Gå til innhold

tonelines bryllupsdagbok


Gjest toneline

Anbefalte innlegg

Gjest toneline

Tusen takk for mye ros :sjenert:

I dag er min første virkelige etterlengtede feriedag. En spesiell dag siden om ei uke på denne tiden er jeg meget lykkelig gift med verdens beste mann (syns nå jeg iallefall :ler: ) og neste mandag reiser vi til drømmeturen vår til Malta. Gjett om jeg gleder meg. :)

Blir en del å gjøre denne uka og, men det skal gå så bra.

* hente varene på polet onsdag

* lage bordsetting ( :forvirret: )

* hente bryllupskake

* handle inn bordpynt (servietter, duker o.l)

* gå til hudpleier

* snakke med fotografen ( han har hatt ferie til nå )

* kjøpe inn videokamerafilmer (mannen til forloveren min har tilbydt seg å filme)

* Handle inn matvarer (poteter, kaffi, fløte, gulrøtter osv)

* generalprøve i kirken

* kjøpe morgengave til LM

ja... det tror jeg var alt.. :overrasket: mye igjen egentli, men tar ikke lang tid

Skal kjøpe radiostyrt klokke til LM i morgengave. Tror han blir superglad. Han klarte jo å ødelegge si klokke i tillegg på utdrikkningslaget og. :) passet veldi bra for meg, så nå er det bare å passe på han ikke kjøper sei ei ny. Jeg sa vi kunne se hva det var nede på Malta :ler:

Om dere har noen til å ta bilder i tillegg til engangskameraene? Har noen til å ta familiebilder da, men generelt på festen tenker jeg..

stor :klem: og :kose: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som du har alt under kontroll vennen! ;)

Vi skal få en kamerat til å ta bilder av de forskjellige tingene som skjer i løpet av dagen..han har et bra kamera, og passer på å ta med flere minnekort... ;)

I tillegg har vi ti engangskameraer, pluss at de fleste nok har med eget kamera...kan jo ikke få nok av bilder! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Kjære søte dagboklesere.

Nå har det endelig gått opp for meg. Det er bare 5 dager igjen, ingen helger, å jeg skal ikke på jobb igjen før jeg har blitt fru... :hjerter_rundt:

OJoj... Det blir litt spesiellt å gå på jobb igjen tror jeg. Skal nemlig gifte meg med en lokomotivfører, og selv er jeg konduktør... :ler: Skal bli uvant å kalle seg for det samme etternavnet som LM.. :ler: jaja..

I dag skal jeg få tak i servietter.. Sliter litt med det. Her borte er det veldi dårli utvalg... Hvilken farge velger dere?? Noen tips. Vi har ikke noen spesiell farge i vårt bryllup. Det går mest i kremfarget. Skal ha hvit duk da..

Så videre for dagen skal jeg få laget bordsettingen ferdig (ikke mye igjen), få tak i 1 ark siden jeg skreiv så mye feil på utsiden til sangene har jeg plutselig 1 for lite. :ler: , snakke med fotograf, handle morgengave, kjøpe filmer til videokamerera... ja det tror jeg var dagens program. Jo vi skal binde sammen sangheftene i kveld å øve på vals...

Har nemlig endelig overtalt LM til å danse vals, å da må vi øve i en hekkans fart. han påstår at han har 2 venstreføtter... Gjenstår å se. :ler: Vi skal kose oss med vin å danse og kose oss. :)

Ha en riktig fin mandag alle sammen..

:klem::klem::klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så flink du er som styrer og ordner! :)

Jeg fant noen fine servietter på Binders... de er offwhite med svakt sølvgrått mønster. Men til kaffe'n kommer jeg bare til å kjøpe noen små servietter...skal se etter det etterpå.

Ha en fin dag vennen!! Ikke lenge igjen nå!! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vi kjøpte også sånne Dunilin-servitetter. (Servietter som føles som stoff, men som er papir). Du finner dem i noen store dagligvarebutikker også, f.eks. Ultra og Meny.

Skal faktisk ha vinrøde vi! :rosasmil:

Hvordan gikk dansinga? Har bestemt oss for å stå over bryllupsvalsen vi.

Jeg er veldig glad i å danse, men ingen andre er det... Så da må vi vel la de få slippe! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest toneline

Hei igjen alle sammen, å takk for sist :)

DA var jeg meget godt i rute. På tide kanskje siden det bare er ganske ganske få dager igjen. :hjerter_rundt: Har handlet inn alt utenom brus, søppelsekker og kaffi. Det skal vi gjør i morgen når vi henter LM sin sjakett. :)

Har styrt noe voldsomt de siste dagene, derfor har jeg ikke hatt tid til noe annet. Sitter å ser på tv nå :) har ikke gjordt det på mangen dager. LM sin lillesøster (som er like gammel som meg) kommer hjem fra Kreta i morgen. Hun har bodd der nede i 5 år nå, så vi ser henne sjelden. Gjett om vi gleder oss .

Ellers har vi fått rundt 20 gaver allerede. Blant annet en kjempesvær kjøkkenmaskin. (nå skal de ha meg til å bake og :ler: )

Ha en kjempefin kveld alle sammen.

stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfelle jeg ikke rekker å si det: Ønsker deg all lykke på lørdag! Håper du koser deg på dagen som helt sikkert blir helt fantastisk! Mange store klemmer fra meg! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Tusen takk snille du :)

Ja nå begynner siste innspurt. Skulle sove leeenge i dag, men altfor mangen tanker i hodet.. :ler:

Ha en riktig fin dag alle sammen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nå er det jammen ikke lenge igjen :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lykke til på lørdag!!! :klem:

Og kos deg disse to siste dagene som ugift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest toneline

OJOJOJ :hakeslepp:

Da var dagen kommet. Alt er i boks, og vi sitter her å venter.

Forloveren min kommer snart med frokost, skulle vært i dusjen, men er litt matt..

:ler:

Skal til frisøren kl 12, å da er alt i gang. :tommel::hjerte::hjerte::hjerter_rundt:

Ha en riktig fin dag alle sammen. Å spesiellt til alle som gifter seg I DAG.

:bryllup:

:klem::kose: :kys_2: fra oss 2 nervøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TIL LYKKE med den store dagen som var i går!

Håper dagen var like flott som vår, fylt med lykke, kjærlighet og nå gode minner! :hjerte:

De beste ønsker!

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...