Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er deltakerne i år ikke orientert om at de kan bli valgt til førstekjempe?

Anonymkode: e7204...163

😅😅😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsvarer ikke Daniels oppførsel. Og Jostein er nå vel ikke den første førstekjempen som gir f i ukesoppdraget. Så ikke prøv deg.

Anonymkode: e7204...163

Hele fyren var bare det mest usympatiske, ekle vesenet som har vært på farmen noensinne! Så glad han røyk på hue og ræva ut først! Håper Daniel vinner!

Anonymkode: d4308...356

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, Karianne Vilde klår jo på alle der inne. Tror hun har meldt seg på feil reality, burde vært med på paradis hotel heller.. 

Anonymkode: 9c24f...cc2

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig gjort av Daniel idag synes jeg. Valget altså.
Men det er jo et spill. Kan jo ikke klage, synes det var litt barnslig av førstekjempe å reagere på den måten. 

Anonymkode: 1061b...985

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fy fader, Karianne Vilde klår jo på alle der inne. Tror hun har meldt seg på feil reality, burde vært med på paradis hotel heller.. 

Anonymkode: 9c24f...cc2

Ikke så rart når man omgås levende godteposer hver dag😜 de er jo ikke akkurat påkledd noen av dem;)

Anonymkode: 1061b...985

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daniel er ikke akkurat verdens mest følsomme menneske, kan det se ut til på måten han blir fremstilt da. Jeg har aspergers syndrom, og skal per definisjon mangle empati, men tilogmed jeg har såpass empati at jeg ikke hadde valgt IC når hun har skadet seg. Så jeg har jo empati, han ser ikke ut til å ha det !Så, ja,  virker som det er en med problemer vi har i Daniel . Hva skal jeg ikke si noe om, jeg er verken psykolog, og har heller ingen rett til å fjerndiagnotisere ham, men noe skurrer, altså ! 

Endret av Jokke89
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne Vilde virker ufattelig slitsom. Følte sånn med Per Gunvald og Asle da de satt og snakket om hvor gale de blir av henne og all kaklingen. Hadde blitt tullete selv, jeg takler ikke sånne brautende, høyrøstede folk som aldri har hørt om innestemme. Jeg syns det er slitsomt å se (og ikke minst høre) henne de få timene i uka på TV, tenk på de som må ha henne rundt seg 24/7 😱 Håper hun ryker ut snart.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, jukkapalme skrev:

Karianne Vilde virker ufattelig slitsom. Følte sånn med Per Gunvald og Asle da de satt og snakket om hvor gale de blir av henne og all kaklingen. Hadde blitt tullete selv, jeg takler ikke sånne brautende, høyrøstede folk som aldri har hørt om innestemme. Jeg syns det er slitsomt å se (og ikke minst høre) henne de få timene i uka på TV, tenk på de som må ha henne rundt seg 24/7 😱 Håper hun ryker ut snart.

Enig, fikk så medfølelse for dem! Jeg blir gal bare hun får litt for mye TV-tid en episode🤯

 

Anonymkode: c0b34...4b9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns KV, virker som ei glad og sprudlende jente, forstår ikke helt hva som er så fælt med henne?! 

Anonymkode: eeac1...5b6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, jukkapalme skrev:

Karianne Vilde virker ufattelig slitsom. Følte sånn med Per Gunvald og Asle da de satt og snakket om hvor gale de blir av henne og all kaklingen. Hadde blitt tullete selv, jeg takler ikke sånne brautende, høyrøstede folk som aldri har hørt om innestemme. Jeg syns det er slitsomt å se (og ikke minst høre) henne de få timene i uka på TV, tenk på de som må ha henne rundt seg 24/7 😱 Håper hun ryker ut snart.

Er så enig! 

Tenk for et par hun og Sindre ville utgjort! 😳 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger og persondebatt.

Edie, adm.

Edit: Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Edie, adm.

Minner om at denne tråden er for TV-programmet Farmen. Hvis man vil diskutere kjente personer eller andre som har valgt å eksponere seg selv kan dette gjøres på Rampelyset. 

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, BraNok skrev:

Er så enig! 

Tenk for et par hun og Sindre ville utgjort! 😳 

Utgjort? Er de noen bedre mennesker enn andre?

 

Anonymkode: e7204...163

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele fyren var bare det mest usympatiske, ekle vesenet som har vært på farmen noensinne! Så glad han røyk på hue og ræva ut først! Håper Daniel vinner!

Anonymkode: d4308...356

Du skulle tilfeldigvis ikke være Daniel?🤔

Anonymkode: e7204...163

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle tilfeldigvis ikke være Daniel?🤔

Anonymkode: e7204...163

😂😂 Samme tenkte jeg, enten må det være Daniel selv eller nær venn/familie

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså Daniel som er meg likegyldig til ALT og kommer med løgn etter løgn må jo ha det vondt inni seg. Det er ikke normal oppførsel

Anonymkode: c093f...2f0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utgjort? Er de noen bedre mennesker enn andre?

 

Anonymkode: e7204...163

Absolutt ikke. 

Jeg mener at de ville utgjort et utrolig slitsomt, brautende og "se på meg" par 🤢

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy fader, Karianne Vilde klår jo på alle der inne. Tror hun har meldt seg på feil reality, burde vært med på paradis hotel heller.. 

Anonymkode: 9c24f...cc2

Hun sikter seg inn på "Skal vi danse" :) 

https://www.vgtv.no/video/207071/derfor-har-du-sett-karianne-vilde-fra-farmen-foer

Anonymkode: c2ba3...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, BraNok skrev:

Absolutt ikke. 

Jeg mener at de ville utgjort et utrolig slitsomt, brautende og "se på meg" par 🤢

Nå snakker vi.

Anonymkode: e7204...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Jokke89 said:

Daniel jeg tenker, på naturligvis ;)

kan du avsløre på pm? :) 

Anonymkode: a60eb...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...