AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #101 Skrevet 8. oktober 2020 Ikke ta i mot innvandrere. Ikke tillat moskeer. Ikke tillat halal (dyremishandling) Slutt å legg til rette for at de skal slippe integrere seg, og heller sitte og forlange at nordmenn skal «ta hensyn» til dem. Anonymkode: 09cd8...8c2 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #102 Skrevet 8. oktober 2020 38 minutter siden, Mari Y skrev: 1: Og hvordan skal det skje? Hvordan vet du at deres etterkommere vil fortsette å være muslimer? 2: Og hvordan vet du at media særbehandler de? 3: Og er det effektivt å kutte bistandspenger? Hvordan vet du at det ikke bidrar til mer innvandring? 4: OK, og du vet at vi ikke importerer dem, ikke sant? Og at årsaken til at de i overveldende grad er menn er fordi det er de med mest ressurser som kommer hit, men at dette ikke har noe med at de ikke er reelle flyktninger å gjøre? 1. Ved å melde oss ut av overnasjonale organisasjoner og reforhandle avtaler, skifte ut politisk ledelse. Rett å slett bestemme over eget land. 2. Du trenger vel en kilde? 😄 Det er observasjoner over tid. Et eksempel du kanskje har sett er den økende andelen mangfoldige programmer på TV. NRK blant annet. De har og hatt stillingsannonser hvor man har større sjanse for å få jobb om man er innvandrer eller kvinne, helst begge deler. Dette lå offentlig på deres egne hjemme sider. Igjen, en generell trend i vesten. Normalisering av tingenes tilstand. 3. Om punkt 1 implementeres så er ikke det en bekymring. Det vil dessuten være mindre penger å bruke på menneskesmuglere. 4. Litt usikker på hva du svarer på her, jeg insinuerte ikke at 'barna' var menn, selvom det og er tilfelle. Selv om ikke alle NGOer har samme mål, vil resultatet bli det samme: økt innvandring og byrde for samfunnet de ender opp i. Generelt sett. Skal man på død å liv hjelpe, gjør det av egen lomme i lokalområdene! Ikke påtving eget samfunn problemer fordi DU vil hjelpe andre. Anonymkode: 7b57b...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #103 Skrevet 8. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du det skjer over natta? Det tar tiår, minst. Noen med erfaring: https://www.youtube.com/watch?v=2tgyS3RKSco&ab_channel=ACTforAmerica Anonymkode: 7b57b...b5a Linket feil video, men den er relevant den og. Den jeg skulle legge ut: https://www.youtube.com/watch?v=brehUhjwQjs&ab_channel=TheTelegraph TLDR: Kristen dame fra Libanon forteller om hvordan landet ble 'tatt over'. Anonymkode: 7b57b...b5a
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #104 Skrevet 8. oktober 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Ved å melde oss ut av overnasjonale organisasjoner og reforhandle avtaler, skifte ut politisk ledelse. Rett å slett bestemme over eget land. 2. Du trenger vel en kilde? 😄 Det er observasjoner over tid. Et eksempel du kanskje har sett er den økende andelen mangfoldige programmer på TV. NRK blant annet. De har og hatt stillingsannonser hvor man har større sjanse for å få jobb om man er innvandrer eller kvinne, helst begge deler. Dette lå offentlig på deres egne hjemme sider. Igjen, en generell trend i vesten. Normalisering av tingenes tilstand. 3. Om punkt 1 implementeres så er ikke det en bekymring. Det vil dessuten være mindre penger å bruke på menneskesmuglere. 4. Litt usikker på hva du svarer på her, jeg insinuerte ikke at 'barna' var menn, selvom det og er tilfelle. Selv om ikke alle NGOer har samme mål, vil resultatet bli det samme: økt innvandring og byrde for samfunnet de ender opp i. Generelt sett. Skal man på død å liv hjelpe, gjør det av egen lomme i lokalområdene! Ikke påtving eget samfunn problemer fordi DU vil hjelpe andre. Anonymkode: 7b57b...b5a 1: Og hvordan vet du at dette kommer til å gå bra? 2: OK, igjen, kilder? Hvor har du lest at det er høyere stillingsannonser for innvandrere? Jeg har lest noe helt annet; at det er nettopp vanskeligere for innvandrere å få jobb 3: Og hvordan vet du at null bistand ikke skaper flere flyktninger? Som igjen gjør at flere kommer hit? 4: Og hvordan vet du at økt innvandring vil bli en byrde for samfunnet? Spesielt når det er både fordeler og ulemper. Og dette er flyktninger, ikke innvandrere
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #105 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, Mari Y skrev: Jeg mener du ser en utvikling som ikke finnes og har bestemt deg for at dette er realiteten Kan du ikke lese statistikk og titte rundt deg i Europa? Hvor vanskelig «forskning» er det? Du minner om klimafornektere og de folka som så lenge fornektet at tobakk er skadelig.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #106 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 3 minutter siden, Lampe1 skrev: Kan du ikke lese statistikk og titte rundt deg i Europa? Hvor vanskelig «forskning» er det? Du minner om klimafornektere og de folka som så lenge fornektet at tobakk er skadelig. Det holder å lese de som forsker på dette og avviser påstanden. Bortsett fra at klimafornektelse har mer til felles med den reelle konspirasjonsteorien enn det at man avviser den konspirasjonsteorien? Endret 8. oktober 2020 av Mari Y
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #107 Skrevet 8. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det snakkes lite om hvor mye rasisme vi hvite norske utsettes for, noe som skjer hver eneste dag. Anonymkode: 5e455...51b Helt enig, og dette samfunnsproblemet må opp i lyset. Motvilje mellom svært ulike folkeslag går jo ikke bare én vei, det er jo opplagt for alle med litt livserfaring. Mennesket er tribalistisk av natur, og gruppemotsetninger har vært med oss gjennom hele vår historie. La oss legge bort den politisk korrekte fordreiningen av historien.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #108 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Mari Y skrev: Det holder å lese de som forsker på dette og avviser påstanden. Bortsett fra at klimafornektelse har mer til felles med den reelle konspirasjonsteorien enn det at man avviser den konspirasjonsteorien? Å ignorere trusselen fra klimaendringer og masseinnvandring er akkurat like korttenkt og dumt.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #109 Skrevet 8. oktober 2020 41 minutter siden, Mari Y skrev: 1: Og hvordan vet du at dette kommer til å gå bra? 2: OK, igjen, kilder? Hvor har du lest at det er høyere stillingsannonser for innvandrere? Jeg har lest noe helt annet; at det er nettopp vanskeligere for innvandrere å få jobb 3: Og hvordan vet du at null bistand ikke skaper flere flyktninger? Som igjen gjør at flere kommer hit? 4: Og hvordan vet du at økt innvandring vil bli en byrde for samfunnet? Spesielt når det er både fordeler og ulemper. Og dette er flyktninger, ikke innvandrere Jeg ønsker bare å svare punkt 4. Fordi statistikk viser helt klart at Norge taper enorme summer på innvandring. De bidrar mye mindre med skatt enn nordmenn, bruker mye mer av velferdsstaten og bidrar til langt høyere kriminalitet og andre sosiale problemer. Dette har vært påvist gang etter gang.
Tiuren Skrevet 8. oktober 2020 #110 Skrevet 8. oktober 2020 2 hours ago, Mari Y said: Du har allerede fått bevist at det er tøv så hva med å tre av med dette vaset ditt? Og det har null forhold til religionskritikk dette psyko- babbelet du sprer. Hvor er disse bevisene som du ser, eller ser du bare på de isolerte områdene som du ønsker å se? Og har du tenkt på hvor den kristne kirke, og inkvisisjonen, hadde vært dersom ingen hadde utfordret "den rette lære"? Hvilket Europa hadde du da levd i, hvilke muligheter hadde en kvinne hatt til å mene noe som helst?
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #111 Skrevet 8. oktober 2020 12 minutter siden, Lampe1 skrev: Jeg ønsker bare å svare punkt 4. Fordi statistikk viser helt klart at Norge taper enorme summer på innvandring. De bidrar mye mindre med skatt enn nordmenn, bruker mye mer av velferdsstaten og bidrar til langt høyere kriminalitet og andre sosiale problemer. Dette har vært påvist gang etter gang. Den viser også at vi vinner på det. Det har uansett ikke noe med påstander om islamisering å gjøre. Som bare er tull
Tiuren Skrevet 8. oktober 2020 #112 Skrevet 8. oktober 2020 Just now, Mari Y said: Den viser også at vi vinner på det. Det har uansett ikke noe med påstander om islamisering å gjøre. Som bare er tull Vis meg gjerne de tallene. Når det er sagt, jeg vil ikke sette en prislapp på et menneskeliv (det har vi politikkere til), men jeg har aldri sett at noen har klart å vise den beregningen du viser til.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #113 Skrevet 8. oktober 2020 4 minutter siden, Tiuren skrev: Hvor er disse bevisene som du ser, eller ser du bare på de isolerte områdene som du ønsker å se? Og har du tenkt på hvor den kristne kirke, og inkvisisjonen, hadde vært dersom ingen hadde utfordret "den rette lære"? Hvilket Europa hadde du da levd i, hvilke muligheter hadde en kvinne hatt til å mene noe som helst? Tydeligvis ser du ikke hvor jeg lenket til Reuters, som tar med hele bildet, men du skal ha for forsøket. La oss ta den: Inkvisisjonen var et faktum. Dogmer i islam er også et faktum. Eurabia og islamisering er ikke et faktum. Skill snørr og bart
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #114 Skrevet 8. oktober 2020 3 minutter siden, Tiuren skrev: Hvor er disse bevisene som du ser, eller ser du bare på de isolerte områdene som du ønsker å se? Og har du tenkt på hvor den kristne kirke, og inkvisisjonen, hadde vært dersom ingen hadde utfordret "den rette lære"? Hvilket Europa hadde du da levd i, hvilke muligheter hadde en kvinne hatt til å mene noe som helst? Jeg er fullstendig enig. Kirken har vært den mest konsekvente og iherdige motstander i Europa av alle sosiale fremskritt, all intellektuell nyvinning og all kvinnefrigjøring. Ja, den har vært den frie tankes motstander. Kampen mot kirke og kristendom har vært avgjørende for å bygge demokrati og sivilisasjon i Europa. Nå er det annen autoritær og antimenneskelig religion som er i fremgang.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #115 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Tiuren skrev: Vis meg gjerne de tallene. Når det er sagt, jeg vil ikke sette en prislapp på et menneskeliv (det har vi politikkere til), men jeg har aldri sett at noen har klart å vise den beregningen du viser til. Herregud, jeg har nå lagt det ut allerede. Er jo bare å lese. Det beviser også at TS sin påstand er tull
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #116 Skrevet 8. oktober 2020 3 minutter siden, Mari Y skrev: Den viser også at vi vinner på det. Det har uansett ikke noe med påstander om islamisering å gjøre. Som bare er tull Islamisering er ikke «tull». Det er hva som har skjedd i alle samfunn hvor muslimer er i ferd med å få overtaket. Les litt historie. Please.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #117 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 1 minutt siden, Lampe1 skrev: Islamisering er ikke «tull». Det er hva som har skjedd i alle samfunn hvor muslimer er i ferd med å få overtaket. Les litt historie. Please. Jo, det er tull. Påstanden du kommer med om at muslimene er i ferd med å ta over er tull. Som jeg viste til i flere artikler her. At du vrir og vender på historien til å få den til å passe ditt bilde gjør den ikke mer sann. Endret 8. oktober 2020 av Mari Y
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #118 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, Mari Y skrev: Tydeligvis ser du ikke hvor jeg lenket til Reuters, som tar med hele bildet, men du skal ha for forsøket. La oss ta den: Inkvisisjonen var et faktum. Dogmer i islam er også et faktum. Eurabia og islamisering er ikke et faktum. Skill snørr og bart Inkvisisjonen er bare ett av uttallige historiske fenomener som viser hva som skjer når autoritær religion vinner frem. Religion har en lang og fæl historie. Å redusere det til «tro» og «dogmer» viser bare din manglende vilje til å ta diskusjonen seriøst.
AnonymBrukern Skrevet 8. oktober 2020 #119 Skrevet 8. oktober 2020 Blir helt forvirra, er det to tråder om dette?😂 ser diskusjoner mellom lampen og mari overalt jo 1
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #120 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, Mari Y skrev: Jo, det er tull. Påstanden du kommer med om at muslimene er i ferd med å ta over er tull. Som jeg viste til i flere artikler her. At du vrir og vender på historien til å få den til å passe ditt bilde gjør den ikke mer sann. Det kan godt hende at islam får overtaket også her. Trenden er tydelig. Religion er skadelig for samfunnsutviklingen. Jo mer fattigdom, uvitenhet og undertrykkelse, jo mer religion. Og omvendt. Religiøs overtro lever i symbiose med menneskelig elendighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå