enn mye strengere policy for s3. Anonymkode: 3da86...b58 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #134 Del Skrevet 11. februar 2021 Er det bare meg som sitter og roper svarene til skjermen?? ØLGJÆR!! KILL BILL!! Anonymkode: 9ee6b...ff5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #135 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Iman og Marthe får altfor mye hjelp. Synes Jon og Henriette skal kjøre enn mye strengere policy for s3. Anonymkode: 3da86...b58 Marte og Iman har jo tapt alle kampene sine og er helt tydelig veldig kunnskapsløse, spesielt Iman. Jon og Henriette hjelper for å at jentene ikke skal drite seg alt for mye ut. Jeg er både skuffet og sjokkert over hvor lite Iman kan. Jeg trodde hun var en tøff og klok minoritetskvinne, som var et godt forbilde for andre minoritetsjenter- og kvinner, men det viser seg at hun ikke kan noen ting. De få tingene de klarer å svare rett på, er det i all hovedsak Marte som kan. Anonymkode: 4ec3f...8d9 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 11. februar 2021 #136 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Iman og Marthe får altfor mye hjelp. Synes Jon og Henriette skal kjøre enn mye strengere policy for s3. Anonymkode: 3da86...b58 Det er jo ikke akkurat en overhengende fare for at de stikker avgårde med seieren. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 11. februar 2021 #137 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Marte og Iman har jo tapt alle kampene sine og er helt tydelig veldig kunnskapsløse, spesielt Iman. Jon og Henriette hjelper for å at jentene ikke skal drite seg alt for mye ut. Jeg er både skuffet og sjokkert over hvor lite Iman kan. Jeg trodde hun var en tøff og klok minoritetskvinne, som var et godt forbilde for andre minoritetsjenter- og kvinner, men det viser seg at hun ikke kan noen ting. De få tingene de klarer å svare rett på, er det i all hovedsak Marte som kan. Anonymkode: 4ec3f...8d9 Jeg er også skuffet over det. De kunne vel gravd frem noen som faktisk kan noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #138 Del Skrevet 11. februar 2021 Skjønner ikke helt at Iman og Marte turte jeg, man kan jo se omtrent hva det går i i første sesong. Greit nok å ikke kunne så mye da, men det som irriterer meg mer er at programmet gikk fra å handle om allmennkunnskap i de første kampene (herunder en del sport, historie, geografi, mm) - hvor de gjorde det rett og slett utrolig dårlig - til å nesten utelukkende handle om artister, skuespillere og kjendiser generelt, ispedd enkelte andre tema en sjelden gang. Det er vel ikke noe jeg innbiller meg, eller? Det er jo ikke lagets skyld, og regner med at de evt tilpasset for at kampen skal bli jevnere, men det gjorde programmet mye kjedeligere for min del. Anonymkode: cd15a...fe6 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #139 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Marte og Iman har jo tapt alle kampene sine og er helt tydelig veldig kunnskapsløse, spesielt Iman. Jon og Henriette hjelper for å at jentene ikke skal drite seg alt for mye ut. Jeg er både skuffet og sjokkert over hvor lite Iman kan. Jeg trodde hun var en tøff og klok minoritetskvinne, som var et godt forbilde for andre minoritetsjenter- og kvinner, men det viser seg at hun ikke kan noen ting. De få tingene de klarer å svare rett på, er det i all hovedsak Marte som kan. Anonymkode: 4ec3f...8d9 Hun skulle ha latt seg inspirere litt av karakteren sin i Skam 😅 Sana var jo skikkelig smart og tøff Anonymkode: 8cf5e...e7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #140 Del Skrevet 11. februar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke helt at Iman og Marte turte jeg, man kan jo se omtrent hva det går i i første sesong. Greit nok å ikke kunne så mye da, men det som irriterer meg mer er at programmet gikk fra å handle om allmennkunnskap i de første kampene (herunder en del sport, historie, geografi, mm) - hvor de gjorde det rett og slett utrolig dårlig - til å nesten utelukkende handle om artister, skuespillere og kjendiser generelt, ispedd enkelte andre tema en sjelden gang. Det er vel ikke noe jeg innbiller meg, eller? Det er jo ikke lagets skyld, og regner med at de evt tilpasset for at kampen skal bli jevnere, men det gjorde programmet mye kjedeligere for min del. Anonymkode: cd15a...fe6 Nei, jeg har også tenkt at sp ble magisk litt enklere når de er med .. men ja, hvorfor har de ikke lest seg opp i mellomtiden? Jeg hadde vært flau 🙈 Anonymkode: 6bd68...a3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå