Gå til innhold

Jeg HATER designet på nye facebook!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 9/18/2020 at 8:31 PM, MalloryK said:

Jeg var helt desperat, og fant dette https://lifehacker.com/bring-back-old-facebook-with-this-chrome-extension-1844914565

For Chrome. Det er nøyaktig slik som gammel fb. Men jeg har ikke brukt det så mye ennå. Men alt er likt som gammel versjon

Du er offisielt min nye favorittperson på KG. Takk!! 🥰

Anonymkode: 9a1ca...3c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles den gamle varianten via nettleseren på Samsung-telefonen min, heldigvis! For da vet jeg hvor mange uleste innlegg jeg har i hver gruppe, det vet jeg ikke om jeg er på fb via iPad eller Mac:cry3:

Anonymkode: e05c6...d7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er offisielt min nye favorittperson på KG. Takk!! 🥰

Anonymkode: 9a1ca...3c0

Takk! Bare glad jeg kunne hjelpe.

Jeg har en annen FB via firefox, og inntil videre kan jeg fortsatt velge gamle FB for 48 timer. Regner med at det kommer en add-on der og til slutt, håper ihvertfall det.

Den linken via chrome fungerer fortsatt! Den er helt lik som gamle FB, så kjør på hvis dere trenger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2020 den 11.47, AnonymBruker skrev:

..så jeg tilbakestiller det til "klassisk facebook" hele tiden. Er det noen måte å vri seg unna det nye designet og beholde klassisk? Jeg kan virkelig ikke fordra designet og syns det er bare uoversiktlig.

Anonymkode: 4caa9...c70

Samme her. Jeg unngår å bruke Facebook på pc nå 😛

Anonymkode: 7428e...70f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den fungerer og, helt likt som gamle FB. Jeg er som sagt kun på pc, så aner ikke noe om det virker på mobil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HATER faktisk - med store bokstaver.. Håper du har få andre store problemer i livet, det kan fort bli heftig..😏

Anonymkode: f587e...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går heller ikke an å laste ned bilder og videoer i messenger lenger. Jeg får av og til tilsendt bilder eller videoer i messenger som jeg pleier å laste ned. Synd det ikke går lenger :(

Anonymkode: 0f6ce...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må si, jeg er ikke noen ekspert på slikt. Jeg leser alltid anmeldelser og rating. Har ikke merket noen problemer med de 2 addon jeg har anbefalt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hatet det i starten jeg også, men så ga jeg opp å måtte gjøre den tilbake til det gamle hele tiden. Så jeg ga etter og lot den forbli den nye. Den er grei. 

Det som irriterer meg aller mest er at vi mangler den "merk som lest" på messenger/chatten, altså for ALLE meldingene samtidig. Jeg har snart 50+ med "videochatten er avsluttet" og registreres da som som ulest, og får da en tall på iconet som irriterer meg grenseløst! Men så forsvinner jo tallet om jeg trykker på messenger boksen, men nedover i listen så jeg en irriterende blå runding som er "ikke lest" iconet og det irriterrer i seg selv.
Jeg må inn og trykke "merk som lest" på hver individuell samtale for hver bidige gang for å fjerne iconet! Før så kunne du bare trykke øverst og merk alt som lest også er det i orden. Dette er nå fjernet. Vi har mulighet for "merk alt som lest" på varsler, hvorfor kan vi ikke få det til chatten også?! 

Ser nå at muligheten for å gå tilbake til den gamle er borte. Så nå er det ingen vei tilbake. 
+ for at vi har nattmodus. Vet ikke om den gamle hadde det, aldri brukt det før nå. 

Anonymkode: be8d7...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest etter det nye designet kom er at annenhver oppdatering nedover tidslinjen er en annonse. Synes ikke jeg gjør annet enn å skjule reklamer nå. Jeg lar noen stå, det er greit med litt reklame. Men det får være grenser. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, every woman skrev:

Det som irriterer meg mest etter det nye designet kom er at annenhver oppdatering nedover tidslinjen er en annonse. Synes ikke jeg gjør annet enn å skjule reklamer nå. Jeg lar noen stå, det er greit med litt reklame. Men det får være grenser. 

Det irritererer meg også. Jeg skjuler også endel av de.
Noe som også irriterer er alt det dilldallet man ikke kan fjerne i den nye designen. Feltet for "Dine snarveier" på venstresiden er altfor stort. Samme med "Kontakter" på høyresiden. Og disse "Watch", "Marketplace", "Gaming" osv øverst i midten.

Og så går det ikke an å velge å få fram de nyeste innleggene i feeden på startsiden. Hver gang jeg går inn nå, er det innlegg som ble postet dagen før eller tidligere som kommer først opp. Argh, så irriterende.

Anonymkode: c81e5...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest er hvor lett personer popper opp, når jeg uheldigvis har musepekeren over. Har sendt flere venneforespørsler ved uhell. Mulig jeg er klønete men. Også det når venner som er logget på plutselig kommer på musepekeren. På dataen altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2020 den 13.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har byttet tilbake hver gang de har dyttet det på  meg, og fortalt dem hva jeg tenker om det. Designet egner seg best for nettbrett og oppleves lite brukervennlig på pc. Nå er vi i september så da er det vel like før at jeg ikke kan endre tilbake igjen. 

Anonymkode: ba2f0...55b

Jo om du eier noen grupper på facebook, kan du endre tilbake til den gamle via de. Det gjør jeg, nå når jeg ikke kan gjøre det via siden min lengre 🤣

På 5.9.2020 den 14.10, Hatsumomo skrev:

Skjønner ikke at de etterspør folks meninger, de forandrer jo aldri noe tilbake. 

Nei samme tenker jeg. Det mangler noen funksjoner på den nye også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag virket ikke Crome-utvidelsen lenger. Er det sånn hos dere andre som bruker den også?

Anonymkode: e5539...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...