MzMe Skrevet 7. september 2020 #1 Del Skrevet 7. september 2020 Noen som følger henne på snap eller andre SoMe? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 8. september 2020 #2 Del Skrevet 8. september 2020 Kun snap. Men tenker hver dag å avfølge, er jo det samme hele tiden og gjentagelser... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 8. september 2020 #3 Del Skrevet 8. september 2020 Jobber hun ikke eller gjør noe annet fornuftig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 8. september 2020 #4 Del Skrevet 8. september 2020 Følger bare den «hemmelige» snapen hennes 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 8. september 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 8. september 2020 3 timer siden, Nussepus skrev: Jobber hun ikke eller gjør noe annet fornuftig? Tror ikke hun har annen jobb enn å være influencer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 8. september 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 8. september 2020 3 timer siden, AllahBallah skrev: Følger bare den «hemmelige» snapen hennes 😃 Har hun flere snapper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. september 2020 #7 Del Skrevet 11. september 2020 Noe mer eller mindre med denne some dagboken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 6. januar 2021 #8 Del Skrevet 6. januar 2021 Vlogginga handler kun om baby for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaLinda Skrevet 9. januar 2021 #9 Del Skrevet 9. januar 2021 Syns hun var grei frem til datteren ble født. Nå er jeg rett og slett sjokkert over hvordan hun eksponerer og deler intime detaljer om datteren. Alt fra helseskjemaer til detaljer om avføringen. Hun syns også det er greit at følgerne tar skjermbilder og forsvarer det med at hun må finne seg i det fordi hun har valgt å dele. Er litt merkelig at med en gang hun får kritikk, så takler hun det på en lite voksen måte. Ler hånlig og kaller følgerne tåpelige. Syns ikke det er så tåpelig å reagere jeg. Er det bare meg? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll Skrevet 9. januar 2021 #10 Del Skrevet 9. januar 2021 MammaLinda skrev (5 timer siden): Syns hun var grei frem til datteren ble født. Nå er jeg rett og slett sjokkert over hvordan hun eksponerer og deler intime detaljer om datteren. Alt fra helseskjemaer til detaljer om avføringen. Hun syns også det er greit at følgerne tar skjermbilder og forsvarer det med at hun må finne seg i det fordi hun har valgt å dele. Er litt merkelig at med en gang hun får kritikk, så takler hun det på en lite voksen måte. Ler hånlig og kaller følgerne tåpelige. Syns ikke det er så tåpelig å reagere jeg. Er det bare meg? Er ikke denne dama godt over 20 år? Burde vite bedre... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaLinda Skrevet 9. januar 2021 #11 Del Skrevet 9. januar 2021 Nettroll skrev (2 timer siden): Er ikke denne dama godt over 20 år? Burde vite bedre... Jo, tror hun er 24. Sier ikke at hun er en dårlig mor altså. Vi ser jo ikke hva som skjer bak fasaden. Hun får masse skryt for å vise alle sider av mammarollen, og det syns jeg er bra. MEN blir fort på barnets bekostning. Men virker absolutt ikke som hun ser konsekvensene av handlingene sine, og jeg har tenkt lenge at der er rart hun ikke får noe kritikk🤨 Mulig hun bare ikke har delt det. De fleste andre influencere ville fått huden full, uten at de bruker barna i spons/reklameinnlegg. Men i går (?) delte hun kritikken og jeg ble paff over hvordan hun taklet det😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 10. januar 2021 #12 Del Skrevet 10. januar 2021 Fått opp denne snappen som forslag mange ganger å jeg har hat tittet innom sikkert 20 ganger. Men hver gang er det kun screenshot av spørsmål og et svar til dette med et halvt ansikt med filter på. Lite givende for min del. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. januar 2021 #13 Del Skrevet 10. januar 2021 End en som selger barnet for å få en lønn. 🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 28. januar 2021 #14 Del Skrevet 28. januar 2021 Skremmende å se hvordan barns rettssikkerhet ikke blir beskytta av sine egne foreldre😔hu filmer babyen sin gråtende, når hu bæsjer og en ser hu har ubehag.Det er krenkende og at hun ikke forstår bedre er skremmende.Det er også helt greit å ta screenshot i følge henne selv.At bilder av barn kan missbrukes av andre bryr hun seg tydeligvis ikke om, fordi hu mener hun har valgt å dele offentlig. Det viser bare at hun ikke forstår alvoret i det og derfor heller ikke beskytter sitt eget barn som hu skal. Trist rett og slett at folk skal eksponere sine egne barn på bekosting av sine egne behov og for penger og følgere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 28. januar 2021 Har sett på snappen hennes hver dag i et par måneder. Jeg har lagt merke til at hver gang hun snakker til ungen, sier hun bare «Hei du» istedenfor å bruke navnet til ungen. Flere som syns det er litt merkelig at hun aldri bruker navnet når hun prater til barnet sitt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvermerjeg Skrevet 28. januar 2021 #16 Del Skrevet 28. januar 2021 Anine75 skrev (10 minutter siden): Skremmende å se hvordan barns rettssikkerhet ikke blir beskytta av sine egne foreldre😔hu filmer babyen sin gråtende, når hu bæsjer og en ser hu har ubehag.Det er krenkende og at hun ikke forstår bedre er skremmende.Det er også helt greit å ta screenshot i følge henne selv.At bilder av barn kan missbrukes av andre bryr hun seg tydeligvis ikke om, fordi hu mener hun har valgt å dele offentlig. Det viser bare at hun ikke forstår alvoret i det og derfor heller ikke beskytter sitt eget barn som hu skal. Trist rett og slett at folk skal eksponere sine egne barn på bekosting av sine egne behov og for penger og følgere. Helt enig. Synes det var interessant å følge henne da hun var gravid, da jeg er gravid selv. Men denne eksponeringen gjør meg virkelig ukomfortabel. Måten hun svarer følgere som kommenterer dette hjelper ikke akkurat. Har sluttet å følge henne. Hvem har behov og interesse av å se en fremmed baby bæsje? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaLinda Skrevet 29. januar 2021 #17 Del Skrevet 29. januar 2021 Vanligvis er jeg forsiktig med å kommentere andre på sosiale medier, fordi man sjelden vet hva som skjer bak fasaden. Jeg vet ikke hvor mange følgere hun har, men antar at det er ganske mange tusen. Jeg synes det at hun eksponerer datteren i seg selv er galt, men kjenner jeg blir enda mer irritert når hun forsvarer det som noe positivt. INGEN vet hvor de bildene og videoene havner. Det bør jo være standard prosedyre på helsestasjonene å gå igjennom dette. Nettvett hadde vi på barneskolen. Virker jo ikke som at noen rundt henne syns det er galt heller? 😐 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 29. januar 2021 #18 Del Skrevet 29. januar 2021 Hun sa for ikke lenge siden hvor mange følgere hun har. Husker ikke helt men mellom 75000-100000 om jeg ikke husker feil. med mine to barn 2018 og 2020 snakket helsesykepleier mye om dette på hjemme besøket ca en uke etter fødsel. Det skal bli snakket om, men uansett om hun også fikk den samme leksjonen som jeg fikk og alle skal få så gjør jo hun seg selv opp en mening på hva hun syntes er greit eller ikke. Og hun mener jo tydeligvis det er greit. Men jeg hadde egentlig forventet mer av henne fordi hun har vært utsatt for seksuelle overgrep selv (mener og huske dette fra en YouTube video fra noen år siden, drar my life eller noe) fra ett nært familie medlem når hun var barn/tidlig ungdom så hun burde etter min mening være klar over pedofile og deres forhold til barn og bilder og hvordan dette også flyter rundt på nett.. og hvordan de tar nokså uskyldige bilder og redigerer de til å bli mer seksuelle 😕 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. januar 2021 #19 Del Skrevet 29. januar 2021 Hun blir 25 år og vet ikke bedre? Handler alt om penger? Stakkars lille baby. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 29. januar 2021 #20 Del Skrevet 29. januar 2021 iansak skrev (3 timer siden): Hun sa for ikke lenge siden hvor mange følgere hun har. Husker ikke helt men mellom 75000-100000 om jeg ikke husker feil. med mine to barn 2018 og 2020 snakket helsesykepleier mye om dette på hjemme besøket ca en uke etter fødsel. Det skal bli snakket om, men uansett om hun også fikk den samme leksjonen som jeg fikk og alle skal få så gjør jo hun seg selv opp en mening på hva hun syntes er greit eller ikke. Og hun mener jo tydeligvis det er greit. Men jeg hadde egentlig forventet mer av henne fordi hun har vært utsatt for seksuelle overgrep selv (mener og huske dette fra en YouTube video fra noen år siden, drar my life eller noe) fra ett nært familie medlem når hun var barn/tidlig ungdom så hun burde etter min mening være klar over pedofile og deres forhold til barn og bilder og hvordan dette også flyter rundt på nett.. og hvordan de tar nokså uskyldige bilder og redigerer de til å bli mer seksuelle 😕 Helt ening undrer meg også over det samme i forhold til hennes egen bakgrunn som hun har vært åpen om..når barnet ditt gråter eller er misfornøyd så er første prioritet å ha oppmerksomhet mot barnet ditt ikke mobilen. Hvem er det som ikke kjenner henne og som er henne nær som har interesse av å se de lange klippa. En ting er at en deler med familie og nære venner men på en offentlig kanal er det ugreit. Her kommer også rettssikkerheten til barna inn, barnet har ikke mulighet til å si i fra hva som er greit og ikke, her er det foreldres ansvar å beskytte det. Jeg hadde ikke likt om min mor hadde filma meg til en haug ukjente på den måten da jeg var baby eller barn. Det er jo også forsking på mobilbruk og barn og hva det gjør når fokuset på mobilen er så stor som i dag. Filmer i alle situasjoner😔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå