Gå til innhold

Blir du som kvinne inspirert av denne kroppen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg ønsker ikke å se sånn ut. Jeg liker å ha et mer feminint utseende, men jeg er imponert over treningsinnsatsen hun må ha lagt ned og selvdisiplinen hun må ha som klarer å leve med et så strengt kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir bare inspirert av meg selv. Alle har hver sin smak, og så lenge denne personen har det bra med seg selv er liker å se sånn ut, er det helt ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags inspirasjon er det ts mener? Inspirasjon til å trene? Eller kanskje til å ikke dra på treningssenter?

Inspirasjon kan være så mangt.

Anonymkode: 2ed60...fef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på en måte. Jeg blir inspirert av kule, tøffe damer som tør å være seg selv og å være litt annerledes, selv når man garantert får negative kommentarer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, blir inspirert 😊👌

Kjekt med styrketrening! Selv har jeg for slank og spinkel kropp til å bli sånn, men alltid fint med inspirasjon fra tøffe damer👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hater trening! Helt grusomt! Kunnw jeg vært i bedre form? Ja. Men er jeg inspirert av noen til å trene? Nei. Det er varmt, du svetter, det er grusomt, man blir sliten. Alle som sier at man får energi av å trene, har ikke vært i min kropp. Har prøvd flere ganger, men den energien dukker aldri opp, bare suger energi fra meg!

Anonymkode: 9e273...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med disse crossfit damene her da? 

damer-01.jpg

Anonymkode: a8425...7f3

 

Flotte, moderne og sterke damer. Jeg liker det! 😄

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg ønsker ikke å se slik ut selv, men respekterer at noen vil. 

Anonymkode: 8f10d...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det ser ut som steroider, og er too much, selv om jeg synes muskler er kjempefint.

Blir mer inspirert av ca sånn her:

Og det er mer der jeg er når jeg er strikt med dietten min, men nå har det sklidd ut helt siden nedstengningen i mars. Faktisk ble jeg inspirert nå til å skjerpe meg nå.

Anonymkode: ea78f...bb1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempe inspirerende med alle som evner å ha god disiplin, noe disse damene har med all trening og riktig mat. Skulle gjerne ha lært en del ting om prioritering, disiplin, mat og helse av disse 😊

Anonymkode: 72948...382

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.9.2020 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Hva med disse crossfit damene her da? 

damer-01.jpg

Anonymkode: a8425...7f3

Blir kjempeinspirert! 😊 Det er slik damekropp jeg vil ha. Hvorfor skal alle jenter som ikke streber etter syltynne idealer beskyldes for å bruke steroider? Teit.

Anonymkode: 43edc...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2020 den 15.32, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du? Jeg tar for gitt at gruppen kvinner som inspireres av dette er i klart mindretall. Det er for spesielt interesserte rett og slett. Personlig ser jeg klart at det ligger mye arbeid bak et sånt resultat, men vil for alt i verden ikke se slik ut selv.

Anonymkode: c36cf...c3d

arbeid eller steroider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...