Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du egentlig hva blasert er?

Anonymkode: aff14...c42

Vet du hva ydmyk er? Ligner det noe du skreiv? 

Anonymkode: b160c...299

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva ydmyk er? Ligner det noe du skreiv? 

Nei, det var verken blasert eller ydmykt, det var et utsagn. Det er ikke sånn at alt man sier verken er, eller skal være en av delene. Men det er kanakje lettere å komme med «enn du da», enn å faktisk tenke ut et argument?

Skrevet

Fokuser på fremtiden. Hvorfor er fortiden så viktig? Hun er med deg og du må IKKE vite hvor mange hun har ligget med. 

Anonymkode: 2d76a...0a2

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man får det bedre med seg selv ved å være trygg i sin livssituasjon. Det blir man ikke sammen med noen som har ti ganger så mange hakk i stolpen. Man kan tro at man er det, hvis man ikke vet om tigangen, men det gjør jo bare smellen verre når den kommer. For det gjør den. Før eller siden blir savnet på jakten for mye, og så er hun på vift igjen. 

Uthevet setning er sann, det andre slett ikke.

Det er nok flere som anger på manglende erfaring før de etablerer seg, og bryter opp fordi man er nysgjerrig på andre, og lurer på hva man eventuelt har gått glipp av når hverdagen innhenter en etter mange lange år. De som har rast fra seg på forhånd, de vet jo at det ikke er noe å savne, de valgte jo ikke noen av de tidligere sexpartnerne, de valgte den de har etablert seg med. 

Anonymkode: f28fc...9f4

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uthevet setning er sann, det andre slett ikke.

Det er nok flere som anger på manglende erfaring før de etablerer seg, og bryter opp fordi man er nysgjerrig på andre, og lurer på hva man eventuelt har gått glipp av når hverdagen innhenter en etter mange lange år. De som har rast fra seg på forhånd, de vet jo at det ikke er noe å savne, de valgte jo ikke noen av de tidligere sexpartnerne, de valgte den de har etablert seg med. 

Anonymkode: f28fc...9f4

Valgte dem til hva? 😉

De valgte dem jo til sexpartnere, og da er de jo en mennesketype som «må ha det, bare må ha det». Dvs at de helt fint skiller mellom å velge noen for noen timer eller uker med sex, og å velge seg en kjæreste. 

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg skrev noe om at man skulle forhøre. Men at et blasert menneske passer dårlig sammen med et ydmykt, er vel ikke så utenkelig?

Man får det bedre med seg selv ved å være trygg i sin livssituasjon. Det blir man ikke sammen med noen som har ti ganger så mange hakk i stolpen. Man kan tro at man er det, hvis man ikke vet om tigangen, men det gjør jo bare smellen verre når den kommer. For det gjør den. Før eller siden blir savnet på jakten for mye, og så er hun på vift igjen. 

Jeg kunne virkelig ikke lese ut fra ts sitt innlegg atvdene ene var "blasert" og den andre "ydmyk". Problemet er ikke at han ikke vet hvor mange sexpartnere hun har hatt, men at han er opphengt i hennes fortid. Siden å gjøre det slutt tydeligvis ikke er et ønske for ham, vil det nok ikke hjelpe å få vite detaljene. Verden er ikke så svart-hvitt som du ser for deg, tror nå jeg da. Man kan ha hatt mange partnere og likevel holde seg til en når man elsker den partneren. Man utvikler og forandrer seg hele livet. Ikke vet vi om det er snakk om så mange partnere heller.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De valgte.dem jo til sexpartnere, og da er de jo en mennesketype som «må ha det, bare må ha det». 

Hæ?

Gjest Dævendøtte
Skrevet
På 30.8.2020 den 9.06, AnonymBruker skrev:

Hvordan føle meg trygg på at hun ikke fantaserer om "Julio fra backpacker-turen for ti år siden" (navn og omstendigheter funnet på) når vi er intime? 

Sånt kan du aldri vite ;) og om du vet at hun har vært romantisk med noen på en backpackertur, tror du uansett hun ville fortalt deg om sine eventuelle fantasier? 

Og det er det som er så fint med fantasier, de er fantasier og kan holdes hemmelig. Min partner har null begrep om mine romantiske forhold, han vet sikkert at jeg har hatt sex med tidligere partnere, men antall og detaljer, det holder jeg for meg selv. 

Jeg har heller ikke fantasier om andre når vi har sex. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Må ha sex. Har ikke noe problem med å gå ut og finne noen for det. Hvorfor skal forhold være et hinder i så måte? Grådig er grådig. 

Skrevet
7 timer siden, Svartfugl skrev:

Jeg kunne virkelig ikke lese ut fra ts sitt innlegg atvdene ene var "blasert" og den andre "ydmyk". Problemet er ikke at han ikke vet hvor mange sexpartnere hun har hatt, men at han er opphengt i hennes fortid. Siden å gjøre det slutt tydeligvis ikke er et ønske for ham, vil det nok ikke hjelpe å få vite detaljene. Verden er ikke så svart-hvitt som du ser for deg, tror nå jeg da. Man kan ha hatt mange partnere og likevel holde seg til en når man elsker den partneren. Man utvikler og forandrer seg hele livet. Ikke vet vi om det er snakk om så mange partnere heller.

Jeg tror ikke folk forandrer seg.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må ha sex. Har ikke noe problem med å gå ut og finne noen for det. Hvorfor skal forhold være et hinder i så måte? Grådig er grådig. 

Du tror at hvis man en gang har hatt et ons lengter man alltid tilbake? 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tror at hvis man en gang har hatt et ons lengter man alltid tilbake? 

Jeg tror at hvis man har programmert hode og kropp til at det rette å gjøre når det «klør», er å stikke ut og finne noen å ligge med, så gjør man det. Et forhold vil ha svingninger i sexfrekvens, og hvis den naturlige reaksjonen i en periode med lite, er å Tindre/stikke på byen/ringe en venn, så gjør man det. «Because I’m worth it»

Skrevet
På 5.9.2020 den 3.35, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke folk forandrer seg.

Jeg tror ikke du ser at det handler om to vidt forskjellige ting:

Det ene er å ha uforpliktende sex med personer man ikke har tenkt å bli sammen med nårman er singel.

Det andre er å leve i et forpliktet forhold der man har valgt en person og dermedhar valgt monogamien. Det går i alle fall fint for meg

Jeg er heller ikke enig i at folk ikke forandrer seg. Sunne, friske mennesker utvikler seg og forandrerseg mye gjennom et liv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...