Gå til innhold

Jeg er nok gal [ganske lang tekst inne]


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt kjæreste fra Norge?

Anonymkode: 4bf73...322

Nei. Har aldri møtt en nordmann.

Anonymkode: 6990a...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theTitanic

Grammatikk: andre avsnitt: "jeg vil ikke bo der jeg har vokst opp på mange grunn." Det heter " av mange grunner". 

Setningen " hva skal til for å bli lykkelig på det", er litt rar. Ville nok brukt "av" istedenfor "på". 

..   det var veldig mye å lese...     Men en annen veldig viktig ting: jeg ser jo at du bruker av det ordforådet du har og holder deg på trygt vann. Det fører til at du har skrevet en lang tekst som inneholder veldig lite. Du må fatte deg i korthet for å ikke kjede ditt publikum. Denne teksten kan forkortes og halveres både en og tre ganger, og likevel være like innholdsrik billedlig sett. Vil du skrive mer så må du finne flere temaer å skrive om. Til eksempel så kunne jeg kunne lett skrevet og fyllt en hel bok med tekst, men jeg kunne nok ikke laget en bok som ville vært spennende og interessant for leseren hele boken igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Jeg tipper 1) Frankrike. Eller 2) Nederland. 

Og hvorfor drar du ikke bare hit på ferie eller som sommerjobb? Man kan ikke klage når man bare drømmer og ikke tar tak i ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, theTitanic skrev:

Grammatikk: andre avsnitt: "jeg vil ikke bo der jeg har vokst opp på mange grunn." Det heter " av mange grunner".

Stemmer det.

4 timer siden, theTitanic skrev:

Setningen " hva skal til for å bli lykkelig på det", er litt rar. Ville nok brukt "av" istedenfor "på".

Eller kanskje bare "hva skal til for å lykkes".

4 timer siden, theTitanic skrev:

Og hvorfor drar du ikke bare hit på ferie eller som sommerjobb?

Jeg skal gjøre det før eller senere. Jeg har ikke hatt mulighet til det ennå. Det er ikke alltid så lett når man er ung nok at man fortsatt er avhengig av foreldrene sine.

4 timer siden, theTitanic skrev:

Man kan ikke klage når man bare drømmer og ikke tar tak i ting. 

Jeg skjønner hva du mener og jeg er enig. Men jeg tror at eneste ekte måte å ta tak i ting opptil nå har vært å få gode karakterer og å lære meg norsk.

Anonymkode: 6990a...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...