Gjest ¤Escada¤ Skrevet 19. oktober 2005 #341 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du er SÅ heldig som skal ut å reisa! Håper du har d fint for tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. oktober 2005 #342 Del Skrevet 19. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. oktober 2005 #343 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hvis jeg krøller meg sammen, og blir så liten , så kan jeg kanskje bli med Lover å være veldig snill, og så kan jeg bo inni en liten tannkremtube.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2005 #344 Del Skrevet 20. oktober 2005 og så kan jeg bo inni en liten tannkremtube.. Ja, også kan jeg bo inni toppa på tannkremtuben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #345 Del Skrevet 20. oktober 2005 Åja kan ikke dere bli med Jeg kan sikkert finne en liten plass i kofferten også, det blir ikke så klissete Skulle gjerne ta med alle sammen,jeg, men det finnes jo billigbilletter ned dit,da så det er bare å komme I dag har jeg vært i Drammen og sjekka astmaen og allergien min. Tenk, det lønner seg visst å bli 50 Jeg trenger ikke faste medisiner på noe av det!!! Plutselig har jeg vokst det av meg Tilogmed den allergien jeg har hatt siden jeg var barn!! Hehe, ny mail fra H.K idag også Nå er jeg både kattegudinne og drømmefangerske Og den mailen kom akkurat etter at jeg hadde hatt en ny telefon med POSTEN Jeg trodde ærlig talt at de kunne jobben sin, men bare hør: for ca1-2 uker siden klarte de jo å begynne med adresse-endringen lenge før jeg hadde bestilt den, jeg klaget og de skulle endre det tilbake til her jeg fortsatt bor. Et par dager fikk jeg faktisk post, men i dag fikk jeg først telefon fra et kontor som hadde fått et brev i retur og deretter det samme fra legen. Ok, jeg ringte Posten igjen. Trodde ikke jeg hørte riktig da hun sa at hun hadde en adresseforandring fra 1999 til den adressen jeg skal melde flytting til Da jeg sa at jeg ikke har bodd der på 20-30 år var det ingen reaksjon å høre i den andre enden. Jeg sa at jeg skal flytte til utlandet og har endel ting som skal ordnes før det og er derfor avhengig av å få posten min. Da sa hun:"Men det er jo over 1 uke til 1. november enda da." Ingen unskyldning eller noe. Så nå vet jeg i hvertfall at jeg ikke skal melde midlertidig ettersending før dagen før jeg reiser. Jeg tør rett og slett ikke annet! Ååååå, jeg er så sinna! Tårene spratt da jeg snakket med henne, er jo temmelig stressa fra før mener jeg Jaja, det hjalp jo litt å ta en telefon til ei venninne + den koselige mailen jeg fikk da :rosasmil: Og nå har jeg fått ut litt her også Klemz til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. oktober 2005 #346 Del Skrevet 21. oktober 2005 HA EN FLOTT HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. oktober 2005 #347 Del Skrevet 22. oktober 2005 Noe så irriterende. Jeg trodde posten var en service-bedrift, men det er kanskje feil, det. Det nærmer seg veldig reisedag nå, men jeg håper du tar deg tid til å kose deg litt også. Ha en fortsatt god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. oktober 2005 #348 Del Skrevet 22. oktober 2005 Det snør det snør tiddelibom :grine2: Så herlig! Kommer du til å savne snøen litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #349 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei ¤Escada¤, Bettie og Lille Ballerina Ja, det er ganske tykt regn som kommer ned her nå også Men, den blir ikke liggende særlig lenge. Jeg gikk ut og fikk tatt 2 bilder til bloggen min, men allerede nå er snøen gått. Fikk i hvert fall litt snø å vise fram,da. Dere får ta en tur og titte. Om jeg liker snø, Lille Ballerina? Jeg synes det er vakkert å se på, lufta blir frisk og god (men liker ikke under 15 grader, altså pga astmaen) og jeg liker godt å ake eller leke i snøen (litt barnslig, men pytt). Men, den gjør også at jeg får mindre bevegelsesfrihet. Må sette bort sykkelen og begynne med krykker og taxi i steden Denne helgen har vært pakking. Er såpass trangt nå at det skjer litt av hvert: Da jeg skulle spise frokost ble jeg hengende fast i symaskinen min Så skulle jeg vaske klær, men maskinen stod bak flere pappesker, så jeg måtte rydde vei blant en eske med kjøkkenservise og poser med julegaver. Men, jeg klarte å få maskinen fram (gleder meg til å få en vaskemaskin som ikke trenger å flyttes!!), så nå er utfordringen å finne en plass til tørkestativet Nå reiser hun jeg skal leie av nedover for å se at alt er ok, så jeg har bedt henne sette mitt navn på postkassa. Da er det ikke så farlig hva posten gjør,- bare de ikke fortsetter å sende posten i retur til avsender,da Vet om flere ting som nå går fram og tilbake, så det er ganske irriterende. Men, som mr. Hong Kong sier: det en ikke kan gjøre noe med er det tull å bruke mye energi på. (Hehe, i mailen jeg fikk i går kalte han meg kattepus Koselig det altså, men han har da faktisk kjæreste.....) Nå skulle vi hatt en snømannsmily, da skulle dere fått den + en Håper dere har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 23. oktober 2005 #350 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hatt litt å gjøre på på du i helgen då... Tror eg tar den lille plassen i hjørnet av kofferten din og lurer meg med deg eg..... Håper du har fått kost deg litt i helga og då.. Her er foresten bare snø i fjellet... men d er temmelig kaldt... så d er vel like rundt hjørnet her og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. oktober 2005 #351 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det er ille når pappeskene står over alt, og man må flytte på ting for å finne fram. Men det er jo bare en overgang, så det går sikkert bra. Håper kvelden blir avslappende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. oktober 2005 #352 Del Skrevet 23. oktober 2005 Kanskje han har en innbildt kjæreste, og egentlig vil ha deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 24. oktober 2005 #353 Del Skrevet 24. oktober 2005 Heihei Flower Hørtes irriterende ut med posten ja.. Er sånn som deg jeg også, tårene spretter når jeg blir forbanna! Kan jeg også få bli med sydover eller? Ser så mange andre her vil være med.. Er absolutt ikke klar for vinter Og ang. alle klærne jeg skulle ha med.. Du kan tro jeg fikk sjokk på flyplassen, og bagasjen ble veid ved innsjekking.. Tror du ikke kofferten veide 18.9 kg?! Hihi.. Jeg kan det med å pakke ja.. Men er godt å være hjemme igjen da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #354 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei ¤Escada¤ : Ja, jeg har ikke akkurat fritidsproblemer nå Og snøen forsvant rett etter at jeg hadde tatt bilde av den. Men, jeg fikk da plassert dem i bloggen min Og selvsagt kan jeg fixe en liten plass i kofferten til deg Hei Bettie : Ja, du vet jo hvordan det er. Nydelig når en blir kvitt eskene etterpå,- enten fordi de er pakket opp som hos deg, eller gjemt bort på en låve som mine skal. Hei Lille Ballerina : Hehe, du skal se det En frk Skybert?? Men, er det ikke litt rart da? At han kaller meg sånt? Vi har jo bare maila i et par uker Jeg skulle gjerne bli nærmere kjent med han jeg altså, men er ikke sånn som ødelegger forhold. Hei Gitte : He he, ja det er veiinga jeg gruer for jeg også Har ikke vekt selv,men skal overnatte hos ei kusine siste natta og hun har. Gjett om det da skal veies!!!! Men, jeg har jo funnet ut noe kjempesmart: Fra her jeg bor kan jeg enten ta buss til Galleriet i Oslo og så ta flybussen, eller tog som det nesten alltid er trøbbel med,- men så er TT-kortet mitt nettopp fyllt opp, så da kan jeg kjøre taxi helt fram for 30,- Jeg får jo ikke brukt det i vinter, så da er det jo bare å benytte sjansen. Bare synd ikke vennen min skal jobbe, hadde vært koselig og ha han som sjåfør Har akkurat hatt besøk av broren min og yngste nevøen min. Nå har moren til nevøen begynt å styre med at de skal ha samtaler osv igjen, jeg håper for både nevøen min og broren min sin skyld at han nå får full alene omsorg for nevøen min. Han har nemlig hovedansvaret nå også, retten bestemte at han skulle bo hos far, sakkyndige anbefalte ikke at han skulle bo hos mor. Men, nå har hun visst bestemt seg for å prøve å endre det igjen. Saken er at han står enda sterkere enn sist, både pga ting hun har gjort og fordi skolen ser at han aldri har fravær når han er hos far, men veldig ofte fredag /mandag når han er hos mor. Det går jo på andre ting også, så det er helt bortkastet energi. Men, det skaper kanskje mye irritasjon. Akkurat pga dette skulle jeg ønske jeg ikke skulle reise, at jeg kunne være her og støtte broren og nevøen min. Men, jeg får gjøre så godt jeg kan over nett/post/telefon. Gleder meg til bloggen kan inneholde litt mer positivt, ikke bare frustrasjon over esker, posten osv. Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal få lagt inn bilder i den der nede når jeg ikke har egen pc. Bør jo være bilder når jeg har vært på fiesta eller noe annet spennende til dere alle. Og selvsagt-bare si fra så skal jeg lage en liten plass i kofferten, tannkremtuben eller noe annet........Bare å komme med ønsker,det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. oktober 2005 #355 Del Skrevet 24. oktober 2005 Æ trur du træng en ballerina som kan underholde dæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. oktober 2005 #356 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er synd når voksne ikke kan innse hva som er best for barnet. Som du skriver - det er vel liten sjanse for endringer, men det skaper mye surr. Nattaklem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #357 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nå har jeg vært ute og tatt snøbilder (De ligger på bloggen om dere vil se). Så da har jeg noe å se på når jeg sitter i varmen i vinter Litt dumt at det skulle snø akkurat i dag, vi skal flytte alle eskene mine i ettermiddag En ballerina hadde vært koselig å ha med til underholdning, vettu Ja, Bettie, enkelte skulle dessverre hatt sertifikat for å få unger, men han er jo heldig som har en far som er glad i han og prøver å skjerme han for alt trøblet moren gjør. Jeg har jobbet mange år i barnehage, men har faktisk aldri opplevd maken. En av dagen skal jeg få tak i litt julemarsipan!!! Jeg må jo smake på den før jeg dra, ikke sant?? Mens jeg lå i senga i dag syntes jeg magen var litt mindre, så da jeg kom meg på badet var det fram med målebåndet. (Har ikke vekt, men synes målebåndet er helt ok) Hehe, det var jammen et par cm mindre Enda jeg ikke akkurat spiser veldig sunt mens jeg stresser nå Alle monner drar, så et par cm er nydelig. Satser på at det blir enda mer når jeg kommer ned, siden jeg har planer om en svømmetur hver dag og gleder meg til all frukt/grønt En snø til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. oktober 2005 #358 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Se, nå har jeg lagd nedteller i signaturen min! Ikke mange dagene igjen til min tur heller! Ja, dere andre kan jo misunne dere grønne! Jeg skal nemlig også ned til Gran Canaria! Men jeg blir "bare" i 15 dager. Reiser ned i slutten av november. Er det svømmebasseng i nærheten av der du har leilighet? Min kjenning der nede mener det er kaldt i sjøen på denne tiden av året, men vi badet i sjøen i desember i fjor, og det var det mange andre også som gjorde! Du har jo ikke så langt til den flotte Anfi-stranda heller. Også ligger det en strand rett nedenfor leiligheten din som de fastboende bruker, men den har ikke importert sand. Lykke til med flyttinga i dag! Håper all snøen forsvinner innen det! Endret 25. oktober 2005 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #359 Del Skrevet 25. oktober 2005 Æsj, det gikk dårlig med flyttingen i dag Det har kommet 10-15 cm med tung snø og snør fortsatt!!!), venninna mi hadde ikke vinterdekk (sprøtt men sant!), hos broren min er det han som brøyter, dvs at vi ikke ville hatt sjangs til å komme opp bakken til gården siden han ikke kommer fra jobb før ca kl 17. Nå har jeg vært ute og måkt (med en vanlig spade, ikke snøskuffe) for at kusina mi (som har vinterdekk) skulle komme opp hit til meg. Hun har nå reist av gårde med noen av eskene jeg skal ha i kjelleren hennes i hvert fall. Ikke bra for en allerede pressa rygg,men Hun hadde heldigvis også med tomme esker, så da kan jeg få pakka resten også. Synes jeg har vært flink denne gangen, det ble 3 søpplesekker med klær (ei venninne har tatt en av dem resten blir Fretex), det blir ca 2 sekker med ting som skal kastes og noe som skal i bruktbutikken de har på den kommunale røysa. Sikkert mye mer jeg kunne kvittet meg med, men til å være meg er det ikke dårlig. Ja, Lillesky, ikke lenge til noen av oss drar nå I morgen er det akkurat 1 uke til jeg sitter på flyet. Jippi Jada, jeg har basseng Og den stranda du tenker på har jeg hørt er fin fordi det er naturlig strand der og sjøen vasker sanda hver natt (en jeg kjenner som bor her men er fra G.C som fortalte det) Og du vet vi nordmenn er jo ikke så veldig vant til så varmt vann her på sommeren heller, så vi bader da i sjøen. Vikinger..... Nei, nå må jeg visst sette meg i en godstol og hvile ryggen litt. Kose meg med Gudrun Sjödèn-katalogen (som selvsagt hadde havnet hos broren min... Posten funker tydeligvis ikke fremdeles ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. oktober 2005 #360 Del Skrevet 25. oktober 2005 Lurer på litt jeg Skal du ha med deg møbler nedover? Hva er i leiligheter fra før av da? Tell me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå