Gå til innhold

Jeg HATER designet på nye facebook!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

..så jeg tilbakestiller det til "klassisk facebook" hele tiden. Er det noen måte å vri seg unna det nye designet og beholde klassisk? Jeg kan virkelig ikke fordra designet og syns det er bare uoversiktlig.

Anonymkode: 4caa9...c70

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sånn er det hver gang. Det var like mye hat når de endret til det som er "klassisk" nå. 

Nei, du kan ikke unngå det. 

Anonymkode: ce68a...767

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hatsumomo

De har forandret så mye på FB opp igjennom årene at jeg bruker det ikke lenger. Dvs jeg har en konto der, men jeg poster ikke noe og jeg surfer heller ikke der lenger. 

Endret av Hatsumomo
Lenke til innlegg
Del på andre sider
BiancaWhite

Alle hatet alltid det nye designet. Slik har det vært hver gang. Til og med statuser om hvor mye de hatet det nye designet. Men du...se det positive. Man har et veldig fint liv dersom man irriterer seg over designet på en nettside. Selv gidder jeg ikke bruke face særlig mye lenger...det har blitt så rotete

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Facebook har vel ALLTID hatt en helt RÆVVA design?                      

Anonymkode: 5ca85...767

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har byttet tilbake hver gang de har dyttet det på  meg, og fortalt dem hva jeg tenker om det. Designet egner seg best for nettbrett og oppleves lite brukervennlig på pc. Nå er vi i september så da er det vel like før at jeg ikke kan endre tilbake igjen. 

Anonymkode: ba2f0...55b

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det fungerer ikke på pc. Inne på grupper er innleggene så store at de dekker hele skjermen..

Anonymkode: 368b7...76b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hatsumomo

Skjønner ikke at de etterspør folks meninger, de forandrer jo aldri noe tilbake. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Designet egner seg best for nettbrett og oppleves lite brukervennlig på pc.

De ser vel at det er færrest brukere som går inn via pc, da ... hvis flertallet av brukerne bruker mobil og nettbrett så tilrettelegger man for det. 

Anonymkode: ce68a...767

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gibralfaro

Fungerer utmerket på PC hos meg. Liker den nye versjonen godt jeg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HegeMarie

Jeg liker de heller ikke.

Gav tilbakemelding, og slettet deretter profilen min.

Det er også en effektiv måte å gi tilbakemelding på.

Jeg så at de hadde slettet mange grupper jeg var medlem i også.

Da forsvant mye av grunnen til at jeg var der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bamse20
9 hours ago, AnonymBruker said:

..så jeg tilbakestiller det til "klassisk facebook" hele tiden. Er det noen måte å vri seg unna det nye designet og beholde klassisk? Jeg kan virkelig ikke fordra designet og syns det er bare uoversiktlig.

Anonymkode: 4caa9...c70

Klassisk blir snart fjernet, og mest sannsynlig så finnes det ikke noen måter og få det tilbake på. Om det er, så er det nok spywares.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MalloryK

Nå fikk jeg melding fra FB at vi kun kan bruke gamleversjonen i 48 timer til. Jeg misliker virkelig endringer, nå er FB ok og lettvint (bruker pc). Men dette blir slitsomt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har designet forandret seg på mobil? Er stort sett via mobil jeg er på Facebook og der er det ingen endring hos meg. På PC er det nytt og rotete design. 

Anonymkode: a222f...170

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...
MalloryK

Nå har det begynt, jeg får ikke endret tilbake til gamle design. Jeg bruker PC, og dette er ikke brukervennlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nye FB designet ser ikke ut. Den listen/fanen på venstresiden med grupper osv tar jo opp 1/3 av skjermen, samt benyttes så og si aldri! 

Anonymkode: 41a0c...3a6

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nå blir jeg vel kastet ut her fra, men jeg liker ikke det "nye" designet på KG heller...

Anonymkode: 0a1fb...142

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er helt fryktelig. Ser sikkert bra ut på en mobilskjermen, men på en 27" ser det, vel, ut som en enorm, oppblåst mobilapp.

Anonymkode: 84b83...346

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt fryktelig. Ser sikkert bra ut på en mobilskjermen, men på en 27" ser det, vel, ut som en enorm, oppblåst mobilapp.

Anonymkode: 84b83...346

Jeg har bare 14 tommer, det ser ILLE ut der også er bare vanskelig å håndtere. Yrende små scroll muligheter og enorme iconer overalt. Uoversiktelig og fasinerende rotete og lite brukervennlig.. Den som har laget designet burde skjemmes som designer. Det eneste dette designet vil bidra med er at folk bruker facebook mindre. Man blir sur av å logge inn liksom og logger rett ut..

ts

Anonymkode: 35c97...269

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MalloryK

Jeg forstår bare ikke hvorfor et av verdens mest brukte selskap/nettside må endre på designet hele tiden. Det fungerte veldig bra som det var! Nå er det bare frustrerende, må zoome inn/zoome ut hvor hver ting jeg gjør. Bare å sende en melding til en fbvenn er komplisert.

Er det noen her som kanskje har en url til gammel fb som fortsatt kan brukes? Må da være noen smartinger der ute som har laget en kopi? Samme som med Twitter. Kan kun bruke Tweetdeck nå, nye twitter var ubrukelig.

Noe add-ons man kan laste ned for å fågamle fb tilbake?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...