Gjest toneline Skrevet 14. august 2005 #61 Del Skrevet 14. august 2005 Tusen takk for mye ros I dag er min første virkelige etterlengtede feriedag. En spesiell dag siden om ei uke på denne tiden er jeg meget lykkelig gift med verdens beste mann (syns nå jeg iallefall ) og neste mandag reiser vi til drømmeturen vår til Malta. Gjett om jeg gleder meg. Blir en del å gjøre denne uka og, men det skal gå så bra. * hente varene på polet onsdag * lage bordsetting ( ) * hente bryllupskake * handle inn bordpynt (servietter, duker o.l) * gå til hudpleier * snakke med fotografen ( han har hatt ferie til nå ) * kjøpe inn videokamerafilmer (mannen til forloveren min har tilbydt seg å filme) * Handle inn matvarer (poteter, kaffi, fløte, gulrøtter osv) * generalprøve i kirken * kjøpe morgengave til LM ja... det tror jeg var alt.. mye igjen egentli, men tar ikke lang tid Skal kjøpe radiostyrt klokke til LM i morgengave. Tror han blir superglad. Han klarte jo å ødelegge si klokke i tillegg på utdrikkningslaget og. passet veldi bra for meg, så nå er det bare å passe på han ikke kjøper sei ei ny. Jeg sa vi kunne se hva det var nede på Malta Om dere har noen til å ta bilder i tillegg til engangskameraene? Har noen til å ta familiebilder da, men generelt på festen tenker jeg.. stor og fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. august 2005 #62 Del Skrevet 14. august 2005 Ser ut som du har alt under kontroll vennen! Vi skal få en kamerat til å ta bilder av de forskjellige tingene som skjer i løpet av dagen..han har et bra kamera, og passer på å ta med flere minnekort... I tillegg har vi ti engangskameraer, pluss at de fleste nok har med eget kamera...kan jo ikke få nok av bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. august 2005 #63 Del Skrevet 14. august 2005 Ooooh, bare 6 dager igjen nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 15. august 2005 #64 Del Skrevet 15. august 2005 Kjære søte dagboklesere. Nå har det endelig gått opp for meg. Det er bare 5 dager igjen, ingen helger, å jeg skal ikke på jobb igjen før jeg har blitt fru... OJoj... Det blir litt spesiellt å gå på jobb igjen tror jeg. Skal nemlig gifte meg med en lokomotivfører, og selv er jeg konduktør... Skal bli uvant å kalle seg for det samme etternavnet som LM.. jaja.. I dag skal jeg få tak i servietter.. Sliter litt med det. Her borte er det veldi dårli utvalg... Hvilken farge velger dere?? Noen tips. Vi har ikke noen spesiell farge i vårt bryllup. Det går mest i kremfarget. Skal ha hvit duk da.. Så videre for dagen skal jeg få laget bordsettingen ferdig (ikke mye igjen), få tak i 1 ark siden jeg skreiv så mye feil på utsiden til sangene har jeg plutselig 1 for lite. , snakke med fotograf, handle morgengave, kjøpe filmer til videokamerera... ja det tror jeg var dagens program. Jo vi skal binde sammen sangheftene i kveld å øve på vals... Har nemlig endelig overtalt LM til å danse vals, å da må vi øve i en hekkans fart. han påstår at han har 2 venstreføtter... Gjenstår å se. Vi skal kose oss med vin å danse og kose oss. Ha en riktig fin mandag alle sammen.. fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. august 2005 #65 Del Skrevet 15. august 2005 Heisann! Så flink du er som styrer og ordner! Jeg fant noen fine servietter på Binders... de er offwhite med svakt sølvgrått mønster. Men til kaffe'n kommer jeg bare til å kjøpe noen små servietter...skal se etter det etterpå. Ha en fin dag vennen!! Ikke lenge igjen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 15. august 2005 #66 Del Skrevet 15. august 2005 Vi kjøpte også sånne Dunilin-servitetter. (Servietter som føles som stoff, men som er papir). Du finner dem i noen store dagligvarebutikker også, f.eks. Ultra og Meny. Skal faktisk ha vinrøde vi! :rosasmil: Hvordan gikk dansinga? Har bestemt oss for å stå over bryllupsvalsen vi. Jeg er veldig glad i å danse, men ingen andre er det... Så da må vi vel la de få slippe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 17. august 2005 #67 Del Skrevet 17. august 2005 Hei igjen alle sammen, å takk for sist DA var jeg meget godt i rute. På tide kanskje siden det bare er ganske ganske få dager igjen. Har handlet inn alt utenom brus, søppelsekker og kaffi. Det skal vi gjør i morgen når vi henter LM sin sjakett. Har styrt noe voldsomt de siste dagene, derfor har jeg ikke hatt tid til noe annet. Sitter å ser på tv nå har ikke gjordt det på mangen dager. LM sin lillesøster (som er like gammel som meg) kommer hjem fra Kreta i morgen. Hun har bodd der nede i 5 år nå, så vi ser henne sjelden. Gjett om vi gleder oss . Ellers har vi fått rundt 20 gaver allerede. Blant annet en kjempesvær kjøkkenmaskin. (nå skal de ha meg til å bake og ) Ha en kjempefin kveld alle sammen. stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. august 2005 #68 Del Skrevet 18. august 2005 Tilfelle jeg ikke rekker å si det: Ønsker deg all lykke på lørdag! Håper du koser deg på dagen som helt sikkert blir helt fantastisk! Mange store klemmer fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 18. august 2005 #69 Del Skrevet 18. august 2005 Tusen takk snille du Ja nå begynner siste innspurt. Skulle sove leeenge i dag, men altfor mangen tanker i hodet.. Ha en riktig fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 18. august 2005 #70 Del Skrevet 18. august 2005 Åååå, nå er det jammen ikke lenge igjen :hoppe: Lykke til på lørdag!!! Og kos deg disse to siste dagene som ugift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. august 2005 #71 Del Skrevet 18. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 18. august 2005 #72 Del Skrevet 18. august 2005 Lykke, lykke, lykke til på lørdag! Håper dere får en fantastisk flott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 19. august 2005 #73 Del Skrevet 19. august 2005 ja nå gifter jeg meg i morgen. Alt er klart. Lykke til alle som gifter seg i morgen. Stor stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 19. august 2005 #74 Del Skrevet 19. august 2005 Så godt å høre at alt er klart!!! Håper du får en fantastisk fin dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 20. august 2005 #75 Del Skrevet 20. august 2005 OJOJOJ Da var dagen kommet. Alt er i boks, og vi sitter her å venter. Forloveren min kommer snart med frokost, skulle vært i dusjen, men er litt matt.. Skal til frisøren kl 12, å da er alt i gang. Ha en riktig fin dag alle sammen. Å spesiellt til alle som gifter seg I DAG. :kys_2: fra oss 2 nervøse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 20. august 2005 #76 Del Skrevet 20. august 2005 GRATULERER MED DAGEN!!! Ha en super dag!!! Kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. august 2005 #77 Del Skrevet 20. august 2005 Gratulere med dagen vennen! Håper dere har det fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 20. august 2005 #78 Del Skrevet 20. august 2005 Gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. august 2005 #79 Del Skrevet 21. august 2005 TIL LYKKE med den store dagen som var i går! Håper dagen var like flott som vår, fylt med lykke, kjærlighet og nå gode minner! De beste ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 21. august 2005 #80 Del Skrevet 21. august 2005 GRATULERER! Håper du hadde en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå