AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #561 Del Skrevet 16. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem er Morten, hvorfor blir du kvalm av ham, og hva har han med Farmen å gjøre? Anonymkode: c6614...e50 Hahaha herregud, mener selvfølgelig Daniel. Av en eller annen grunn tenker jeg han heter Morten. 😅 Anonymkode: a60eb...233 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 16. oktober 2020 #562 Del Skrevet 16. oktober 2020 Morten minstemann du tenker på, sikkert 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #563 Del Skrevet 16. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Han var mobbete mot både Jostein og Raymond. Jeg skrev til han akkurat hva jeg syntes, fyren trenger å få høre det. Mulig jeg ble en smule dratt med, men fy søren for en kvalm fyr. Får dårlige vibber av han, jeg er overbevist om at han har en god del flere skjeletter i skapet enn folk flest Anonymkode: 0ffa6...779 Så bra! Håper du oppdaterer her om du får svar. Forferdelig type, jeg tør påstå at han er den største drittsekken som har vært med på farmen noensinne. Får frysninger av den fyren. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #564 Del Skrevet 16. oktober 2020 10 minutter siden, jukkapalme skrev: Så bra! Håper du oppdaterer her om du får svar. Forferdelig type, jeg tør påstå at han er den største drittsekken som har vært med på farmen noensinne. Får frysninger av den fyren. Egentlig bra med en slik fyr, kan skape litt engasjement! Anonymkode: c6614...e50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #565 Del Skrevet 16. oktober 2020 Jada. Enig. Daniel er en dobbelmoralsk type. Hans mantra om "Storbondens lov" gjelder kun visst han selv når han er storbonde. Hans oppførsel har vært høyst diskutabel hele veien. Men ingen vits i å dra det ut av kontekst. Husk at dem lever i en svært intim og anstrengt boble. Dem er close med hverandre, finner sine allianser (eventuelt vennskap), og føler nok trusselen mot tilværelsen deres hardt på kroppen. At dem ble konfrontert med disse utfluktene, og derav ble pinlig berørt på TV2, har nok fyrt opp litt rundt frustrasjonen deres. Daniel hadde tydeligvis et anstrengt forhold til IC før førstekjempevalget, og det "raknet" for han under denne seansen. Har ingen sympati for Daniel, det er ikke det, og skulle helst sett at han røk ut. Men poenget mitt er at vi trenger ikke lage 10 høns av et par fjær, bedrive personangrep eller konfrontere han med noe. Ofte presenterer TV2 kun halve sannheten, eventuelt bildet ut av kontekst. Vi må ikke glemme den absurde intense bobla dem lever i sammen med folk dem ellers aldri ville omgått, hvor deltagere ofte blir presset inn i en oppførsel dem ellers ikke er bekjent av. Farmen er tross alt "kampen for tilværelsen" hvor overlevelsesinnstinktet slår inn. Når det skjer handler man alle irrasjonelt. Anonymkode: ef78e...097 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #566 Del Skrevet 16. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig bra med en slik fyr, kan skape litt engasjement! Anonymkode: c6614...e50 Det er sant! Men fy faaaaen, for en drittsekk han er! Håper noen finner ut av eller har sett at han la de krokene hos Raymond og tar det opp i plenum. Det hadde vært gøy! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #567 Del Skrevet 16. oktober 2020 2 minutter siden, jukkapalme skrev: Det er sant! Men fy faaaaen, for en drittsekk han er! Håper noen finner ut av eller har sett at han la de krokene hos Raymond og tar det opp i plenum. Det hadde vært gøy! Hvis noen deltagere har sunn vett, så bør ikke Raymond ta det så tungt hvis dem blir funnet i hans sekk. Det er jo åpenbart at hvis Raymond faktisk hadde tatt disse krokene, så ville han jo aldri noensinne gjemt dem i hans egen sekk....! Haha, det er jo helt tullete. Raymond hadde jo kastet krokene på vannet eller gravd dem ned i skogen heller, ikke lagt dem hos seg selv. At krokene ligger hos Raymond betyr jo at han ikke har gjort det, og at Daniel da er det mest sannsynlige etter at Raymond og Daniel har vært litt amper mot hverandre. Hadde Daniel vært smart så hadde han lagt krokene i sin egen sekk, for så framstå at han har blitt utsatt for et komplott av noen andre etter at mentor har besøkt gården. Omvendt psykologi der altså. Da hadde Raymond fort fått skylda også! Anonymkode: ef78e...097 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #568 Del Skrevet 16. oktober 2020 Tror dere mentor underkjenner ukesoppdraget pga at eventyrlekene ikke ble avholdt? Anonymkode: c6614...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 16. oktober 2020 #569 Del Skrevet 16. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror dere mentor underkjenner ukesoppdraget pga at eventyrlekene ikke ble avholdt? Anonymkode: c6614...e50 Jeg både tror og håper det! Men håper også at IC får en finalekniv likevel, ikke hennes feil at de 7 nekene fartet rundt på kalas. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludder Skrevet 16. oktober 2020 #570 Del Skrevet 16. oktober 2020 37 minutter siden, Turkis Sau skrev: Jeg både tror og håper det! Men håper også at IC får en finalekniv likevel, ikke hennes feil at de 7 nekene fartet rundt på kalas. Enig med du, jeg tror og håper. Synd om det går på bekostning av IC, er spent på å se om de midlertidig omskriver reglene på den ene eller andre måten slik at hu får en kniv allikevel, det framstår jo mest rettferdig at hu skal få en kniv siden det var produksjonen som avlyste eventyrlekene. Men samtidig så har de jo faktisk ikke fullført oppdraget, selv om sabotasjen var uvillig. Samt at Daniel har gjemt noen kroker de trenger til oppdraget? Så ja, nei, jeg tror faktisk ikke hu får noen kniv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #571 Del Skrevet 17. oktober 2020 Synes de fire som ikke jukset burde fått 1-2 finalekniver hver! Sånn at sjansen økes for at en av dem vinner! Anonymkode: c6614...e50 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #572 Del Skrevet 17. oktober 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes de fire som ikke jukset burde fått 1-2 finalekniver hver! Sånn at sjansen økes for at en av dem vinner! Anonymkode: c6614...e50 Tanken er god. Men vet ikke hvor bra det ville blitt. Hadde f.eks IC fått 2 finalekniver nå pga skandalen, så sier det seg selv at hun aldri ville fått godkjent et ukesoppdrag noensinne som storbonde. Deltagerne hadde sabotert for å ikke la IC få et vanvittig forsprang. IC, og de 4 øvrige som ikke jukset, ville også havnet som førstekjempe uke etter uke nettopp pga disse finaleknivene. Sjansen hadde økt for at disse som jukset hadde nådd finalen, mens dem som ikke jukset røk først. Anonymkode: ef78e...097 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #573 Del Skrevet 17. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tanken er god. Men vet ikke hvor bra det ville blitt. Hadde f.eks IC fått 2 finalekniver nå pga skandalen, så sier det seg selv at hun aldri ville fått godkjent et ukesoppdrag noensinne som storbonde. Deltagerne hadde sabotert for å ikke la IC få et vanvittig forsprang. IC, og de 4 øvrige som ikke jukset, ville også havnet som førstekjempe uke etter uke nettopp pga disse finaleknivene. Sjansen hadde økt for at disse som jukset hadde nådd finalen, mens dem som ikke jukset røk først. Anonymkode: ef78e...097 De trenger ikke annonsere det før finaleuka! Anonymkode: c6614...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #574 Del Skrevet 17. oktober 2020 Gaute pappa igjen! https://www.vg.no/rampelys/i/vAQjdm/gaute-groetta-grav-har-blitt-far-igjen Anonymkode: c6614...e50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 17. oktober 2020 #575 Del Skrevet 17. oktober 2020 Sikkert blitt nevnt flere ganger her alt, men et par ting som irriterer meg med årets sesong. - De 7 som brøt reglene fikk beskjed om at avgjøre hvem som skulle gå hjem med en konkurranse. Hvor ble den konkurransen av? - De 7 burde byttet plass med de som sitter på Torpet. Ut med alle 7, nulltoleranse for fusk - Hvorfor får de nesten alltid godkjent ukesoppdrag selv om de ikke klarer å fullføre det 100% - Hvorfor får de tobakk? Var tobakk gratis for 100 år siden i Norge? Dette burde blitt kjøpt av pengene de har tilgjengelig og ikke noe de burde forsyne deltakere med - Han nye programlederen passer ikke helt inn så langt. Spesielt de innslagene han har om onsdagene føles ganske flau. Jeg likte for øvrig ikke Gaute sine innslag i onsdagens episoder tidligere heler, de var kjedelig. Stort potensiale for forbedring på denne delen av sendingen. Ellers er jeg glad for at det ser ut til å bli litt mer krangel og drama der inne, har egentlig vært en ganske rolig og "kjedelig" sesong så langt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #576 Del Skrevet 17. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes de fire som ikke jukset burde fått 1-2 finalekniver hver! Sånn at sjansen økes for at en av dem vinner! Anonymkode: c6614...e50 Men nå får de ikke det. Dette hadde forandret konseptet på programmet - det kommer aldri til å skje. Let it go.... Anonymkode: ae71e...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #577 Del Skrevet 17. oktober 2020 1 hour ago, PhilosopherSe7en said: - De 7 som brøt reglene fikk beskjed om at avgjøre hvem som skulle gå hjem med en konkurranse. Hvor ble den konkurransen av? En trakk seg frivillig. Anonymkode: 35e23...02b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #578 Del Skrevet 17. oktober 2020 1 time siden, PhilosopherSe7en skrev: Sikkert blitt nevnt flere ganger her alt, men et par ting som irriterer meg med årets sesong. - De 7 som brøt reglene fikk beskjed om at avgjøre hvem som skulle gå hjem med en konkurranse. Hvor ble den konkurransen av? - De 7 burde byttet plass med de som sitter på Torpet. Ut med alle 7, nulltoleranse for fusk - Hvorfor får de nesten alltid godkjent ukesoppdrag selv om de ikke klarer å fullføre det 100% - Hvorfor får de tobakk? Var tobakk gratis for 100 år siden i Norge? Dette burde blitt kjøpt av pengene de har tilgjengelig og ikke noe de burde forsyne deltakere med - Han nye programlederen passer ikke helt inn så langt. Spesielt de innslagene han har om onsdagene føles ganske flau. Jeg likte for øvrig ikke Gaute sine innslag i onsdagens episoder tidligere heler, de var kjedelig. Stort potensiale for forbedring på denne delen av sendingen. Ellers er jeg glad for at det ser ut til å bli litt mer krangel og drama der inne, har egentlig vært en ganske rolig og "kjedelig" sesong så langt Nå må folk her inne seriøst la dette med at noen tok seg ut til hytter og drakk ligge. Saken er oppe og avgjort. Grunnen til at det fikk så store konsekvenser er fordi vi lever under en pandemi, hadde det ikke vært for det, så hadde det ikke blitt en sånn konsekvens. Det blir ikke noen andre konsekvenser, de kommer ikke til å forandre formen på programmet midt i en innspilling, de kommer ikke til å forandre konseptet. En måtte gå, det måtte de 7 finne ut av selv. Nils ville i tillegg hjem. Nå er man ferdig med den saken og fortsetter. Shit som folk gnager på ting her inne og lever seg inn i det som det skulle vært noe som påvirket livet deres. Anonymkode: ae71e...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #579 Del Skrevet 17. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En trakk seg frivillig. Anonymkode: 35e23...02b Nettopp. Han ville hjem også pga. dødsfall. Han hadde trekt seg uansett. Folk er seriøst hysteriske i denne tråden. Anonymkode: ae71e...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #580 Del Skrevet 17. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må folk her inne seriøst la dette med at noen tok seg ut til hytter og drakk ligge. Saken er oppe og avgjort. Grunnen til at det fikk så store konsekvenser er fordi vi lever under en pandemi, hadde det ikke vært for det, så hadde det ikke blitt en sånn konsekvens. Det blir ikke noen andre konsekvenser, de kommer ikke til å forandre formen på programmet midt i en innspilling, de kommer ikke til å forandre konseptet. En måtte gå, det måtte de 7 finne ut av selv. Nils ville i tillegg hjem. Nå er man ferdig med den saken og fortsetter. Shit som folk gnager på ting her inne og lever seg inn i det som det skulle vært noe som påvirket livet deres. Anonymkode: ae71e...37d Hvorfor henger du i denne tråden, egentlig? Høres ikke ut som den er noe for deg🤷♀️ Anonymkode: d4308...356 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå