RødeDrage Skrevet 3. oktober 2020 #261 Del Skrevet 3. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må jeg si @RødeDrage, du har holdt deg opptatt i kveld... Anonymkode: ef78e...097 Haha, jeg synes det er moro! Og det hjelper meg med å huske hvem som er hvem også. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Fiffig med den «brytekampen« mellom Sanna og Karianne så Sanna fikk badet uten kommentarer fra de andre om hvorfor hun bader med klærne på. Ikke vanskelig å skjønne at det var et planlagt stunt for å få henne i vannet uten at vi liksom skulle skjenke det en tanke. Anonymkode: 684dd...f08 .. Hun sa jo i første episode at hun ikke kom til å gå rundt i bare badedrakt eller sports-bh, men at hun holder klærne på på grunn av troen sin. Det er ganske obvious hvorfor hun bade med klær (det kan godt være det er badetøy, eller treningsklær som tørker fort og ikke blir tunge av vann). Hvorfor du i det hele tatt tenker så mye på det er meg en forundring. Jeg så scenen, tenkte "ja, seff har hun klær på, det er fint hun får bada og kan føle seg komfortabel" også har jeg ikke gitt det en tanke siden, helt til jeg så kommentaren din. Jeg er mer interresert i at Karianne kommenterte hvor sterk hun var. Det er nok en forshadowing til tvekamp. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #262 Del Skrevet 3. oktober 2020 Syns Karianne Vilde virker fryktelig slitsom. Hun er flink til å jobbe da, det skal hun ha, men hun er så ekstremt høylytt og brautende. Minner meg om Mira Craig, bare ikke like hissig. T.o.m stemmen er ganske lik. Må skru ned lyden på tvn når hun snakker og ler 😂 Selv om Sanna er litt sutrete håper jeg hun velger Karianne Vilde til 2. kjempe og at hun er sterkere enn vi tror og slår ut KV. Anonymkode: a1b13...b46 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #263 Del Skrevet 3. oktober 2020 23 timer siden, RødeDrage skrev: Vi kjører HVEM ER HVEM i Farmen 2020! Woooo! Hvis du er som meg og ikke kan se forskjell på unge blonde jenter og eldre menn med tanker om "kvinnfolkarbeid" så er denne oversikten for deg! Her er det spoilere tilogmed Onsdag uke 2, så vi veit hvem førstekjempen er og hvem som røyk forrige uke. Lene! Koselig dame med lett gjenjennelig rødt hår. So far lite drama, holder seg mye på kjøkken, men ikke redd for å si ifra om det er noe. Er hjelper denne uka. Trives i mamma-rollen, er allerede der denne uka, klipper barter og passer på at alle har tørre sokker. Henger mye sammen med IC og Tove. Karianne. Har heldigvist mørk hår som er lett å kjenne igjen. Nok en som så langt er relativt anonym. Hører på Sanna klage på at hun ikke får gjøre "kule ting" som å hamre og snekre. Masserte Sindre mens Thor fortalte historien som sjøstjernene. Inger Cecilie, refereres til som IC. Ljuger om at hun kan ri (og drive gård!), spiller korta tett til brystet. Personlig tror jeg hun kan nå langt. Henger mye med Lene og Tove, gjør litt på kjøkken og sånn. Thor, alles nye favoritt-prest. Overraskende ålreit og har fått mye oppmerksom her i forumet over hvor ålreit han virker. Positiv til det irriterende ifølge Nils. Litt sånn, om du ikke har fått med deg han her har du ikke sett Farmen i år. Sindre, driver med travhest og går MYE i bar overkropp. Desidert størst muskler i år, men vi får se om han holder lengst av den grunn. Gikk fem på da han "lærte" IC å ri. Bygger brygge denne uka sammen med Karianne Vilde, som en del av "dream team". Ikke videre imponert over Raymond. Nils! Ukas storbonde, token nordlenning og same. Virker som en jordnær kar helt til det mangler egg, da blir han sur. Holder seg mye sammen med Raymond og er kanskje litt vel snill og tålnmodig. Mumla noe om "kvinnfolkarbeid" første uka men holder kjeft om sånt nå. Kjetil, var andrekjempe første uka, "knuste" Jostein i øksekast 2-1 og er selvutnevnt bygutt. Flørter litt vel mye med Wiktoria, gjør seg kanskje litt klar for en lang karriere i reality. Wiktoria, sett mest til henne fordi hun flørter mye med Kjetil og gråt da han ble valgt som andrekjempe. Ellers ikke så mye aktivitet fra den kanten, blir nok gøy etterhvert. Karianne Vilde, tror jeg har hørt de har referert til henne som Vilde, eller begge navn. Tar i ett tak, har bygd brygge sammen med Sindre denne uka og fått skryt for det. Påstår selv hun og Sindre jobber hardest, men de er jo "dreamteam" så da er det jo greit. Raymond, går under "Lothepus Light", "wannabe Lothepus" eller "Lothepusling" her i forumet somregel. Hvis ikke du har fått med deg han her har du ikke sett Farmen i år. Røyker pipe, klager på at andre ikke jobber nok, "gjør ikke kvinnfolkarbeid", ser på farmen som en ferie og har aldri blitt velsigna før. Må nok holdes litt i ørene. Kommer garantert til å sabotere noe på ett tidspunkt. Tove, lydterapaut som er overraskende stille av seg. Henger mest med Lene og IC såvidt jeg har sett, virker ålreit. Token "alternativ" deltaker i år. Daniel, kontroversiell storbonde første uka. Han og Jostein gikk skikkelig i tottene på hverandre og han proklamerte at "Storbondens ord er lov" som jeg mener Mads Hansen burde trykke på en tskjorte. Ligger lavt denne uka, er nok egentlig en ålreit fyr som ble jækla stressa som første storbonden. Også omtalt som "bare" butikkarbeider. Sanna, er muslim og veldig opptatt av de utfordringene det bringer med seg på Farmen. Skeptisk til stuegris. Snakker veldig mye om hvor mye hun faktisk gjør, selv om hun mest er på farmen for å lære. Ingen andre enn henne ble overraska over at hun ble førstekjempe denne uka. Spent på hvem hun velger som andrekjempe! Jostein, røyk desverre ut første uka, så det ekke så viktig lenger. Og der har vi det folkens! Årets Farmen-deltagere. Skal bli noen spennende uker fremover! Edit: skrivefeil og korrigeringer Hva er «token»? Anonymkode: 2bdf8...f11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. oktober 2020 #264 Del Skrevet 3. oktober 2020 @RødeDrage så moro med den oversikten du laget!! Mer av det når det kommer nye inn!! 🙏🏼😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #265 Del Skrevet 3. oktober 2020 @RødeDrage er en hedersbruker! Anonymkode: c6614...e50 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 4. oktober 2020 #266 Del Skrevet 4. oktober 2020 Lurer på hva mentor tenker om døren som plager storbonden, kommer skiltet på plass igjen? Synes Mads Tv var bra denne uken. Blir en heftig kamp i kveld sikkert! Hehe kjempebra oversikt over deltakerne! Har du laget mange sånne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 4. oktober 2020 #267 Del Skrevet 4. oktober 2020 Lene tror jeg fikk overtenning på markedet 😅 Synes nesten hun ble litt mye. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #268 Del Skrevet 4. oktober 2020 Bra Sanna røk. 👌 Anonymkode: 4317d...b78 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #269 Del Skrevet 4. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra Sanna røk. 👌 Anonymkode: 4317d...b78 Er det sant er det bra. Hun sutra alt for mye! Anonymkode: 12f92...13d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #270 Del Skrevet 4. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra Sanna røk. 👌 Anonymkode: 4317d...b78 SLUTT Å SPOILE FOR SVARTE FAEN!! Eller bruk spoilertags om du i det hele tatt har evnen til det!!!! Men det er vel heller tvilsomt... Anonymkode: a1b13...b46 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #271 Del Skrevet 4. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra Sanna røk. 👌 Anonymkode: 4317d...b78 Har du lite å gjøre, eller?? MÅ bare spoile? Anonymkode: fcbdd...8d8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #272 Del Skrevet 4. oktober 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: SLUTT Å SPOILE FOR SVARTE FAEN!! Eller bruk spoilertags om du i det hele tatt har evnen til det!!!! Men det er vel heller tvilsomt... Anonymkode: a1b13...b46 Noen har sånn glede av det. Gjør som meg, gå aldri inn i denne tråden før du har sett episoden. Anonymkode: 0da2c...5cf 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 4. oktober 2020 #273 Del Skrevet 4. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du egentlig å henge i denne tråden da, hvis du aldri ønsker å se noe "spoiling" i det hele tatt ? Anonymkode: d9f15...228 Men hvorfor må du spoile? Hvilken glede får du av det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 4. oktober 2020 #274 Del Skrevet 4. oktober 2020 Dette ble i overkant mye kristendom og Jesusprat for meg i dag. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #275 Del Skrevet 4. oktober 2020 Karianne Vilde virker veldig oppmerksomhetssyk. Se på meg, hør hvor mye jeg har jobbet, ingen andre har jobbet like mye som meg osv. Anonymkode: 7ae6b...c3e 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #276 Del Skrevet 4. oktober 2020 Ser på tv2.no at Sanna mente det var feigt av IC å velge saging. Ikke det hun uttrykte da hun fikk vite om det, var jo faktisk en av grenene hun nevnte at hun håpet på.. Lukter dårlig taper lang vei. Anonymkode: 4ab8d...b91 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #277 Del Skrevet 4. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser på tv2.no at Sanna mente det var feigt av IC å velge saging. Ikke det hun uttrykte da hun fikk vite om det, var jo faktisk en av grenene hun nevnte at hun håpet på.. Lukter dårlig taper lang vei. Anonymkode: 4ab8d...b91 Hahhaha, hun jubla jo høylytt når Mads sa IC hadde valgt saging og sa jo som du sier at hun håpte på saging. Nei nå håper jeg ikke hun og sutringa hennes kommer tilbake til farmen for det orker jeg ikke Anonymkode: c093f...2f0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #278 Del Skrevet 4. oktober 2020 Ville dere pult presten? Anonymkode: 06a42...354 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #279 Del Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ville dere pult presten? Anonymkode: 06a42...354 Anonymkode: 35e23...02b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #280 Del Skrevet 4. oktober 2020 Syns det blir litt for dumt med dette kristen greiene. Det som irriterer meg er at alle tar så ekstremt lett på det. Å bli døpt inn i en religion er ikke noe man gjør fordi en prest virker kul eller det er bra TV. Han innrømmet jo at han ikke trodde og at det bare virket kult og koselig. Og syns de andre deltakerne er litt vel lite kritisk til hele greien. personlig syns jeg Thor virker som en hyggelig fyr, MEN det gjør ikke at kristendommen betyr noe annet eller burde trekke flere folk ukritisk. Religion står for det samme, uavhengig av hvem som representerer. Syns alle er litt farget av at presten er kul så da er vel det han tror kult og? Anonymkode: 5f2e1...196 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå