Gå til innhold

Begynt å få søkk ved munnvikene - marionetter linjer! Noen som har fikset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke linjer der, men søkk.... Synes ikke alltid, kommer an på lyset.... hater det, begynner å se dratt ut i trynet! Noen som har fikset på det? Hva gjorde dere? Noe må gjøres isallefall. Er snart 40. 

Anonymkode: 07e53...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke linjer der, men søkk.... Synes ikke alltid, kommer an på lyset.... hater det, begynner å se dratt ut i trynet! Noen som har fikset på det? Hva gjorde dere? Noe må gjøres isallefall. Er snart 40. 

Anonymkode: 07e53...668

Legger ved bilde! 

B9AF374A-37F1-4F44-A119-EEF4EC94A8F0.jpeg

Anonymkode: 07e53...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som kan hjelpe, utenom kosmetiske inngrep, er tretinoin.

Anonymkode: 76c70...5c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Macaron skrev:

Huden har begynt å sige. Jeg synes det har hjulpet veldig å bruke produkter med glykolsyre, blant annet. 

Jeg har brukt det i alle år, bruker nå A-vitaminsyre på natt og er nøye med solfaktor. Men for å fikse dette så må det nok noe fillers til. Kan det hjelpe å ta litt i kinnbeina for å gi et løft? Eller sprøyte rett inn i søkkene? Huden min ellers er glatt og uten linjer, men det er såklart at det er fasheten som er redusert siden jeg har fått sånne:(  ts

Anonymkode: 07e53...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste som kan hjelpe, utenom kosmetiske inngrep, er tretinoin.

Anonymkode: 76c70...5c6

Enig. Hvis du er villig til å legge deg under kniven så ville jeg heller brukt pengene på tretinoin og jevnlige behandlinger hos hudpleier.

Anonymkode: d1d17...3fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legger ved bilde! 

B9AF374A-37F1-4F44-A119-EEF4EC94A8F0.jpeg

Anonymkode: 07e53...668

Unnskyld meg, men jeg må bare si at det første jeg ville gjort var å slutte å sprøyte inn dritt i leppene. Nei de er ikke naturlige, glem det hehe. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men jeg må bare si at det første jeg ville gjort var å slutte å sprøyte inn dritt i leppene. Nei de er ikke naturlige, glem det hehe. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

Haha jo de er faktisk det. Men samma d. Lurer på noe helt annet!

Anonymkode: 07e53...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men jeg må bare si at det første jeg ville gjort var å slutte å sprøyte inn dritt i leppene. Nei de er ikke naturlige, glem det hehe. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

Hva tenker du om disse leppene under her da? Fake eller ikke?;) ikke mine 

CA921801-6A44-467B-B796-B2FC6E8A9F0C.jpeg

Anonymkode: 07e53...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om disse leppene under her da? Fake eller ikke?;) ikke mine 

CA921801-6A44-467B-B796-B2FC6E8A9F0C.jpeg

Anonymkode: 07e53...668

Naturlige. Skulle gjerne sett et nærmere bilde, spesielt av amorbuen. Men skal spise sokkene mine om det er fylt på. Jeg ser det med en gang om det er tatt. Kanskje fordi alle i familien min har naturlig fylte lepper og jeg vet hvordan naturlige beveger seg og omvendt. Men veldig lett å se på bilder og. Pga amorbue, leppekanten ytterst o.l. Se på ts sin høyre leppekant i munnvikene så ser du jeg mener. Du ser og at overleppen er mer utstående enn underleppen. Det er det på meg naturlig også, men det ser ikke naturlig ut på 99,999% av de som fyller på. Noen som fyller på får en hoven look så det nesten ser ut som de snuser. Ellers er overleppen også ganske rynkete/snørt på en måte på mange som fyller. Kan fortsette i det uendelige. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha jo de er faktisk det. Men samma d. Lurer på noe helt annet!

Anonymkode: 07e53...668

Sorry men nope. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skjerpings. TS har fyldige lepper ja, men det ser ikke ut som botox lepper eller " andenebb"

Anonymkode: 0bb97...ca4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha jo de er faktisk det. Men samma d. Lurer på noe helt annet!

Anonymkode: 07e53...668

Unnskyld at jeg brukte ordet dritt, men du hadde sett så mye vakrere ut uten fyll i leppene. Om du ikke er russisk har en afrikaner langt baki slekten får du aldri overbevist meg om at leppene dine er naturlige. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, skjerpings. TS har fyldige lepper ja, men det ser ikke ut som botox lepper eller " andenebb"

Anonymkode: 0bb97...ca4

Dessverre gjør det det. Hadde du sett ts fra siden av hadde du sett det enda bedre. Forstår ikke at alle hiver seg på trenden. Alle ser så like ut. Finn det unike ved deg selv istedet. Masse vakre folk med smale lepper. Med fylte lepper mister folk ansiktets karakter. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 47 og har verken marionette-linjer eller nasobial-linjer.  Innser at jeg er heldig.

Anonymkode: b3daf...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 47 og har verken marionette-linjer eller nasobial-linjer.  Innser at jeg er heldig.

Anonymkode: b3daf...dc4

Hvorfor er det alltid noen som bare mååå fortelle hvor heldige de er eller hvor unge de ser ut på slike spørsmål? 

Anonymkode: 39180...5ca

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er 47 og har verken marionette-linjer eller nasobial-linjer.  Innser at jeg er heldig.

Anonymkode: b3daf...dc4

Det kunne virkelig ikke falle meg inn å gå inn i en tråd hvor noen ber om råd mot hodepine bare for å fortelle at jeg ikke har hodepine.
 

Anonymkode: a7cc0...59d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med noen kvinner og deres ekstremt lave selvtillit? Dere ser alle helt normale ut og jeg ser ingenting feil med munnvikene dine, men ser enkelte konstruerer problemer som ikke finnes. Få dere hobbyer eller noe, så slipper dere å stirre på dere selv i speilet og peke på alt som er feil.

Anonymkode: 94e16...e75

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 12.49, AnonymBruker skrev:

 Pga amorbue, leppekanten ytterst o.l. Se på ts sin høyre leppekant i munnvikene så ser du jeg mener. Du ser og at overleppen er mer utstående enn underleppen. Det er det på meg naturlig også, men det ser ikke naturlig ut på 99,999% av de som fyller på. 

Anonymkode: 5afe0...b2d

Kjære vene, en overleppe som er mer utstående enn underleppen er da helt normalt! Ta en titt på kunsthistorien så vil du se at det er normen, til og med leeeenge før restylane traff markedet. Det i seg selv indikerer altså ingenting annet enn at ts ikke er underbitt. Du vil også kunne oppdage at en definert leppekant og amorbue heller ikke er særlig spesielt.

Du ser kjempefin ut, ts! Om jeg var deg ville jeg ikke tatt meg bryet med å gjøre noe med det, hadde aldri lagt merke til det om ikke det var for at det er trådens tema :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...