Bettie Skrevet 10. januar 2006 #481 Del Skrevet 10. januar 2006 Bare innom med en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #482 Del Skrevet 14. januar 2006 Alltid koselig med en klem, Bettie Er fortsatt i "gamlelandet" og sklir rundt på holka siden vi har hatt mildvær og det har blitt temmelig glatt her. Bare gleder meg til lørdag om en uke da jeg reiser hjem.... I går var vi på basketkamp med Kongsberg Penguins,- det ble den råe kampen!!! penguins lå under det meste av kampen men tok innpå og vant til slutt! Kjempespennende! Nevøen min spilte ikke,men allikevel..... Idag var det 8-års fødselsdag for en av de mange vi har i slekta på den alderen, og i morgen er det min yngste nevø sin tur. Koselig å treffe kjente på gata, selvom mange lurer og ser ut som spørsmålstegn når de ser meg. Noen spør om jeg ikke likte meg på G.C Lenger unna sannheten går det ikke an å være! Håper dere alle har det bra? Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2006 #483 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har det vaffal fint. Koselig å se deg her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. januar 2006 #484 Del Skrevet 14. januar 2006 - kos å se deg. Tror også jeg ville lengtet litt nedover - men det er vel opplagt hyggelig å være litt "hjemme" også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #485 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei så koselig! Broren min trenger visst laptopen, så jeg må logge av nå,men håper jeg kan ta en tur innom i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. januar 2006 #486 Del Skrevet 14. januar 2006 Hei så koselig! Broren min trenger visst laptopen, så jeg må logge av nå,men håper jeg kan ta en tur innom i morgen. ← Han kan da vel bruke den når ikke du er "hjemme" .. (og forresten er alt bra her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. januar 2006 #487 Del Skrevet 15. januar 2006 misunner deg litt asså. som skal ned til varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #488 Del Skrevet 15. januar 2006 lilleBille: da kjenner du ikke broder'n skjønner jeg... Snakka forresten med vår felles bekjent i går, han hadde vært på fri-idrettsstevne i Oslo. Vant "selvsagt" høyde Og ble plukket opp av basketgutta og var med på kamper utafor Oslo etterpå,- vant med 30 poeng tror jeg. Tanta er bælstolt I dag skulle jeg også vært og sett på kampene , men det er visst dårlige lag så de regner visst ikke med så mye konkurranse :kgblunk: Kommer til å treffe han i ettermiddag,da har broren hans bursdag. Koselig å få snakket med dem mens jeg er her. Ja, Lurven er ikke jeg heldig Og nå kommer den skikkelige varmen også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 15. januar 2006 #489 Del Skrevet 15. januar 2006 Jepp! Var jeg som sendte melding! Det har vært storm der-igjen. Sto på canariposten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. januar 2006 #490 Del Skrevet 15. januar 2006 Her har også isen forsvunnet så det er helt greit å bevege seg ute. Men jeg kan forstå ønsket om å trekke sydover igjen. Senhøst og vinter er ikke akkurat mine årstider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #491 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei! Jaja,Lillesky, får vel se når jeg kommer ned om det er nye ødeleggelser etter denne stormen også Har isen forsvunnet hos dere Bettie? Ikke her,nei. Det er tykk is overalt, og når det regner som det har gjort idag blir det temmelig farlig å gå. Nå er bursdagen over, tror det blir lenge til kaker for min del nå...... Akkurat nå har nevøen min og jeg sittet og sett på bilder fra G.C, han blir med til helga sier han....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 16. januar 2006 #492 Del Skrevet 16. januar 2006 så koselig å se deg i aktivitet i dagboka, heheh himmel, jeg skulle gitt mye for en liten ferie nå, kan jeg sende meg i ei pappkasse adressert til deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #493 Del Skrevet 17. januar 2006 Du hadde sikkert hatt godt av det etter det du har vært i gjennom nå Husk på å lage pustehull da......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. januar 2006 #494 Del Skrevet 17. januar 2006 .. hakke vært gjennom så mye jeg - akkurat nå hvertfall - men kunne opplagt hatt godt av litt sol og varme (og gjort noe annet enn å skrive lønns og trekkoppgaver og annet kjedelig ) .. så er det plass i boksen til Seroxata .. skulle jeg gjerne vært med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. januar 2006 #495 Del Skrevet 17. januar 2006 Er det til helgen du reiser tilbake til sol og varme? Vær forsiktig ute slik at du ikke faller og brekker noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #496 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei på dere! I morgen freser jeg nedover til varmen igjen (bare håper ikke flyet får problemer med å lette pga snøen ) Det har vært ok å være hjemme i vinteren noen dager, har truffet mange venner og vært sammen med nevøene mine osv. Koselig! Men, jeg merker nå at kroppen vil ha godt av å komme nedover igjen. Hodepinen er ille igjen og ryggen er heller ikke særlig god. Blir godt å få bar grunn under føttene og å kunne bære krykkene og bare bruke dem litt! Har ikke brukket noe Bettie Heldigvis,- det hadde vært kjempedumt! Håper du har det bra? Klart du også kan komme LilleBille! Som du hører er det bra for kroppen! Har fått med meg både begravelse, basketkamp, 2 8-årsdager, møter, kafébesøk o.a. Variert opplegg Vær forsiktige på glatta,da. Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. januar 2006 #497 Del Skrevet 20. januar 2006 Ønsker deg en riktig god helg - og god reise sydover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #498 Del Skrevet 25. januar 2006 Saa er jeg endelig nede i varmen igjen (selvom vi har nesten regnet bort....). Hjemme! Men, jeg synes ikke noe om aa kjenne hvor daarlig formen ble i löpet av 2 uker i snöen Den er helt elendig i forhold til hva jeg var da jeg dro oppover, saa det er tydelig hvor jeg bör väre paa vinteren! Haaper dere alle har det bra? Solklemmer fra Flower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. januar 2006 #499 Del Skrevet 25. januar 2006 Blir bare litt misunnelig .. og forstår godt at det er deilig. Fint å få en bekreftelse på at det du har gjort var helt riktig i forhold til flytting. Kos deg i varmen du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. januar 2006 #500 Del Skrevet 25. januar 2006 Ja, GC er nok stedet for deg fra oktober-april, minst! Er det mye skader etter alt regnet? Du får kose deg masse der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå