AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #881 Del Skrevet 26. oktober 2020 Noen som la merke til at Kjetil sa at han "stod med hodet i lua" da han måtte forklare sabotasjen til mentor?😄Skulle nok være med lua i handa.. Anonymkode: 12f92...13d 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #882 Del Skrevet 26. oktober 2020 Hele årets farmen er jo en eneste stor parodi. Deltakerne vil jo bare bli kjent, koste hva det koste vil. For en gjeng! Anonymkode: e520a...4f8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #883 Del Skrevet 26. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som la merke til at Kjetil sa at han "stod med hodet i lua" da han måtte forklare sabotasjen til mentor?😄Skulle nok være med lua i handa.. Anonymkode: 12f92...13d Var det ikke «handa i lua» han sa? Anonymkode: d4308...356 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #884 Del Skrevet 26. oktober 2020 Har ingen tro på at Raymond tapte med vilje. Han prøver bare å «ta en Nils». Anonymkode: d4308...356 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #885 Del Skrevet 26. oktober 2020 Raymond tapte ikke med vilje, han innså bare at han gikk for høyt ut og ikke var så sikker i sin sak likevel. pinlig, både for ham og for dere som tror på ham🙄 men kjekt at han og Daniel hadde noen gode samtaler, jeg tror Daniel fikk snudd ham ifht måten han snakket til/om Raymond etter andrekjempevalget. Det brøt ned fiendtligheten i kampen, som Mads så gjerne ville ha😅 Anonymkode: 2393f...7b5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #886 Del Skrevet 26. oktober 2020 1 time siden, BraNok skrev: Sånn helt seriøst... Leste på Tv2.no nå at noen av deltagerene (ja, de yngste) har drukket antibac der inne... For å bli rusa... Altså hvor smart er det?? 🤯🤯 Jeg mistet litt troen på menneskeheten når jeg leste det 🙄 Hvor dum er det mulig å bli, liksom? Er vel allmenn kjent at det å drikke antibac kan være direkte farlig?? Anonymkode: fcbdd...8d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #887 Del Skrevet 26. oktober 2020 Hvem tror dere blir storbonde ? Anonymkode: eeac1...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizz- Skrevet 26. oktober 2020 #888 Del Skrevet 26. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem tror dere blir storbonde ? Anonymkode: eeac1...5b6 Daniel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2020 #889 Del Skrevet 26. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem tror dere blir storbonde ? Anonymkode: eeac1...5b6 Det blir Daniel - det er jeg ganske sikker på. Så blir IC førstekjempe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. oktober 2020 #890 Del Skrevet 26. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg mistet litt troen på menneskeheten når jeg leste det 🙄 Hvor dum er det mulig å bli, liksom? Er vel allmenn kjent at det å drikke antibac kan være direkte farlig?? Anonymkode: fcbdd...8d8 Er vel bare farmen-deltakere og Trump som tror det er smart. ( med tanke på hans utalelse om at å drikke antibac kan muligens knekke corona...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #891 Del Skrevet 26. oktober 2020 53 minutter siden, Sizz- skrev: Daniel. Han gamle stuttkjukken. Anonymkode: e7204...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #892 Del Skrevet 26. oktober 2020 Hvem tror dere når helt til finalen da? Her liker jeg Tor. Karianne vokser mer og mer på meg. Anonymkode: 21262...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #893 Del Skrevet 26. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem tror dere når helt til finalen da? Her liker jeg Tor. Karianne vokser mer og mer på meg. Anonymkode: 21262...f14 Nå som Raymond er ute heier jeg på Thor. Håper han selger seg igjennom farmen slik som Gaute og tar hytta fra resten av den brautende, høyrøstede og selvgode gjengen. Det er ingen andre enn han som fortjener seieren😊 Anonymkode: 1061b...985 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #894 Del Skrevet 26. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå som Raymond er ute heier jeg på Thor. Håper han selger seg igjennom farmen slik som Gaute og tar hytta fra resten av den brautende, høyrøstede og selvgode gjengen. Det er ingen andre enn han som fortjener seieren😊 Anonymkode: 1061b...985 Segler* Anonymkode: 1061b...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 26. oktober 2020 #895 Del Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Jeg håper også at Thor vinner. Til tross for at jeg ser mer ut som en satanist en en kristen så digger jeg han. Han er behagelig, rettferdig og bare tvers gjennom god. Ingen av de andre er like verdige som han, men jeg er redd han vil slite i kamp. Jeg tror ikke han er like fysisk sterk og utholdende som de andre. Endret 26. oktober 2020 av Ryuk 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2020 #896 Del Skrevet 26. oktober 2020 1 minutt siden, Ryuk skrev: Jeg håper også at Thor vinner. Til tross for at jeg ser mer ut som en satanist en en kristen så digger jeg han. Han er behagelig, rettferdig og bare tvers gjennom god. Ingen av de andre er like verdige som han, men jeg er redd han vil slite i kamp. Jeg tror ikke han er like fysisk sterk og ut holden som de andre. Jeg er enig med deg, ønsker at han skal vinne. Men tipper han ryker ut om han blir tatt med i kamp, tviler på at han er særlig sterk og utholdende. Men jeg håper jeg tar feil 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 26. oktober 2020 #897 Del Skrevet 26. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: I de aller første sesongene hadde de ikke marked, nei. Er ikke sikker, men jeg tror de fikk utdelt mat dersom de klarte ukesoppdraget. Denne rammefortellingen rundt gården hadde de heller ikke da. Første- og andrekjempe sov på gården fram til kampen, det var ikke snakk om at de skulle bo på hver sin hytte. Det kom ikke inn noen utfordrere, dermed var det langt færre deltakere i finaleuka. En av oppgavene da var at hver deltaker skulle drive gården alene en hel dag og ta ansvar for alt. Deltakerne fikk selv bestemme om de ville slakte, og de fikk beholde kjøttet selv. Anonymkode: 7e4e4...f12 Hva du husker!💥 Imponerende god hukommelse, og takk for mimring! 🙌 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som la merke til at Kjetil sa at han "stod med hodet i lua" da han måtte forklare sabotasjen til mentor?😄Skulle nok være med lua i handa.. Anonymkode: 12f92...13d 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det ikke «handa i lua» han sa? Anonymkode: d4308...356 Jaaa stemmer, og jeg lo! 😂 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han gamle stuttkjukken. Anonymkode: e7204...163 Øy, Asle er er hedersmann og sterk som en bjørn, ikke stuttjukk! 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå som Raymond er ute heier jeg på Thor. Håper han selger seg igjennom farmen slik som Gaute og tar hytta fra resten av den brautende, høyrøstede og selvgode gjengen. Det er ingen andre enn han som fortjener seieren😊 Anonymkode: 1061b...985 Heier også på Thor nå. Han er rett og slett bare god tvers gjennom! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 26. oktober 2020 #898 Del Skrevet 26. oktober 2020 Jeg holder fortsatt en knapp på IC, og håper hun har vært ærlig untatt hestekunnskapen sin. Hadde vært kjempefin om Thor vant det fortjener han. Men jeg synes Sindre og fortjener det, han jobber drithardt hele tida, usikker på om han har gjort noe kjipt (untatt skiltet). Asle og er en ny favoritt hos meg, håper han kommer langt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #899 Del Skrevet 26. oktober 2020 Heier også på Thor, men ser ikke for meg at han gir alt i kamp! Han vil gi det videre til andre, det er jeg sikker på.. heier på begge Karianne jeg, de fortjener det mest😊 men tror kanskje at Sindre vinner🤷🏻♀️ Anonymkode: 2393f...7b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #900 Del Skrevet 26. oktober 2020 7 timer siden, BraNok skrev: Sånn helt seriøst... Leste på Tv2.no nå at noen av deltagerene (ja, de yngste) har drukket antibac der inne... For å bli rusa... Altså hvor smart er det?? 🤯🤯 Å drikke antibac er slettes ikke uvanlig på bygda når man blir fri for hjemmebrent eller andre alkohyler. Anonymkode: e7204...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå