Gå til innhold

Begynt å få søkk ved munnvikene - marionetter linjer! Noen som har fikset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 10.9.2020 den 8.54, AnonymBruker skrev:

Legger ved bilde! 

B9AF374A-37F1-4F44-A119-EEF4EC94A8F0.jpeg

Anonymkode: 07e53...668

Du ser kjempefin ut! Jeg ser ikke noe av det du nevner i hovedinnlegget🙂

Anonymkode: 619ba...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen søkk der ts. Slutt å zoom feil. Hvis det er pigmenter rundt munnvikene du mener, så har mange det uten at det er galt.  Bruk turmeric maske.

Anonymkode: 899a0...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det beste er å sprøyte litt filler inn direkte under huden utenfor munnvikene? Eller må man legge filler i kinnbeina for å løfte litt? Vil egentlig ikle ha filler i kinnbeina, men om det er det som skal til for å få bort søkkene så.... TS

Anonymkode: 07e53...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 8.54, AnonymBruker skrev:

Legger ved bilde! 

B9AF374A-37F1-4F44-A119-EEF4EC94A8F0.jpeg

Anonymkode: 07e53...668

Filler fikser det der på sekunder. Bruker det selv, varer ca 6 mnd.

Anonymkode: 15ef6...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Filler fikser det der på sekunder. Bruker det selv, varer ca 6 mnd.

Anonymkode: 15ef6...89b

Fyller du bare i mitt ved munnvikene? Ser det bra ut? TS

Anonymkode: 07e53...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere det beste er å sprøyte litt filler inn direkte under huden utenfor munnvikene? Eller må man legge filler i kinnbeina for å løfte litt? Vil egentlig ikle ha filler i kinnbeina, men om det er det som skal til for å få bort søkkene så.... TS

Anonymkode: 07e53...668

Hei ts. Jeg er i midten av 40-årene og hadde samme problem som deg. Jeg fikk sprøytet inn botox og restylane i munnvikene. Er veldig fornøyd med resultatet. I følge hun kosmetiske sykepleieren jeg var hos, kan resultatet vare i opptil 2 år. 

Anonymkode: 86650...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.9.2020 den 10.51, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men jeg må bare si at det første jeg ville gjort var å slutte å sprøyte inn dritt i leppene. Nei de er ikke naturlige, glem det hehe. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

Hvordan kan du vite det uten å kjenne vedkommende? En venninne av meg har helt identiske lepper, og har hatt det siden hun var liten. Noen har faktisk fyldige lepper naturlig.. 

Anonymkode: 93e6b...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2020 den 6.53, Krakilsk skrev:

Kjære vene, en overleppe som er mer utstående enn underleppen er da helt normalt! Ta en titt på kunsthistorien så vil du se at det er normen, til og med leeeenge før restylane traff markedet. Det i seg selv indikerer altså ingenting annet enn at ts ikke er underbitt. Du vil også kunne oppdage at en definert leppekant og amorbue heller ikke er særlig spesielt.

Du ser kjempefin ut, ts! Om jeg var deg ville jeg ikke tatt meg bryet med å gjøre noe med det, hadde aldri lagt merke til det om ikke det var for at det er trådens tema :)

Ikke vri om på det jeg skrev. Hvor skrev jeg at det ikke er normalt å ha en mer utstående overleppe enn underleppe? 

Les det igjen "Du ser og at overleppen er mer utstående enn underleppen. Det er det på meg naturlig også, men det ser ikke naturlig ut på 99,999% av de som fyller på.". Det ser ikke naturlig ut på de fleste som fyller på! Det har med hvordan fylte lepper legger seg, snusformen og hoven leppekant.

Når man fyller leppene er det mange som mister noe av amorbuen. Kvinner med naturlige fyldige har også nesten alltid en definert amorbue. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2020 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite det uten å kjenne vedkommende? En venninne av meg har helt identiske lepper, og har hatt det siden hun var liten. Noen har faktisk fyldige lepper naturlig.. 

Anonymkode: 93e6b...925

Ser det bare. Se lang forklaring side 1. Har fyldige lepper naturlig selv. Og mange venner som er født med store lepper. Leppene ts har er ikke naturlige om man har norske aner, det vet du om du har reist rundt. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vri om på det jeg skrev. Hvor skrev jeg at det ikke er normalt å ha en mer utstående overleppe enn underleppe? 

Les det igjen "Du ser og at overleppen er mer utstående enn underleppen. Det er det på meg naturlig også, men det ser ikke naturlig ut på 99,999% av de som fyller på.". Det ser ikke naturlig ut på de fleste som fyller på! Det har med hvordan fylte lepper legger seg, snusformen og hoven leppekant.

Når man fyller leppene er det mange som mister noe av amorbuen. Kvinner med naturlige fyldige har også nesten alltid en definert amorbue. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

Poenget var at en utstående overleppe er helt normalt, og derfor i seg selv ikke indikerer noe unaturlig. Det finnes jo også de som var naturlig "hovne" lepper, som Chloë Grace Moretz og Scarlett Johansson. At du synes noe ser unaturlig ut betyr ikke at det er det.

Hvor definert amorbuen er har å gjøre med form, ikke fylde. Man kan da sannelig ha definert amorbue uten å ha fyldige lepper. Forøvrig er det å definere amorbuen vanlig praksis ved fillers, ikke at den jevnes ut. Og igjen finnes det mange med naturlig fyldige lepper uten definert amorbue. Julia Roberts for eksempel.

Du undervurderer naturlig mangfold.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser det bare. Se lang forklaring side 1. Har fyldige lepper naturlig selv. Og mange venner som er født med store lepper. Leppene ts har er ikke naturlige om man har norske aner, det vet du om du har reist rundt. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

Få se dine lepper da? Så kam vi beskylde deg for fillers også;)

Anonymkode: 07e53...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, der får dere se hele leppene mine. Jeg la ut bilde i utganspunktet for å få en vurdering av hva jeg kan gjøre med et dratt tryne. TS

3CE47A98-7182-4B04-B581-CA714908990B.jpeg

Anonymkode: 07e53...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...