Bettie Skrevet 30. oktober 2005 #381 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kjære deg. Jeg ønsker deg en riktig god tur sydover, og ser fram til å lese hvordan du får det. Jeg tror du kommer til å ha noen flotte måneder vekk fra is og snø, og at du kommer til å oppleve mye hyggelig. Siden du ikke vil klare å la pappeskene stå - kan du ikke sikte deg inn på noen som ikke veier så mye - så kan du ta dem, mens de med bedre rygg tar de tyngre takene. Du skal jo være i stand til å nyte livet i sydlige strøk, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 30. oktober 2005 #382 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei Flower! :-D Skjønner veldig godt at du er sliten, sånn som du har stått i den siste tiden. Jeg er ikke rent lite imponert over hva du får til til tross for ryggen din. Og jeg må si jeg misunner deg som skal nyte vinteren i syden. Skulle ønske jeg kunne nyte den også.. Her på vinterføre og piggdekk blir det vanskelig gitt.. Håper turen går greit nedover, og at du finner deg godt til rette der Ser deg for meg der i solen i strøken leilighet.. (hvor er misunnelig-smilyen?) Ha en kjempefin tur!! Og kom innom KG så ofte du kan god fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. oktober 2005 #383 Del Skrevet 31. oktober 2005 Må ha en kjempe fin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 31. oktober 2005 #384 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ha en kjempefin tur - gleder meg til rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 31. oktober 2005 #385 Del Skrevet 31. oktober 2005 GOD TUR!! Vi sees på GC! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 2. november 2005 #386 Del Skrevet 2. november 2005 Oppdaterer litt for flower jeg. Hun er fremme i paradis (Gran Canaria altså!)! Fikk meld. nå på kvelden om at det blåser, men likevel 25 grader. Og hun har nydelig havutsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. november 2005 #387 Del Skrevet 3. november 2005 Ja det hørtes ikke ille ut det .... Blir nok deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 3. november 2005 #388 Del Skrevet 3. november 2005 Ååååå så herlig! Hils så masse til henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. november 2005 #389 Del Skrevet 3. november 2005 Heia Tenk at nå er du dradd, sååååååååå flott!!!! Håper du koser deg masse og gleder meg til å høre hvordan du har det Her er mørketiden begynt og det er mørkt klokken tre på dagen, det er bare frem med stearinlys, god musikk, te, te, te, te, mat og kveldsturer. Er egentlig bra herlig, men tror det er spesielt fint fordi det ennå bare er høst vær og ikke vinter, håper den kommer sent i år... Mange varme Til deg i sola og varmen fra meg i stearinlys mørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 3. november 2005 #390 Del Skrevet 3. november 2005 ååå snuppa goood tur og håper du vil stortrives lenge siden nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 4. november 2005 Forfatter #391 Del Skrevet 4. november 2005 Hei alle sammen!!!! Wow, det er helt riktig som lillesky skriver: Jeg er i paradis Det blåste og var overskyet da jeg kom ned, men god temperatur. I går og i dag: SOL FRA SKYFRI HIMMEL Leiligheten er nydelig, og jeg har ca 180 graders havutsikt!!! Plen, og mange flotte planter utenfor: Hawaiiroser, Bougainvillea, kaktuser, palmer osv. Alle naboene er tyske, virker koselige og heldigvis snakker noen av dem engelsk Holder på å bli kjent. I går gikk jeg alle "tusen" trappene ned til stranda, i dag har jeg gått helt til Arguineguin i varmen. Prøvde å finne en i-nett kafè, men havnet på Sjømannskirken på hjemveien. Skal skrive mer en anne dag, nå ordner de til bryllup bak meg så jeg må slutte. Ikke noe på bloggen enda heller, men det kommer. Mange, mange til dere alle! P.S Jeg trenger en SOL smily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. november 2005 #392 Del Skrevet 4. november 2005 Så hyggelig å høre fra deg. Og det høres bare såååå utorlig deilig ut. Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. november 2005 #393 Del Skrevet 4. november 2005 Så godt å høre fra deg. Jeg ser for meg stedet ditt med havutsikten, palmene, røde hibiskusblomster og skarpt rosa bougainvillea og kaktuser. Det må være en deilig utsikt. Flink du er som er ute og går i varmen, men den er sikkert god for kroppen din. Ønsker deg en riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 4. november 2005 #394 Del Skrevet 4. november 2005 Ha ei kjempe flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. november 2005 #395 Del Skrevet 4. november 2005 Så program på tv i dag der det var palmer.. og tenkte på deg jeg.. Er så glad for at du har det fint! Stor klem fra liten ballerina Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. november 2005 #396 Del Skrevet 6. november 2005 Høres jo ut som om du kose deg kjempe masse då! Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. november 2005 #397 Del Skrevet 8. november 2005 Hei du Håper du har kommet deg i orden slik at du føler du bor der du er. Og at kroppen din setter pris på en annerledes november. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. november 2005 #398 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Skriver litt for flower jeg. Hun har fått vite om to internettkafeer nå (itillegg til sjømannskirka), så det er vel ikke lenge til vi får varme oppdateringer. Lørdag hadde de 29 grader på GC. Hun svetter i skyggen på GC, altfor varmt altså. I morgen skal hun på marked, tenker det er onsdagsmarkedet i Arguineguin. Skal hilse til alle kjente så lenge! Med klemz. Endret 8. november 2005 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. november 2005 #399 Del Skrevet 8. november 2005 Så koselig å høre fra deg Flower! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. november 2005 #400 Del Skrevet 8. november 2005 Herlig å høre! Håper hun har funnet noen menn i lysegrønn tanga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå