Gå til innhold

tonelines bryllupsdagbok


Gjest toneline

Anbefalte innlegg

Gjest toneline

Henger meg litt på å skrive dagbok jeg. :) Tenkte det kunne jo være riktig så koseli. :klappe:

Kan jo starte med å fortelle litt om meg selv og oss.

Jeg er 28 år, å traff mannen min (jaffal snart mannen min ;) ) på jobben for 4 år siden. Ble jo etter hvert veldig "gode venner", og ting utviklet seg til å bli veldig seriøst etter hvert som tiden gikk. Høsten for 2 år siden ble vi endelig ett par, å april i fjord flyttet vi sammen. I fjord sommer satte vi ring på fingeren å bestemte oss for å gifte oss, å den store dagen ble bestemt til å bli 20 august 2005, altså bare en liten måned igjen :forvirret:

Trodde ei stund vi hadde veldig god tid i planleggingen, men fant fort ut at her var det ikke bare å smi sammen ett par kaker og en god middag altså... Er rimelig stresset for tiden, men det går nok bra. Tror det meste skal være i orden nå. :)

Mangler bare å lage til sanghefter, bordkort, og program :klappe: heldigvis.

Var hos en kamerat i dag som er veldig flink å skrive sanger og slikt,

der fikk vi laget sang til min kommende mann :) ( liker den tanken) og sangen ble bare helt kanonbra. Ikke noe som er skrevet rett av enn annen sang fra ett annet bryllup, men en sang med litt humor i samtidig som den er veldig romantisk :) jeg er iallefall fornøyd.

Vil ønske alle som skal gifte seg kjempemasse lykke til med den store store dagen.

klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg i natten! :smile:

:velkommen: til oss gale bruder! :ler: Her er det virkelig koselig å være!!!

Gifter meg 2. september jeg, så du er ikke så lenge foran meg. Har en del andre her som gifter seg samme dato som deg også.

Virker som du har kommet langt i planlegginga da!

Lykke til videre med planleggingen!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen hit! :vinke:

Alltid kjekt med flere bruder her inne. Og her kan du jo spørre om alt mulig, og du får svar på det meste!

Lykke til med forberedlesene! Bare 1 mnd igjen jo! :smilbla:

For min egen del er det bare 9 dager igjen til jeg kan kalle meg fru.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Tusen takk for god oppbakking :) Virkelig godt å ha noen andre som er like stresset og panisk som meg :ler:

Kan nok tenke meg at det blir en del spørsmål etter hvert som det nærmer seg, og ja... Det er faktisk undrer en måned igjen... :)

Hjelpeste meg.. Sitter å venter med telefonen hver dag.. Hun i brudesalongen skulle ringe når hun hadde sydd inn kjolen slik at jeg fikk prøve den igjen..

Har hun ikke ringt til onsdag så ringer jammen jeg til henne. Greit hva som er i orden.. ;)

Ellers så må alle bruder ha en fantastisk fin helg, og til de som gifter seg denne helgen... MASSE Lykke til, og store gode lykkeønskninger fra meg. Det går helt sikkert fint. ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

:vinke:

Velkommen hit og gratulerer så mye med dagbok!

Nå er innspurten i gang for alvor, ingen tvil om det, og siden vi faktisk skal gifte oss samme dag, så blir det jo ekstra spennende å kunne følge deg nå, frem mot den store store dagen vår! ;)

Kan jeg spørre om hvor i landet dere gifter dere og hva slags kjole du har valgt? Slikt er alltid moro for en vordende brud...*s* Og jeg er gyselig nysgjerrig da! :ler:

Ha en strålende helg du også da!

Endret av TeddyToria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

hei hei.

ja der var vi igjen :ler:

Får helt dilla på dette. At jeg ikke har tenkt på det før da... :overrasket:

Skal legge ut et bilde av kjolen min. ;)

Nå har jeg snakket med toastmaster.

Han skal ordne med alt. Lydanlegg, musikk til både dans og sang osv. Det er forøvrig en nabo av oss, som er fantastisk til å spille, synge og underholde.

Skal der på lørdag å planlegge, samtidig som han og kona skal få være med å smake vin. Har ett par viner av hver sort som må prøves ut og er like aktuelle til middagen. :) Tenker meg det kan bli artig det utover kvelden :ler:

Gleder oss veldig til det.

sååå til neste gang :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen så mye!! Er virkelig spennende å følge med alle som nå er i den siste innspurten..Jeg gifter meg dagen før deg..(i kirken, selv om det er fredag...mange som undrer seg over det..men sånn ble det bare..) ;)

Gleder meg til å høre mer fra deg, og ikke minst til å se bilde av kjole og slikt!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboken min! :vinke:

Så deilig med en toastmaster som ordner så mye da! Heldig med den!

Har du fått kontakt med sydamen da? Ville ringt hvis jeg ikke hørte noe. Jeg blir i alle fall bare stresset av å vente på at noen som aldri ringer skal ringe.... :ler:

Ha en fin dag! :klem:

Og ja, her blir man hektet.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Hei hei.

Og du verden så koseli at noen vil stikke innom min dagbok og. :)

Kjære becomingbride.. I dag er det bare 1 år igjen til du er en gift dame :tommel:

Kan tro året går fort skal jeg love deg. ;) Du har en utrolig gøy og spennende tid foran deg. Kos deg masse med forberedelsene. :)

Cons: Syns bare det er kult at du gifter deg på en fredag. Sier bare hvorfor ikke jeg. :) Har du alt klart?

Ellers så har jeg ikke fått snakket med sydamen enda..... :tristbla: men tenker at hun ringer nok snart. Har mast en del på henne, og hun blir nok lettere sur hvis jeg ringer IGJEN :ler: tror jeg roer den til over helgen iallefall.. Ikke det at jeg er stresset..... åååneeei ikke jeg. :sjenert: Bare greit å ha ting klart bare :enig_anim:

Stor stor stor :klem::klem::klem: og masse :kose: til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men litt utålmodig og masete har man da lov til å være når man er vordende brud, særlig når det bare er snakk om uker igjen til den store dagen...

Takk for både en og to hilsener i dagboken min - moro med en 20.08.05-brud til! ;)

Ha en kjempefin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cons: Syns bare det er kult at du gifter deg på en fredag. Sier bare hvorfor ikke jeg.  :)  Har du alt klart?

Ja, hvorfor ikke...? Har det meste klart...bare en del praktisk ting igjen, som å gjøre ferdig bordkort, meny, kirkeprogram osv.. Men slikt går fort når man jobber under press.. ;)

Får vi se bilde av kjole snart?? :sjenert: *mase mase*

Du kan jo prøve å finne et bilde på nettet så lenge, hvis du ikke har bilde av deg i den enda... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

:klem: Hei på deg

Vi gifter oss på samme dag, og ser du er ved innspurten du også

God helg til deg fra meg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Hei hei kjære dagboklesere

Skal finne ett bilde på nettet jeg :)

Har ikke bilde av meg selv i den enda. Må leite litt, men i løpet av kvelden tenker jeg at det skal ligge ett bilde her.

Skal ut å gå på rollerblades nå, så vi snakkes senere

Stor klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rollerblades er gøy det...er bare jeg som aldri har fått det helt til... :flau: *tjihi*

Gleder meg til bilde altså, selv om jeg ikke skal mase! ;) *s*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest toneline

Javell. Hei hei.. :)

Da var jeg tilbake. Var en hard tur, men det var kjekt. :)

Har prøvd å lage album. Der har jeg lagt inn bilde av kjolen min, slik at dere kan få se :tommel:

Håper det virker. Er ikke så dreven enda i dette. :ler:

Stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Ganske stolt nå ja :enig_anim:

Er spent på hva dere synes nå. :)

ha en riktig fin kveld, så snakkes vi i morgen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...