AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1961 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Etter kveldens episode så tenker jeg at det må ha skjedd mye mer enn hva son er vist på tv. Hva er det Wiktoria er så bitter for? Anonymkode: e5b39...d0f Ingen vet... Og Wiktoria angret visst i etterkant på at hun stemte på PG i stedet for Daniel. Anonymkode: 43a1a...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1962 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Selv håpet jeg på at Karianne og Thor skulle stå i finalen, men når det ble PG og Daniel, heier jeg på Daniel. Bare noe ved PG jeg virkelig ikke liker/takler. Blir bare irritert på hele fyren. Tv2 har jo også sagt at mentor ikke så over hele ukesoppdraget til PG, noe som er utrolig dårlig gjort mot de som tidligere har vært storbonde. Anonymkode: e5b39...d0f Er så enig her! Fikk ikke noe bedre inntrykk av han etter å ha sett han stå og jokke på GKN sin livesending i kveld heller. De som tror Daniel er høy på seg selv, har ikke sett godt nok på PG! Anonymkode: 43a1a...861 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 6. desember 2020 #1963 Del Skrevet 6. desember 2020 kvikksand9 skrev (12 minutter siden): Nå som sesongen er over, har jeg en ting på hjertet. Jeg er nok minoritet her; men jeg er ikke betatt av Thor. Kanskje fordi jeg oppvokst på bibelbelte? Han sier selv at han ville spre "guds budskap" inne på gården. Det er ikke unormalt at kristne personer spiller på "happy-go-lucky" for å spre det kristne budskapet. Han virker som en fantastisk person, men jeg kan ikke se på farmen og tenke "sånn er Thor", det er heller "prest-Tor" som spiller en karakter, prest. Det kan godt være at han er er like fantastisk fin person i virkeligheten, men han var jo ikke der for å spille, han var jo der for å spre guds budskap(som han selv har sagt), og jeg ser ikke på farmen der jeg skal sitte igjen med et godt inntrykk av prester, pga "han er så snill og grei". Ikke si noe stygt om Thor. Han er bare seg selv, det må du tåle. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. desember 2020 #1964 Del Skrevet 6. desember 2020 Hahaha! Daniel tapte på sin mislykkede sabotering! Hadde han bare fått den gjort ordentlig! Sykt bra! Kaaarma 😁 Grattis PG! Av to relativt uønskede finalister for min del, var du likevel den mest ønskede. Kos deg med ny bil og hytteskall, og utgiftene tilhørende montering av hyttebyggesettet. 🤗👍 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1965 Del Skrevet 6. desember 2020 Synes det er på tide at TV2 endrer litt på konseptet: drit i torp og utfordrere, og endre konkuransene/tvekampene. Kom med noe nytt! Anonymkode: d4308...356 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1966 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter kveldens episode så tenker jeg at det må ha skjedd mye mer enn hva son er vist på tv. Hva er det Wiktoria er så bitter for? Selv håpet jeg på at Karianne og Thor skulle stå i finalen, men når det ble PG og Daniel, heier jeg på Daniel. Bare noe ved PG jeg virkelig ikke liker/takler. Blir bare irritert på hele fyren. Tv2 har jo også sagt at mentor ikke så over hele ukesoppdraget til PG, noe som er utrolig dårlig gjort mot de som tidligere har vært storbonde. Utrolig skuffet over årets finalespørsmål. Skjønner at dem har hatt mye om eventyr, men jeg mener at finalen bør bestå av spørsmål/oppgaver knyttet til gårdsdrift. Anonymkode: e5b39...d0f Så flott at du mener det. Kanskje du bør se opp igjen gamle finaler, det har alltid vært varierende spørsmål. Like viktig det som foregikk i samfunnet ellers i 1920. Anonymkode: ae71e...37d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1967 Del Skrevet 7. desember 2020 Catalina Culès skrev (2 timer siden): Kjetil beskyldte TV 2 for det samme, forrige sesong da, hun lesbiske vant, husker ikke navnet hennes. Hun lesbiske faktisk. Håper du ikke omtaler folk sånn. Anonymkode: ae71e...37d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1968 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes ikke det er riktig at Per Gunvald vinner, han kom inn mye senere enn de andre og har hatt en mye kortere vei til finalen. Selv om Daniel har fremstått mer usympatisk, burde han vunnet. Neste gang kommer det kanskje en deltaker inn den siste uken og vinner alt sammen. Anonymkode: ad575...0a1 Men herregud. Utfordrere er en del av konseptet. Det har det vært i flere år. Hvorfor skal ikke de fortjene å vinne. Skjerp deg, ærlig talt. Anonymkode: ae71e...37d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 7. desember 2020 #1969 Del Skrevet 7. desember 2020 Hva var det som var så feil med «feiringen» til PG i god kveld Norge studio? Er vel akkurat sånn de andre vinnerne har feiret også, selvfølgelig jubler de igjen når de ser vinnerklippet. Er det noen som fortjener å vinne så er det nettop utfordrerne. De kommer jo inn og må tilpasse seg en gruppe. Vi har sett eksempler på dette før at det har godt både bra og dårlig. Noen tar alt for mye plass, mens andre klarer å holde seg under radaren. PG og Asle hadde flaks med at de var så mye konflikter at de bare kunne suse igjennom. Begge to har stått på og jobbet, og holdt seg unna konflikter. Hvis de synes det var så sykt urettferdig med utfordrerne, hvorfor fikk de dem ikke ut med en gang? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1970 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingen vet... Og Wiktoria angret visst i etterkant på at hun stemte på PG i stedet for Daniel. Anonymkode: 43a1a...861 Hvor har du dette fra? Har hun sagt det noe sted? Anonymkode: 97d55...9a3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1971 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hun lesbiske faktisk. Håper du ikke omtaler folk sånn. Anonymkode: ae71e...37d Det er jo et greit kjennetegn. Hun ER jo lesbisk. Eller ble noen krenket nå? Anonymkode: dd890...c68 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 7. desember 2020 #1972 Del Skrevet 7. desember 2020 RødeDrage skrev (12 timer siden): Hvem og hva mener du her? Alvea skrev (11 timer siden): Nei, hva mener du? Sindre. De har helt klart filmet de andre tilskuerne også, men klippet sånn at fokuset var på kun den ene. Reaksjonen til overnevnte var så følelsesladet hver gang Daniel gjorde en feil, av hvilken grunn? Kun vennskap tror jeg ikke er grunnen. Min tanke er at de har hatt en avtale seg i mellom hvis en av de to kom til å vinne. Og det er i grunnen greit. Mulig jeg også ville laget avtaler hvis jeg var en av deltakerne. Hytte til meg og bil til deg, er vi enige? Deal. Men jeg ville skjult følelsene bedre enn overnevnte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 7. desember 2020 #1973 Del Skrevet 7. desember 2020 Jytte skrev (2 timer siden): Sindre. De har helt klart filmet de andre tilskuerne også, men klippet sånn at fokuset var på kun den ene. Reaksjonen til overnevnte var så følelsesladet hver gang Daniel gjorde en feil, av hvilken grunn? Kun vennskap tror jeg ikke er grunnen. Min tanke er at de har hatt en avtale seg i mellom hvis en av de to kom til å vinne. Og det er i grunnen greit. Mulig jeg også ville laget avtaler hvis jeg var en av deltakerne. Hytte til meg og bil til deg, er vi enige? Deal. Men jeg ville skjult følelsene bedre enn overnevnte. Det lå jeg merke til også, 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1974 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ble så provosert av feiringen til PG. Særlig da han stod og sprayet med stakkar Thor med champis. Var var greien med det? Anonymkode: b5825...0d6 Enig! Av alle så sprutet han ned presten, liksom🤣 Anonymkode: 06781...fff 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1975 Del Skrevet 7. desember 2020 Litt urettferdig at IC fikk gi en kniv når hun ikke var på finalen. Nils var vel heller ikke der, og han ga ikke en kniv. Og så burde det vært litt mer tanke bak knivene til dem som røk ut først, det virker bittert og hatsk at de gir kniv til en de ikke kjenner fordi de er sinte på han de kjenner.. Anonymkode: 06781...fff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 7. desember 2020 #1976 Del Skrevet 7. desember 2020 Ser på nettet at Daniel mener at produksjonen la opp til at PG skulle vinne farmen. Snakker om dårlig taper. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1977 Del Skrevet 7. desember 2020 RødeDrage skrev (12 timer siden): Skjønner ikke hvorfor folk har problemer med utfordrere? Utfordrerne har vært med som konsept i mange mange år og aldri klarer folk å akseptere dem. De er likeverdige forpaktere og de får sine egne utfordringer i forhold til det sosiale spillet. Jeg synes det er fett at en utfordrer vinner for en gangs skyld. Enig! Jeg skjønner heller ikke motstanden mot utfordrerne og at folk er opprørte over at en utfordrer vant. Reglen er jo at de to som får blir er fullverdige forpaktere og har like stor sjans til å vinne som alle andre. Ingen hadde vel giddet å være utfordrer om de ikke hadde sjans til å vinne? Anonymkode: e1aa0...026 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 7. desember 2020 #1978 Del Skrevet 7. desember 2020 Jytte skrev (3 timer siden): Sindre. De har helt klart filmet de andre tilskuerne også, men klippet sånn at fokuset var på kun den ene. Reaksjonen til overnevnte var så følelsesladet hver gang Daniel gjorde en feil, av hvilken grunn? Kun vennskap tror jeg ikke er grunnen. Min tanke er at de har hatt en avtale seg i mellom hvis en av de to kom til å vinne. Og det er i grunnen greit. Mulig jeg også ville laget avtaler hvis jeg var en av deltakerne. Hytte til meg og bil til deg, er vi enige? Deal. Men jeg ville skjult følelsene bedre enn overnevnte. Her tror jeg du er i overkant paranoid. Ville aldri falt meg inn å tenke sånn. Men morsom teori, for all del Tror nok dette bare handlet om godt gammeldags vennskap. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 7. desember 2020 #1979 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Apis skrev (1 time siden): Det lå jeg merke til også, Da var vi tre (som jeg vet om). AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig! Av alle så sprutet han ned presten, liksom🤣 Anonymkode: 06781...fff Det hadde jeg også gjort, hadde ikke sprutet på noen jeg ikke likte eller ikke kjente. AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt urettferdig at IC fikk gi en kniv når hun ikke var på finalen. Nils var vel heller ikke der, og han ga ikke en kniv. Og så burde det vært litt mer tanke bak knivene til dem som røk ut først, det virker bittert og hatsk at de gir kniv til en de ikke kjenner fordi de er sinte på han de kjenner.. Anonymkode: 06781...fff Daniel har oppført seg lite eksemplarisk. Han kunne vært mer ydmyk under utspørringen. Jeg hadde også gitt poeng til PG. Ingen hadde noe vondt å si om han, heller ikke de som ble kjent med han der inne. Turkis Sau skrev (22 minutter siden): Her tror jeg du er i overkant paranoid. Ville aldri falt meg inn å tenke sånn. Men morsom teori, for all del Tror nok dette bare handlet om godt gammeldags vennskap. Hehe. Var bare en teori, men grunnen til det er at TV2 bare hadde fokus på hans reaksjoner. Her har tv-kanalen selv lagt opp til en spekulasjon, eller i overkant paranoide tanker, om man vil. Har gått på folkehøgskole, kan ikke sammenlignes, men vi kunne ha funnet på å inngått interne avtaler - hvis det var snakk om så store verdier. Det er jeg sikker på. Hvordan det skulle bli gjort i praksis uten å ha måttet skatte, aner jeg ikke. Endret 7. desember 2020 av Jytte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1980 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt urettferdig at IC fikk gi en kniv når hun ikke var på finalen. Nils var vel heller ikke der, og han ga ikke en kniv. Og så burde det vært litt mer tanke bak knivene til dem som røk ut først, det virker bittert og hatsk at de gir kniv til en de ikke kjenner fordi de er sinte på han de kjenner.. Anonymkode: 06781...fff Mener å ha lest at deltakere som forlater gården utenom de vanlige tvekampene også mister sin «stemmerett». Derfor hadde ikke Nils «stemmerett» og var ei heller invitert. Anonymkode: ea2ba...bbc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå