Gå til innhold

tonelines bryllupsdagbok


Gjest toneline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest toneline

Hei hei :)

Takk for sist, og tusen takk for alle lykkeønskninger. Dere er så snille :sjenert:

Ja,så var jeg og gift. :)

Dagen startet tidli. Allerede kl 08.30 var vi på bena, og forloverene våre kom med frokost, som vi koste oss med. Var utroli koseli. LM for til frisøren rundt 11, noe nervøs. Jeg skulle ikke være før 12, så vi vandret litt rundt i byen jeg å forloveren min. Da jeg kom til frisøren, hadde hun pyntet med stearinlys, brus og vindruer i ett eget rom som jeg kunne slappe av i mens hun pyntet. Var kjempekoseli, men jeg var nervøs stort sett hele tiden. Skulle være i kirken kl 15, så jeg hadde veldi god tid. Far hentet meg hos frisøren 10 på 15, og da kjente jeg virkeli at jeg ble mo... Holdt på å svime av like før kirkedørene skulle gå opp, så det måtte utsettes ett minutt mens jeg trakk pusten. men når jeg kom inn... Du verden for en følelse. Det var kjempefint. Hadde 2 solistinnslag i tillegg til att 2 sanger ble sunget av oss utenom. En fantastisk vielse.

Fra kirken bar det videre i en vanvittig fin limusin som forloverne overasket oss med. Den var helt knalltøff og fin. Drakk champagne og koste oss. Det tar en halvtime å kjøre fra kirken til festlokalet, i tillegg til at vi skulle til fotograf.

Da vi kom til festen, stod alle 78 gjestene utenfor å ventet på oss. Kjempestort var det.. Ble virkelig rørt da. Spiste verdens beste hjemmelagde mat. Blomkålsuppe, sursteik og karamellpudding. Utroli mangen fine taler, men den beste var den fra LM. Den var så rørende at fyttirakkeren. Mye latter, fine ord.. nei alt var bra med den. Var ferdi med bordet rundt 21.30 og en bar ble rigget opp der gjestene kunne gå å få seg det di ville ha å drikke. Fri bar. Polinese, dans utenom og leker. LM var veldi veldi nervør for valsen.. :ler: Han svettet rekordmye, men da vi kom utpå der , var det så mangen rørte folk rundt oss, att det var så vidt jeg klarte meg :sjenert: Vi kan nemlig ikke danse, og har hele tiden sagt at noen brudevals ble det ikke, så det var en overraskelse :) Vi holdt ikke 1-2-3, men holdt oss til 1-2 som var mer enn nok :ler:

Dro fra festen i rundt 1 tiden til hotell. Å det var ett flott rom, med champagne og greier.

På mandag 22 dro vi til Malta på bryllupsreise. Til ett spahotell med alt inkludert. Var helt fantastisk. Har bare slappet av og kost oss masse med våre 2 boblebad på rommet og di minst 7 bassengene på hotellet. Kom hjem i natt.. :)

Skal legge inn ett bilde av oss på bryllupsdagen, så dere får se :)

Skal få se flere bilder, men det blir på neste melding evt. senere i kveld :)

Stor klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se at du er tilbake igjen! :hoppe:

Høres ut som dere hadde en flott dag!

Og så var dere kjempefine!! Veldig flott bukett du hadde!!! Flere bilder???

:klem:

Endret av tommeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nyyyyydelig du var!!! mannen din også!

Høres ut som en herlig dag, og det spahotellet skulle jeg gjerne besøkt jeg også!!

Gratulerer!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...