Gå til innhold

Engel og Loke? Et «snilt» og et «slemt» navn til tvillinggutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor i helsike vil du barna så vondt! Er de bare i denne verden for at du skal få oppmerksomhet? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en tenåringsjente som heter Engel...så det kan tydeligvis brukes til begge kjønn. 

Anonymkode: 2c5df...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tengel.

Anonymkode: e0fa8...375

Isfolket 😍

Selv ville jeg aldri valgt et såkalt snilt og slemt navn på tvillingbarn, det blir bare feil for meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tengel.

Anonymkode: e0fa8...375

Og Bengel.

Anonymkode: 73990...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ullvott skrev:

Hvorfor kan du ikke bare kalle broren til Engel for Gabriel, da? 

Det blir jo to snille navn.

Anonymkode: 479d4...575

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det blir jo to snille navn.

Anonymkode: 479d4...575

Hvorfor i huleste skal du velge et navn du selv synes er slemt, og dermed bevisst eller ubevisst knytte negative assosiasjoner til?

Og hvor sært er det ikke dersom Engel blir en pedofil voldsforbryter mens Loke blir den nye Mor Theresa? Skal du be dem bytte navn, da?? :hoho:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo to snille navn.

Anonymkode: 479d4...575

Nå må du gi deg TS, med å snakke om snille og slemme navn. Tenk å ville gi et slemt navn til et barn - enig i at de som vil det ikke bør ha rett til å få barn. Du tenker nok på et navn som lyder litt «tøft», men vær så snill slutt å si slemt navn. Tenk et barn som får høre at det har et slemt navn..

Anonymkode: 32a0c...701

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ullvott skrev:

Hvorfor i huleste skal du velge et navn du selv synes er slemt, og dermed bevisst eller ubevisst knytte negative assosiasjoner til?

Og hvor sært er det ikke dersom Engel blir en pedofil voldsforbryter mens Loke blir den nye Mor Theresa? Skal du be dem bytte navn, da?? :hoho:

Altså jeg mener at «slemme» navn er kule, er ikke noe negativt for meg. Loke og Kain er de beste forslagene hittil.

Har også tenkt på forbryter-navn som Ronny, Ole-Jonny, Roy-Roger eller Kim-Robert. Men det når nok ikke helt opp.

Anonymkode: 479d4...575

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du gi deg TS, med å snakke om snille og slemme navn. Tenk å ville gi et slemt navn til et barn - enig i at de som vil det ikke bør ha rett til å få barn. Du tenker nok på et navn som lyder litt «tøft», men vær så snill slutt å si slemt navn. Tenk et barn som får høre at det har et slemt navn..

Anonymkode: 32a0c...701

Hallo, det er over 500 i Norge som heter Loke. Er alle disse over 500 mødrene slike som burde blitt fratatt foreldreretten?

 

Anonymkode: 479d4...575

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg mener at «slemme» navn er kule, er ikke noe negativt for meg. Loke og Kain er de beste forslagene hittil.

Har også tenkt på forbryter-navn som Ronny, Ole-Jonny, Roy-Roger eller Kim-Robert. Men det når nok ikke helt opp.

Anonymkode: 479d4...575

Tenkt på Vidkun? Eller Adolf? :lur: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg mener at «slemme» navn er kule, er ikke noe negativt for meg. Loke og Kain er de beste forslagene hittil.

Har også tenkt på forbryter-navn som Ronny, Ole-Jonny, Roy-Roger eller Kim-Robert. Men det når nok ikke helt opp.

Anonymkode: 479d4...575

Ok, du burde ikke tatt rett til å få barn. Å kalle barnet sitt Ronny eller Roy-Roger i 2020 synes jeg er så gravende at jeg håper barnevernet tar barnet ditt i så fall.

Anonymkode: 32a0c...701

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tenk på at sønnen din en gang blir en voksen mann. Ingen har lyst til å ligge med en som heter Engel

Anonymkode: 720f8...3dc

Det er nok en himmelsk opplevelse. Badum-tsss!

Anonymkode: 5a1a2...5b5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, du burde ikke tatt rett til å få barn. Å kalle barnet sitt Ronny eller Roy-Roger i 2020 synes jeg er så gravende at jeg håper barnevernet tar barnet ditt i så fall.

Anonymkode: 32a0c...701

Jeg skal ikke bruke de navnene, skrev jeg jo.

Jeg kjenner en som heter Ronny. Hva er «graverende» med det navnet, mener du, som har med barnevernet å gjøre? Er hele 6000 som heter Ronny/Ronnie i Norge i dag.

Anonymkode: 479d4...575

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg mener at «slemme» navn er kule, er ikke noe negativt for meg. Loke og Kain er de beste forslagene hittil.

Har også tenkt på forbryter-navn som Ronny, Ole-Jonny, Roy-Roger eller Kim-Robert. Men det når nok ikke helt opp.

Anonymkode: 479d4...575

Da må det vel bli Anders da. Eller Joseph. Vidkun, Donald.

Anonymkode: eeb86...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beelzebub og Divine. Det heter mine tvillinger. 

Anonymkode: 2cd22...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...