Gå til innhold

alle mot alle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det spilt inn rett for corona? De hat spørsmål om Februar 2020, men likevel sitter de tett osv. Så har de liksom rukket å spille inn alt på typ to uker i februar?!

Anonymkode: 600a3...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det spilt inn rett for corona? De hat spørsmål om Februar 2020, men likevel sitter de tett osv. Så har de liksom rukket å spille inn alt på typ to uker i februar?!

Om det er slikt inn i februar 2020, så er det jo før corona. Kan jo hende det kommer flere episoder senere som er spilt inn senere, hvor det er avstand.

Anonymkode: 2f633...281

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så en episode nå hvor de skulle si navn på folk som var avbildet. Et av bildene var av helsedirektør Guldvog, alle deltakerne slet med å huske hvem han var så dette er nok spilt inn før korona ja😂😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det skikkelig godt! Men blir sjokkert over hvor uvitende en del folk er.... 

Anonymkode: 03e0e...9c2

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Det er spilt inn i mai.

Det kan det jo ikke være?, de sitter tett, står tett, tar på hverandre Osv,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så? Om de er friske så går det vel bra?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke Sunniva Rose at hun hadde en baby på 4(?) uker hjemme? Utfra hvordan jeg tolker et par kilder, (finner ikke mange) må ungen ha kommet tidlig i januar. Ergo startet innspillingen i februar. 

Anonymkode: 4ec3f...8d9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så? Om de er friske så går det vel bra?

Det var jo «ikke lov» å ta på hverandre eller være nærmere hverandre Enn en meter i mai, noe TV produksjoner også måtte ta hensyn til,,

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker det skikkelig godt! Men blir sjokkert over hvor uvitende en del folk er.... 

Ja, enig.. Allmennkunnskapene er veldig varierende blant deltagerne der! Men nå kan det jo hende de blir litt stressa av at de filmes osv 

Anonymkode: 863fe...533

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en av de stikker seg ut som usedvanlig lite intelligent dessverre..

Anonymkode: 9a132...4ed

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo «ikke lov» å ta på hverandre eller være nærmere hverandre Enn en meter i mai, noe TV produksjoner også måtte ta hensyn til,,

Dermed forstår vi at det neppe ble innspilt i mai.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en del flere burde ha kunnet, men de fleste har enkelte ting de ikke vet. Noe/noen du reagerte spesielt på?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, enig.. Allmennkunnskapene er veldig varierende blant deltagerne der! Men nå kan det jo hende de blir litt stressa av at de filmes osv 

Anonymkode: 863fe...533

Jeg hadde ikke klart å bli filmet slik, hadde bukket under av presset. 😛

Jeg merker at det er en del jeg kan som ikke deltagerne kan, samtidig som det er mye jeg ikke kan som de kan. Sånn er det vel alltid. :)

Liker programmet veldig godt! Bedre enn andre spørreprogram som har vært tidligere, som "Vil du bli millionær" og "Jeopardy". Ellers liker jeg best når det går litt fortere, så når en av hvert lag sitter i stolen og skal svare så er det mest gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, loveli skrev:

Jeg hadde ikke klart å bli filmet slik, hadde bukket under av presset. 😛

Jeg merker at det er en del jeg kan som ikke deltagerne kan, samtidig som det er mye jeg ikke kan som de kan. Sånn er det vel alltid. :)

Nettopp. Man skal være forsiktige med å latterliggjøre folk fordi de ikke kan noe man selv kan, slik enkelte i denne tråden gjør. Ulike interesseområder, helt naturlig. At Lahlum ikke visste at det heter trilogi og ikke triologi var f.eks nokså ufattelig. Men samtidig er det flere ting han har kunnet som jeg ikke har peiling på.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener hun blonde fra Kristiansand så burde du se henne i huskestue. Eller ikke, for det er helt ekstremt.

Anonymkode: 4fc06...ac6

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge ektefellen til en av deltagerne ble det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

I følge ektefellen til en av deltagerne ble det det.

Kanskje de senere rundene har blitt innspilt senere? De som ikke er sendt enda?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2020 den 16.25, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Man skal være forsiktige med å latterliggjøre folk fordi de ikke kan noe man selv kan, slik enkelte i denne tråden gjør. Ulike interesseområder, helt naturlig. At Lahlum ikke visste at det heter trilogi og ikke triologi var f.eks nokså ufattelig. Men samtidig er det flere ting han har kunnet som jeg ikke har peiling på.

Det er ganske ufattelig ja, men det er ingen tvil om at Lahlum er smart. Veldig smart. Han tok også feil av et annet ord en gang, husker ikke nå hva det var men det var meget spesielt at han trodde det het noe annet enn det gjør. Han sa noe om at han alltid har hørt folk si ordet med en ekstra bokstav og derfor trodde det ble uttalt på en annen måte enn det egentlig blir. Jeg tenkte også da at språkvasken på bøkene hans kanskje er litt spesiell for den som har den jobben. 🤣

Men et menneske må sees på som helhet. Ingen er dumme fordi de har oppfattet noen ting feil hele livet. Sånt skjer liksom. Kanskje han faktisk har et hørselsproblem. Når du skriver bøker og så mange artikler som Lahlum gjør så burde språket sitte bedre, men så gjør det ikke det i hans tilfelle da. Jaja...

Jeg er veldig fascinert av Lahlum, så kanskje derfor jeg forsvarer han som jeg gjør. 😜 Selv om han har tatt feil av enkle ord og ikke vet så mye om hva som skjer i nåtiden, (som f.eks. hvem Kendall Jenner er, hvilket sangkonkurranseprogram Astrid S deltok i i 2013 og kan nevne 3 elektriske sparkesykkelbedrifter som holder på i Oslo sentrum,) så skjønner man at han likevel er mye mer oppegående enn disse kunnskapshullene skulle tilsi. Han er fjern når det gjelder nåtid, men så til de grader oppdatert på historiske hendelser. Han kommer nok til å vite mer om 2020 i 2040 enn han vet om 2020 nå. Han liker å lese om ting i historiebøker tror jeg. 🤣

Edit; Lahlum trodde kokosnøtt het kokusnøtt. 🥴

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...