Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne

flowerpower

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja,en ferie blir ikke det samme uten Carlosèr og mannlige mopedister i stringtanga :ler:

Det høres ut som om du har det fint Flower. Godt å høre og ikke minst interessant om ulven :overrasket: Er den på en måte en av "hjelperene" dine?

Kos deg videre også må du ta godt vare på Lillesky for meg :dagens-rose:

Endret av ~Alwa~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager du har. Og du lærer jo hele tiden noe nytt om deg selv. Nå trenger ikke jeg gå i poolen, da. Kan bare kle av meg og gå ut, så blir jeg like våt som i et basseng. Temperaturen er "litt" lavere, da.

Kos deg videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei vennen :klem:

Ser ut som du har det kjempebra der nede! Heldig du er! Nå setter vinteren inn for fullt her denne helga, så jeg gruer meg :( Blir glatt og kaldt og skikkelig vinter.. :sur:

Ha en kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Høres ut som om dere har litt våtere og kjøligere vær enn jeg har...... Tenker på dere, helt ærlig altså :sjarmor:

Hva ler du av lille ballerina? At jeg løp fra han med string'en? Hehe, for jeg løp helt klart i motsatt retning av der han kjørte, altså :ler:

~Alwa~ så koselig at du er innom! Den ulven er en av hjelperne mine ,ja. Egentlig kunne jeg tenke meg å låne han bort til deg sånn som du sliter nå, men jeg er overbevist om at du har dine egne. Kanskje du kan bli kjent med dem om du mediterer? Eller så kjenner du sikkert noen som kan hjelpe deg å bli kjent med dem? Det føles veldig trygt og godt å vite at de er der.

Ja, Bettie, det virker som det er to forskjellige verdener vi befinner oss i! Og det er sant som du skriver, jeg blir virkelig kjent med meg selv nå! Andre sider av meg selv. Bl.a. dukker det opp ting i forhold til Atlantis som jeg tror på og som jeg tror var her,- og som jeg vet har levd på. Kjempespennende!

Gitte,- du får nok ta deg en tur nedover da vet du :sjarmor: Mange billigturer nå!

Seroxata: Så spennende at du skal få hjelp til hesten din! Selvom jeg er sikker på at du kan snakke med han selv. Kanskje hun kan lære deg noen tips?

Idag måtte jeg på Sjømannskirken og låne pc, og her har jeg bare en 1/2 time, så dere får ha det bra!

:klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke med meg grønn tanga! :ler:

Jeg har ikke fått tak i den flaska med G. Tror ikke jeg rekker det før jeg drar heller... :( Skal prøøøve å se om jeg får tid på mandag.

Vi har tenkt oss i kirka, på konsert med Katja, skal du? Vi var i fjor, og det var koselig.

Flyet lander midt på dagen (siesta-tid!), så jeg sender deg nok en sms når vi er installert i heimen. :)

Holder på å pakke nå, ikke så lett å pakke lite, men jeg må...

Vi sees! :hoppe:

Ps: Dere andre; kanskje dere ser meg og flower her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!! Naa skulle dere värt her :overrasket: Igaar kveld og i natt har vi hatt storm! Wow, for ei innlandsjente er det ganske spesielt naar naturen staar paa som verst. Var ute og spiste med oen som skal hjem i gaar kveld. Vi maatte sitte inne, det pep rundt vinduene og bölgene gikk höyt. Da vi skulle hjem hadde vi heldigvis medvind saa vi flöy oppover bakkene. Et sted hadde store kaktusarmer falt ned fra en terrasse,- tenk aa faatt dem i hodet :overrasket: Jeg tömte verandaen for alt löst og prövde aa sove. Det hörtes ut som om det dundret godstog forbi og porten inn til verandaen min hörtes ut som om den prövde aa slite seg! Men, varmt og godt var det!

I dag skinner sola, vi kan se hva som er ödelagt og bölgene gaar fortsatt stooore! Har löpt rundt og tatt bilder, haaper jeg snart faar lagt noen inn i bloggen min :sur:

Bölgene maa väre en dröm for surfere, jeg har staatt og ventet paa dem, tatt bilde og löpt.

De sier det skal bli verre igjen, saa jeg faar vel gaa hjem snart. Politiet er ute og det uler sirener nesten hele tiden. I Las Palmas hadde bölgene naadd 4 m höyere enn vanlig saa hele strandpromenaden var borte.

Stakkars Lillesky som skal lande i dette vindväret!

Broren min kunne fortelle at det var -14 der i dag, da vil jeg heller ha dette vindväret som tross alt (selvom det er skummelt) er varmt.

Ha det godt alle sammen :klem:

Ps. "gleder" meg til deg og den grönne tangaen. Lurven.... :sjarmor: Särlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du har det bra da. Tenkte på deg da jeg leste nyhetene akkurat nå. Naturkrefter er fasinerende og spennende - hvertfall når man selv er trygg.

Her er det ikke -14 men -4 og det holder - men det er litt sne på bakken og solen skinner .. så da så..

Kos deg i varmen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, håper alt er bra med deg.

Er litt bekymret for Lillesky og flyturen hennes men det går vel bra få en tro..

Selv reiser jeg til Tenerife på søndag så jeg håper denne dumme stormen gir seg snart..

Kos deg videre.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat mött Lillesky! Hun har det bra, de merket ikke noe da de skulle lande. Her er alt helt topp, selvom stranda nedenfor meg er vaska vekk...

Naa maa jeg fly, skal hente bilder hos fotografen.

Skriver mer senere!

Klems til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Du får ikke blåse bort, da, - eller la deg skylle på havet. Se også opp for flygende kaktusdeler.

Håper stormene snart gir seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag pröver jeg aa rekke innom dagbökene deres,men jeg rekker nok ikke alle :grine:

Uähhh! Naa satte en med aapen skjorte og gull-lenker seg ved siden av min pc. Hjälp!! Han har ikke grönn tanga, men er sikkert typen som kan bruke det paa stranda..... :sjarmor: (Godt tida snart er ute og jeg ikke har flere mynter...)

Var ordentlig kos aa treffe Lillesky igaar, hun er koselig dere. Inntrykket fra KG stemte ihvertfall det jeg kunne se paa den korte stunden va snakket i gaar :)

Naa maa jeg stikke snart, skal se paa sko. Tok bare med meg sandaler og joggesko nedover,- kofferten ble for tung.... Saa naa trenger jeg et par pensko, er mye fint aa finne saa det gaar nok bra.

Kanskje jeg rekker et par dagböker til??

Trope :klem: til dere alle og takk for at dere stikker innom mens jeg er i landflyktighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...