Nordlys89 Skrevet 13. mars 2022 #261 Del Skrevet 13. mars 2022 Reagerer jo på at hun reiser bort i nærmere en uke, når datteren er 1 år og 3 mnd... har far hovedomsorgen? Hun har tatt silikon, styrt med flytting og ferie på kort tid. Det er ikke bra med så lange perioder borte fra et så lite barn. Og før jeg blir hengt for momshaming, da er poenget mitt misforstått. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. mars 2022 #262 Del Skrevet 13. mars 2022 Nordlys89 skrev (33 minutter siden): Reagerer jo på at hun reiser bort i nærmere en uke, når datteren er 1 år og 3 mnd... har far hovedomsorgen? Hun har tatt silikon, styrt med flytting og ferie på kort tid. Det er ikke bra med så lange perioder borte fra et så lite barn. Og før jeg blir hengt for momshaming, da er poenget mitt misforstått. Mor har vel hovedomsorgen. Ingen hadde reagert hadde far reist....... Barn tar ingen skade av at mor var borte de dagene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 13. mars 2022 #263 Del Skrevet 13. mars 2022 Barnet tar ikke skade av og ikke være med mor ei uke. Spiller det noen rolle hvor mor er, om barnet uansett har pappauke?? Syns det er bra at hun er sosial, er med venner og har det morsomt. Det bør hun få gjøre UTEN at noen hetser henne for å være borte fra barnet! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. mars 2022 #264 Del Skrevet 13. mars 2022 Uføretrygdede har det fint. Ja hun tjener nok litt på spons og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 13. mars 2022 #265 Del Skrevet 13. mars 2022 Xstrella skrev (17 minutter siden): Uføretrygdede har det fint. Ja hun tjener nok litt på spons og. Er hun ufør??? Hva er galt hos henne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys89 Skrevet 13. mars 2022 #266 Del Skrevet 13. mars 2022 Klart et 1 år gammelt barn i værste fall kan ta skade av å være borte fra hovedomsorgsperson gjentatte ganger over flere døgn. Det er vell ikke uten grunn at det ikke anbefales å være borte mer enn 1 døgn på 1 åringer med mindre det er alvorlig sykdom osv. Mammauke/pappauke anbefales på ingen måte på så små barn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya66 Skrevet 13. mars 2022 #267 Del Skrevet 13. mars 2022 Nordlys89 skrev (5 timer siden): Klart et 1 år gammelt barn i værste fall kan ta skade av å være borte fra hovedomsorgsperson gjentatte ganger over flere døgn. Det er vell ikke uten grunn at det ikke anbefales å være borte mer enn 1 døgn på 1 åringer med mindre det er alvorlig sykdom osv. Mammauke/pappauke anbefales på ingen måte på så små barn. Bla bla bla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. mars 2022 #268 Del Skrevet 13. mars 2022 Aidensfield skrev (6 timer siden): Er hun ufør??? Hva er galt hos henne Hun er ikke i arbeid eller studerer noe. Lever av nav og spons/reklamer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 13. mars 2022 #269 Del Skrevet 13. mars 2022 Xstrella skrev (4 minutter siden): Hun er ikke i arbeid eller studerer noe. Lever av nav og spons/reklamer. Ok.. Men det er jo noe helt annet enn å si hun er Uføretrygded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. mars 2022 #270 Del Skrevet 13. mars 2022 Aidensfield skrev (1 minutt siden): Ok.. Men det er jo noe helt annet enn å si hun er Uføretrygded Hun søker det. Om hun har fått det gjennom enda vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 13. mars 2022 #271 Del Skrevet 13. mars 2022 Nordlys89 skrev (6 timer siden): Klart et 1 år gammelt barn i værste fall kan ta skade av å være borte fra hovedomsorgsperson gjentatte ganger over flere døgn. Det er vell ikke uten grunn at det ikke anbefales å være borte mer enn 1 døgn på 1 åringer med mindre det er alvorlig sykdom osv. Mammauke/pappauke anbefales på ingen måte på så små barn. Hun har vært borte fra datteren sin flere døgn om gangen helt fra hun var bitteliten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys89 Skrevet 13. mars 2022 #272 Del Skrevet 13. mars 2022 _Malene skrev (16 minutter siden): Hun har vært borte fra datteren sin flere døgn om gangen helt fra hun var bitteliten Og det er helt i orden å ta seg en liten timeout på noen timer og i værste fall en natt for å hente seg inn. Men når det er i dette omfanget reagerer jeg. Trygg tilknytning bør være førstepri. Tilknytningsforstyrrelser er ikke noe å spøke med. Ved alvorlig sykdom eller andre livshendelser der det ikke er noe annet alternativ kan forsvares. Ikke at en 26? åring lever som en barnløs på 18... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 13. mars 2022 #273 Del Skrevet 13. mars 2022 Xstrella skrev (40 minutter siden): Hun søker det. Om hun har fått det gjennom enda vet jeg ikke. Jeg er en person som tenker at man skal aldri si at man ikke skjønner hvorfor noen har ufør fordi de ser frisk ut. Men her må jeg si jeg lurer på hvorfor? Hun ser frisk ut, hun trener masse, hun reiser til utlandet og fester med andre. Hva i all verden er galt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 13. mars 2022 #274 Del Skrevet 13. mars 2022 Nordlys89 skrev (3 minutter siden): Og det er helt i orden å ta seg en liten timeout på noen timer og i værste fall en natt for å hente seg inn. Men når det er i dette omfanget reagerer jeg. Trygg tilknytning bør være førstepri. Tilknytningsforstyrrelser er ikke noe å spøke med. Ved alvorlig sykdom eller andre livshendelser der det ikke er noe annet alternativ kan forsvares. Ikke at en 26? åring lever som en barnløs på 18... Er enig med deg, men tror ikke det er så mye kunnskap om tilknytning der i gården.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys89 Skrevet 13. mars 2022 #275 Del Skrevet 13. mars 2022 _Malene skrev (5 minutter siden): Er enig med deg, men tror ikke det er så mye kunnskap om tilknytning der i gården.. Får bare håpe det er mer stabilt og en mer moden forelder i den lille jentas andre hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 13. mars 2022 #276 Del Skrevet 13. mars 2022 Synd hun bruker hesten som leketøy også, tenker ikke mye sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 13. mars 2022 #277 Del Skrevet 13. mars 2022 Nordlys89 skrev (1 time siden): Får bare håpe det er mer stabilt og en mer moden forelder i den lille jentas andre hjem! Det er det trolig, han eksponerer nesten ikke datteren sin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. mars 2022 #278 Del Skrevet 13. mars 2022 Aidensfield skrev (3 timer siden): Jeg er en person som tenker at man skal aldri si at man ikke skjønner hvorfor noen har ufør fordi de ser frisk ut. Men her må jeg si jeg lurer på hvorfor? Hun ser frisk ut, hun trener masse, hun reiser til utlandet og fester med andre. Hva i all verden er galt Kan ikke si så mye for det blir tatt som spekulasjoner. Det er mye her lesere og følgere ikke vet. Sosiale medier, instagram og influencere er fake. Ikke tro på alt dere ser/leser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 15. mars 2022 #279 Del Skrevet 15. mars 2022 Blomsterkaret skrev (På 3/13/2022 den 22.27): Det er det trolig, han eksponerer nesten ikke datteren sin Dette er ironi ikke sant??? Han viser alltid datteren sin på Snap. Når han har henne, så er det datteren som er hovedpersonen på hans snapstory. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys89 Skrevet 16. mars 2022 #280 Del Skrevet 16. mars 2022 Der reiste hun bort igjen. Jeg blir helt matt🤦♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå