Gå til innhold

Blir du som kvinne inspirert av denne kroppen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir kjempeinspirert! 😊 Det er slik damekropp jeg vil ha. Hvorfor skal alle jenter som ikke streber etter syltynne idealer beskyldes for å bruke steroider? Teit.

Anonymkode: 43edc...7b8

Ganske stort forskjell på dama i hovedinnlegget og de tre crossfitdamene da...

Anonymkode: ea78f...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det ser ut som steroider, og er too much, selv om jeg synes muskler er kjempefint.

Blir mer inspirert av ca sånn her:

Og det er mer der jeg er når jeg er strikt med dietten min, men nå har det sklidd ut helt siden nedstengningen i mars. Faktisk ble jeg inspirert nå til å skjerpe meg nå.

Anonymkode: ea78f...bb1

Hvorfor har aldri "fitnesskvinner" på seg klær?  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Apocalypte skrev:

Hvorfor har aldri "fitnesskvinner" på seg klær?  

Det har de da. Men det er ubehagelig å ha på masse klær når man trener så svetten siler. Jeg tipper hun har på joggebuksa her kun for bildet, kan aldri tro hun trente i den.

Når jeg trener alene trener jeg aldri i annet enn shorts og sportsbh. 

Anonymkode: ea78f...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2020 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Hva med disse crossfit damene her da? 

damer-01.jpg

Anonymkode: a8425...7f3

Alt over brystvortene skremmer meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Forundret.. skrev:

Alt over brystvortene skremmer meg. 

Hvorfor får de så mannlige fjes?  Både hun til venstre og høyre har det. Hun i midten er normal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Apocalypte skrev:

Hvorfor får de så mannlige fjes?  Både hun til venstre og høyre har det. Hun i midten er normal.

Aner ikke, steroider kanskje?  Synes hun i midten også var mandig, hun hadde mandig kjeveparti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke inspirerende. Jeg lever et vanlig liv og det kan man ikke dersom målet er en slik kropp.

Lar meg Lett inspirere av normalt veltrente kropper, ikke syltynne, men normalvektige MED muskler 💪🏼💪🏼

Anonymkode: 71627...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Apocalypte skrev:

Hvorfor får de så mannlige fjes?  Både hun til venstre og høyre har det. Hun i midten er normal.

Kanskje det har sammenheng med at noen biter tenna sammen når man trener hardt og hvilket innebærer at også kjevemusklene blir trent  ganske heftig? (Hypotese basert på at man kan sette Botox i kjevemusklene for å få smalere, mer feminin kjevelinje)

 Men for å svare på HI, - Nei, jeg blir ikke inspirert. Jeg inspireres mer av balletdansere og yogier. Selv om jeg også selvsagt er imponert over dedikasjonen til disse supersterke damene, så inspirerer det meg (om noe) til å velge andre alternativer enn tung styrke som treningsform. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎09‎.‎2020 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Hva med disse crossfit damene her da? 

damer-01.jpg

Anonymkode: a8425...7f3


Flotte, vakre damer synes jeg. Ikke maskuline i det hele tatt. Men opplagt fysisk veldig sterke damer. Men det er vel ikke noe negativt i det, vi lever jo i 2020, der kvinner kan få lov til å gjøre på samme premisser som gutta. Du kan se at de trener overkroppen også, de  tar sikkert mer i benkpress enn del pinglete gutter :-D Jeg synes ikke det gjør dem mindre feminine, men gir dem en naturlig stolthet og selvsikker holdning som de ellers ikke ville hatt. 

 

Anonymkode: 43edc...7b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2020 den 1.40, Apocalypte skrev:

Hvorfor får de så mannlige fjes?  Både hun til venstre og høyre har det. Hun i midten er normal.

Synes ofte australske damer ser litt mer maskuline ut. Samme med f.eks. damer fra Nederland og noen tyske. Ikke sånn negativt, men som de her - høye med litt bred ramme.

Anonymkode: d6576...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om treningen gjør at man fortsatt har et feminint ansikt så ja. Om det ikke ser ut som det, nei. 
Jeg så på noen flere på den IG-kontoen og synes en del virker lite kvinnelige.

Når man begynner å ligne Sylvester Stallone bakfra så blir det for mye mann synes jeg <_< 
177D0DBD-041D-45AC-9AC5-0F702A593CE5.jpeg.b6ce732ff496c0fc3bd6b8eb0a857755.jpeg
Personlig synes jeg man som kvinne bør ha litt fett på kroppen :sleep:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.9.2020 den 13.15, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 49253...57e

Denne kontoen er jo full at menn som prøver å være kvinner. Lett å kalle seg transkvinne for å ta over en kvinneidrett når man egentlig er en middelmådige idrettsmann. Jeg spyr. 

Anonymkode: fe20f...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør jo bli inspirert av mengden arbeid som er lagt ned, uten at man nødvendigvis etterstreber lignende selv. Skulle ønske jeg hadde like mye selvdisiplin fordelt på mine mål og oppgaver i hverdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske stor forskjell på bildene her da. Jeg tror de fleste vil være enige i at det siste bildet (med "Sylvester Stallone" ryggen) ikke er noe pent, uavhengig av kjønn egentlig. Men jeg kunne godt tenke meg å se ut som en av de tre damene på det andre bildet, veltrent og atletisk, uten at man trenger å se ut som en bodybuilder.

Anonymkode: 43edc...7b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2020 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Hva med disse crossfit damene her da? 

damer-01.jpg

Anonymkode: a8425...7f3

De har jo null midje, da. Underkroppen ser fortsatt feminin ut, men bortsett fra puppene ser overkroppene veldig maskuline ut. Synes ikke det er særlig pent.

Liker ikke veldig definerte muskler på hverken kvinner eller menn. Evig nok å være slank og i OK form.

Anonymkode: 4f1a9...70c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken grad man har midje handler vel også mye om kroppsbygning i utgangspunktet, like mye som hvordan man har trent.

Men det er klart at jenter som er fysisk sterke og har muskler provoserer mange. Den rådende holdningen er fremdeles at jenter skal ha smale midjer og være myke og smidige, ikke ha muskler. Fysisk styrke / muskler anses som  maskuline kvaliteter og ikke forenlig med det å være feminin.  Dette handler også om estetikk og hva som oppleves attraktivt.

Jenter som trener, f.eks. de tre crossfit-damene som er avbildet over, er med på å endre disse kroppsholdningene, Gjøre det mer akseptert og attraktivt at damer kan ha muskler og være sterke, og at det kan være mer kjønnsuavhengig og ikke være forbeholdt mannen.

 

 

 

 

Anonymkode: 43edc...7b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre CrossFit damene har fine, vakre kropper, men synes hun til høyre begynner å bli maskulin, med ett voldsomt hakeparti og FOR markert/lite underhudsfett.

første bilde: ikke no tvil om at hun tar steroider, og det synes også på ansiktet, som er kantete og manne-aktig. Hun ser desverre ikke bra ut og ødelegger i tillegg kroppen sin. Men værsågod, d er d hun vil, ingen tvinger henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...