Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Jeg tror Nils har rett i at det kan bli en del drama nå som Lene er borte. De kommer til å merke at hun ikke er der og tar seg av husarbeid, lager mat osv.

Anonymkode: e1aa0...026

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At Jo-rock ble sendt ut første uka var et stort tap. Var jo faktisk litt action første uka.

Anonymkode: c6614...e50

Tror ikke Tv2 hadde regnet med at han skulle ryke først😂

Anonymkode: ae71e...37d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det farmen-produksjonen er ute etter er et farmen-par.

Anonymkode: e7204...163

Det er et så dølt fokus på dette hvert år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jukkapalme skrev:

Faen at Lene røk! Jeg likte henne så godt. 

Samtidig så tror jeg hun har fungert som en liten lynavleder der inne. Kan bli mer fart nå. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Makan til sjalusi bare fordi hun er pen! Helt sykt!

Pen er objektivt... Foretrekker naturlig skjønnhet og utstråling. Plastikkdamer som kropper seg foran kamera utgår med høye kneløft. Om utsagnet ditt skulle stemt, så ville flere mislikt Wiktoria, da hun er 10 gang penere enn KV.

Anonymkode: d4308...356

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, vintage skrev:

Samtidig så tror jeg hun har fungert som en liten lynavleder der inne. Kan bli mer fart nå. 

Enig. Både fordi hun har inntatt en morsrolle og fordi hun har laget mat og tatt seg av en del husarbeid. De kommer til å merke at hun er borte på flere måter og jeg tror temperaturen kommer til å stige fremover.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best Tove, presten og Raymond så langt☺️ De virker som veldig genuine mennesker! Tove er så søt!

Anonymkode: 15c41...40b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vintage skrev:

Det har du nok rett i. Håper det blir mer drama og fart nå, er jo det som er underholdende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, jukkapalme skrev:

Faen at Lene røk! Jeg likte henne så godt. 

Ja, jeg ble skikkelig skuffa. Jeg blir så sur av at folk velger "en fair kamp" altså.. Kan du ikke bare ta noe du veit du gruser henne i, liksom? 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Nils har rett i at det kan bli en del drama nå som Lene er borte. De kommer til å merke at hun ikke er der og tar seg av husarbeid, lager mat osv.

Ja, det mistenker jeg og. Det kan jo bli spennende! Nå kommer i alle fall KV og Sindre til å mase om at folk skal stå opp tidligere. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker best Tove, presten og Raymond så langt☺️ De virker som veldig genuine mennesker! Tove er så søt!

Anonymkode: 15c41...40b

Tove synes jeg var kjedelig, egentlig samme med presten. Også blir det for mye kristenting, selv om det i grunn ikke er presten som tar mest iniativ til det. 

Jeg liker Raymond. Og egentlig også IC. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Raymond vokser skikkelig på meg.

Jeg har også begynt å like ham. Det hadde jeg ikke trodd.

Anonymkode: 35e23...02b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også begynt å like ham. Det hadde jeg ikke trodd.

Anonymkode: 35e23...02b

Samme. Liker ikke at han bruker ord som "kvinnfolkarbeid" og sånt. Men han er snill og trivelig ellers. 

Anonymkode: 83da9...ff2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! På tross av "kvinnfolkarbeid", men idag fulgte han faktisk opp med "kvinnfolk har mye mer tålnmodighet" og det er jo sant :P Han er nok ett produkt av sitt miljø, og om han kom seg ut av det så hadde han nok klart seg ganske bra. 

3 timer siden, tonebelinda skrev:

Tove synes jeg var kjedelig, egentlig samme med presten. Også blir det for mye kristenting, selv om det i grunn ikke er presten som tar mest iniativ til det. 

Jeg liker Raymond. Og egentlig også IC. 

Jeg synes Tove er dønn kjedelig og ble oppriktig lei meg da hun vant. Thor virker innmari ålreit, tross kisten-greia :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RødeDrage skrev:

Samme her! På tross av "kvinnfolkarbeid", men idag fulgte han faktisk opp med "kvinnfolk har mye mer tålnmodighet" og det er jo sant :P Han er nok ett produkt av sitt miljø, og om han kom seg ut av det så hadde han nok klart seg ganske bra. 

Jeg synes Tove er dønn kjedelig og ble oppriktig lei meg da hun vant. Thor virker innmari ålreit, tross kisten-greia :)

Jeg liker Tove godt jeg :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[[Template core/front/global/ehmAd is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Tove godt jeg :)

Altså, hun er sikker hyggelig og sånn altså, men som deltager synes jeg hun er kjedelig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Raymond er en hedersmann! Sesongens mest sympatiske!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Raymond er en hedersmann! Sesongens mest sympatiske!

Jeg lurer fortsatt på om Raymond er gitt en rolle av produksjonen. En Lothepus, tøff og mandig, med spesielt syn på husarbeid osv. Men så har Raymond sklidd litt ut av rollen, og blitt mer seg selv. Om ikke helt, så iallefall mer seg selv. Det ser tilsynelatende suspekt ut når man ser hvordan han har endret seg på noen få uker. Maska holder på å falle av. 

Anonymkode: ef78e...097

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...