Gå til innhold

tonelines bryllupsdagbok


Gjest toneline

Anbefalte innlegg

Gjest toneline

Hei :)

Skal bli knallgodt med en liten bryllupsreise. Vi skal til Malta. Til en by som heter Sliema. :) Gjett om vi skal nyte det gode liv der da. ;);)

I dag har jeg vært å handlet undertøy... :sjenert: Gjett om det var helt utroli SUPERSEXY. Hvis ikke LM liker det, så vet sanneli ikke jeg :ler: Det er i fargen ivory siden kjolen er i den fargen med litt blonder, hofteholder (hvis det er rette navnet :ler: ) og full pakke. hehe.... Er meeeget fornøyd. Var en smule dyrt da :overrasket: men, men. Det er den ene dagen i livet (forhåpentlivis) så det spanderer jeg på meg (oss) ;)

Ellers blir det handletur i morgen også, og da er det duker, lys, og slike pynteting som skal brukes i forbindelse med borddekning og pynting. (det vi mangler da)

Er så superheldig som har en lillesøster som er blomsterdekoratør, så hun skal fikse det meste med pynting også :) men storesøster må jo ha kontrollen, så da er det best å bli med på handling (og betaling) :)

Ha en riktig fin kveld alle bruder.

Stor :klem: fra meg

PS.. snart bare 17 (sytten) små dager igjen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir en supersexy babe, toneline!

:sexy:

Og slikt undertøy kan man alltids få bruk for ved senere anledninger også, når man vil piffe litt opp! :grine2:

Malta høres skjønt ut! Spiller jo ikke så stor rolle hvor turen egentlig går, bare man kan nyte hverandre i fulle drag og ville akkurat dit man skal! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Hei hei alle sammen. :)

I går skjedde det, jeg har blitt drukket ut. veldig drukket ut.. :ler:

Har kjempemasse å fortelle, men jeg må gjøre det senere for vi skal visst på besøk nå :ler: hadde jeg helt glemt.

snakkes senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest toneline

javell, her var jeg :)

på lørdag ble jeg drukket ut kan en si på den fine måten. :ler: Jeg ble hentet av forloveren min kl 09.30, og deretter bar det til ei annen venninne der forloveren min liksom skulle hjelpe å fikse en parabol.. da jeg entret stuen der, så jeg jo tydelig at dette var planlagt for bordet var dekket med den fantastiske frokosten. :) Fikk meg nye klær, noe av det styggese en kan tenke seg. Det var ei grå strømpebukse med fotballsokker utenpå. En rød og en svart. ei hvit drakt di hadde sydd på hår under armene osv.. :overrasket: Hadde også blitt sydd på løspupper i stoff som jeg fikk puttet i en sloggitopp, og ett svart skjørt.

:sminkedokke:

I 12 tiden bar det ned til sentrum der jeg måtte spille badminton mot tilfeldig stakkars forbipasserende folk. Di måtte betale 10 kr pr sett.. Satt i en rundkjøring med en plakat der det stod : Gi meg en "bert", så tar jeg meg en knert..

Det ble en del bert kan du si.. :ler: Satt en halv time og kverket en liter drikke.

:sjarmor: Begynte å bli ganske brisen på det tidspunktet kan en si, så da kjørte di meg opp på togstasjonen (siden jeg er en konduktør..) der jeg måtte synge for kunder. huffameg.. ble ikke akkuratt utstyrt med den beste sangstemmen, men men.... :forvirret:

Vi tok toget 5 min, der det bar på garagefest i min forlovers garasje. Der var det krabbe, reker og maaaassssse drikke. Tv med karaoke og masse musikk. Det var helt utroli gøy. :ler: Sånn i 01 tiden tok jeg kvelden. sovna i stolen, men våkna til meg selv i 2 tiden. LM kom da. Han hadde og blitt drukket ut. hehehe :ler:

stor klem fra lille meg som ennå ikke er helt i form etter helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres ut som du er skikkelig drukket ut nå! :ler: Men hørtes festlig ut! Selv om jeg vet at jeg ikke hadde satt pris på hvis jeg måtte synge på toget... vel, egentlig hadde det vært verst for de som hørte på...

Bra du koste deg!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Hørtes ut som et lekkert antrekk! :sexy:

:ler:

Ble skikkelig drukket ut du ja, moro! Så kos med garasjefest!

Glad jeg slapp å synge! ;)

Håper du fort kommer til deg selv igjen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

God kveld kjære søte dagboklesere :)

I dag har jeg jammen vært driftig, om jeg så skal si det selv :klappe::ler:

Har lagt til 100 kirkeprogram i powerpoint, printet dem ut, og brettet dem ferdig.

Så har jeg skrevet sangen til LM inn på pc, lagt til bilder og gjordt dem klar.. tom for blekk nå så... :ler:

I morgen ser dagslisten slik ut (vi har endeli fri begge 2 samtidig, så nå må vi være driftige):

* LM til frisøren

* snakke med organisten, høre at alt er i orden

* snakke med solisten, betale henne og pianisten

* bestille drikkevarer i tonnevis

* gå inn til lokalavise(ne) og sette inn annonse til neste onsdag (guuuud det er ikke lenge til heller)

* skrive ut flere sanger ( siden "kona" tømte begge printerene for blekk i dag)

* kjøpe bryllupsperm. (vil at gjestene skal skrive hilsen og navn)

* kjøpe bok til å skrive opp gaver i + klister til å nummerere gavene

*....åja.. snakke med fotografen (også kallt autograf nå i disse dager siden jeg er liiiiit distrè), betale hvis mulig.

sånn... :sjarmor: tror jeg har alt.... kanskje... :grine2:

Ellers....... BARE 10 DAGER IGJEN TIL

:bryllup::hjerter_rundt::hoppe:

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Litt småstressa??? :ler:

Skjønner jeg godt, ikke lenge igjen nå altså! :rosasmil:

Men, det virker jo som om du har alt under kontroll da! Må huske og puste litt innimellom også! ;)

Begynner å bli småstressa jeg også, i går måtte jeg bare tenke for meg selv at "det aller viktigste er at jeg skal gifte meg med mannen jeg elsker" :hjerte:

Så flink du er som har fått gjort så mye!

God natt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har fått dreisen på det nå altså!!! Går i ett! :klappe:

Har ikke klart å tømme printeren riktig enda, men bare vent...så mye som jeg har printet, så kommer det vel når den skal printe de ti siste sidene med innhold til kirkeprogrammet, eller når jeg printer menye.... Typisk!!!

Ha en strålende dag med innspurt! Nå kan vi telle dager på fingrene! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

heisan alle bruder :)

Gjett om vi har gjort mye i dag da :ler: kjempemye. Alt på listen.

Nå er det bare litt igjen som gjenstår, så i kveld skal vi dele ett par gode vin å slappe av. :)

Stressa jeg.... ååååånneeeeeiiii. :ler::ironi:

Meeen, jeg tror at jeg begynner å få noen lunne kontroll nå tror jeg.

Utenom.. å gå inn di forbaskede skoene. Ikke visste jeg at høye heler var slik dritt.. Siden LM er 30 cm høyere enn meg, er det nesten ett must. hehe. :grine2:

Jeg er 159 og han 189 høy :lol:

Ha en fortreffeli god dag videre alle sammen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klappe: Flinke jenta si det!

Merker stresset ganske bra selv om dagen... nok å ta seg til! Bare håper vi kan slappe av litt de siste par dagene før bryllupet.. må jo lade opp litt! ;)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være ferdig med stresset da! :smilbla: Så deilig å kunne slappe litt mer av og bare glede seg til den store dagen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

hei alle sammen. :)

Nå er det endeli ferie. 3 herlige uker :sjarmor: Gjett om det skal bli godt.

6 små dager igjen til den store dagen, og vi har mye igjen. Men det skal nok gå greit. :)

Fikk en kjempetøff perm av forloveren min i dag med bilder fra utdrikkningslaget. Det var utroli mye kult der, både av ting jeg husker og kanskje ikke husker fullt så godt. sånn som den karaoken som jeg sang på mesteparten av kvelden :ler:

Nå er vi ferdige med sanghefter, bordkort, kirkeprogram og alt som skal printes og kopieres. Var utroli deili å bli ferdi med den delen. ;) Blir en spennende uke som kommer nå og. Mye som skjer liksom.

Ha en riktig god natt alle sammen, og fin søndag.

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så flink du har vært da! Må være godt å være ferdig med alle trykksaker! :)

Artig å få en sånn perm fra forloveren din, det er jo et supert minne!

Lykke til i innspurten, dette går så bra så!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...