AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #61 Skrevet 29. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er 9 år siden. Aldri igjen. Anonymkode: 70c8e...ab5 Hvordan ble du på ritalin da? Hvor lenge brukte du det? Anonymkode: a26c4...cc5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #62 Skrevet 29. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ble du på ritalin da? Hvor lenge brukte du det? Anonymkode: a26c4...cc5 Kraftig depresjon og gikk ned alvorlig mye i vekt på veldig kort tid. Har skrevet det tidligere i tråden. Brukte det vel i litt over en mnd, prøvde å holde ut fordi psykiater sa at kroppen min måtte venne seg til medisinen, men slik jeg ble av den gikk det ikke an. Det hadde endt livet mitt. Anonymkode: 70c8e...ab5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #63 Skrevet 29. august 2020 Tror det var Ritalin sønne min fikk først også, han fikk noen forferdelige mareritt så han bråvåknet av dem om natta og spratt ut av senga omtrent før han rakk å våkne. Det var som det kom hender ut av veggen for å dra han inn og sånn som han sa. Han går på Concerta nå tror jeg. Anonymkode: b746a...976
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #64 Skrevet 29. august 2020 I diagnosemanualen er det ADHD, men kan kan kalle det ADD hvis det er uten H-en, man bare spesifiserer det. Tullete svar du har fått over her. Slik som du beskriver det høres det helt riktig ut at du ikke skulle ha fått den diagnosen i utgangspunktet. Be om en revurdering. Jeg er med på å diagnostisere og i våre tilfeller skal vi sjekke traumer og psykososiale belastninger. Hvis det er mye av dette, får man som regel ikke adhd, da oppmerksomhetssvikten bedre forklares av alt dette andre. Nesten helt sikker på at de vil fjerne den, når de vurderer deg nå og ser på livssituasjonen din. Bare forklar de psykososiale belastningene som BUP tydeligvis ikke fanget opp da du fikk diagnosen. Anonymkode: 67300...111 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå