Jessica Jones Skrevet 16. september 2020 #161 Del Skrevet 16. september 2020 Jeg vil være med 😊 Mål: 68 (-4 kilo) Startvekt: 72 kilo (16.september) Uke 39: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 40: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 41: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 42: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 43: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 44: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 45: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 46: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 47: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 48: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 49: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 50: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 51: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 52: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #162 Del Skrevet 17. september 2020 7 timer siden, Jessica Jones skrev: Jeg vil være med 😊 Mål: 68 (-4 kilo) Startvekt: 72 kilo (16.september) Uke 39: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 40: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 41: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 42: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 43: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 44: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 45: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 46: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 47: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 48: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 49: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 50: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 51: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 52: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Sukk! Må bare si at jeg misunner dere som har 4-5 kg å gå ned... tenker tilbake på når det var min situasjon. Ikke visste jeg da at jeg ti år senere skulle slite med 25 kg overvekt 😢 Anonymkode: c1c89...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 17. september 2020 #163 Del Skrevet 17. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sukk! Må bare si at jeg misunner dere som har 4-5 kg å gå ned... tenker tilbake på når det var min situasjon. Ikke visste jeg da at jeg ti år senere skulle slite med 25 kg overvekt 😢 Anonymkode: c1c89...98b Tenk deg at du skal ta 4-5 kg om gangen så blir det kanskje litt lettere? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #164 Del Skrevet 17. september 2020 41 minutter siden, Plengionika skrev: Tenk deg at du skal ta 4-5 kg om gangen så blir det kanskje litt lettere? Enig i dette! Jeg så først for meg 5kg. Så endret jeg til 10kg da jeg så jeg gikk raskt ned i starten. Men likevel har jeg kanskje enda 10 kg til å gå ned i vekt. Men jeg blir motivert av å ha delmål, å innfri de. Heller 4 delmål på 5kg enn ett stort på 20kg. Anonymkode: c1e98...86d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 17. september 2020 #165 Del Skrevet 17. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Sukk! Må bare si at jeg misunner dere som har 4-5 kg å gå ned... tenker tilbake på når det var min situasjon. Ikke visste jeg da at jeg ti år senere skulle slite med 25 kg overvekt 😢 Anonymkode: c1c89...98b Prøv å sett delmål! I stedet for å tenke at du skal ned 25 kg, tenk at du skal ned 5 kg i første omgang, 5 kg i andre omgang og ta det som det kommer. Husk at vektnedgang er lettere og oppnås raskere for mennesker som har mer å miste! Når du først bestemmer deg for det så vil kiloene forsvinne fort. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktobr Skrevet 18. september 2020 #166 Del Skrevet 18. september 2020 På 28.8.2020 den 19.12, Oktobr skrev: Gjør en liten endring på formatet. Mål: 56 (-7,4 kilo) Startvekt: 63,4 kilo (28. august) Uke 36: 63 kg (-0,4 kg) ( 7 kg gjenstår) Uke 37: 62,7 kg (-0,3 kg) ( 6,7 kg gjenstår) Uke 38: 63,2 kg (+0,5 kg) ( 7,2 kg gjenstår) Uke 39: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 40: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 41: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 42: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 43: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 44: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 45: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 46: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 47: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 48: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 49: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 50: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 51: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 52: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Gikk dessverre litt opp denne uken, er premenstruell og da får jeg kjempelyst på alt mulig rart. Kommer sterkere tilbake neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #167 Del Skrevet 18. september 2020 7 timer siden, Lisa Rowe skrev: Prøv å sett delmål! I stedet for å tenke at du skal ned 25 kg, tenk at du skal ned 5 kg i første omgang, 5 kg i andre omgang og ta det som det kommer. Husk at vektnedgang er lettere og oppnås raskere for mennesker som har mer å miste! Når du først bestemmer deg for det så vil kiloene forsvinne fort. ❤️ 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i dette! Jeg så først for meg 5kg. Så endret jeg til 10kg da jeg så jeg gikk raskt ned i starten. Men likevel har jeg kanskje enda 10 kg til å gå ned i vekt. Men jeg blir motivert av å ha delmål, å innfri de. Heller 4 delmål på 5kg enn ett stort på 20kg. Anonymkode: c1e98...86d 20 timer siden, Plengionika skrev: Tenk deg at du skal ta 4-5 kg om gangen så blir det kanskje litt lettere? tusen takk alle sammen! Dere har så rett! Nå har jeg gått ned fem kilo. Skal hoppe av glede når de neste fem forsvinner 😁 Anonymkode: c1c89...98b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #168 Del Skrevet 18. september 2020 På 2.9.2020 den 6.54, Sjøbanan skrev: Du er normalvektig? Hvorfor slanke deg? Du vet ikke høyden hennes: Jeg er 160 høy. De siste 20 årene har jeg ligget konstant på 55kg uansett om jeg er godt trent eller ikke. Så det er sunn vekt for min kropp. Nå som jeg er på 63kg (sykdom og usunn livsstil) synes og merkes de nye kg veldig godt! Fordi jeg er lav. Så vær forsiktig med å beskylde brukere for unødvendig slanking, denne dama kan jo være 150 høy for alt du vet. . Anonymkode: 9cf6a...95f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 18. september 2020 #169 Del Skrevet 18. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: tusen takk alle sammen! Dere har så rett! Nå har jeg gått ned fem kilo. Skal hoppe av glede når de neste fem forsvinner 😁 Anonymkode: c1c89...98b Flott innstilling! Jeg er selv overvektig og har en del å miste, men jeg hadde slitt med å holde motivasjonen oppe om jeg ikke hadde delmål. Jeg har knyttet til belønninger for delmålene mine i tillegg, for å gjøre det ekstra motiverende og gøy. Vektnedgang må ikke være bare kjipt og demotiverende, det er litt hva du gjør det til selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #170 Del Skrevet 18. september 2020 Startvekt 68,6kg, BMI 27,6. Mål: 55kg Uke 33: 68,6kg, BMI 27,6 Uke 34: 67,1kg, BMI 27,2 Uke 35: 64,7kg, BMI 26,2 Uke 36: 64,4kg BMI 26.1 Uke 37: 63,0kg Uke 38: 61,9kg Uke 39: Uke 40: Uke 41: Anonymkode: ce344...037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #171 Del Skrevet 18. september 2020 2 timer siden, Lisa Rowe skrev: Flott innstilling! Jeg er selv overvektig og har en del å miste, men jeg hadde slitt med å holde motivasjonen oppe om jeg ikke hadde delmål. Jeg har knyttet til belønninger for delmålene mine i tillegg, for å gjøre det ekstra motiverende og gøy. Vektnedgang må ikke være bare kjipt og demotiverende, det er litt hva du gjør det til selv! Helt enig i dette! Delmål er gull! Jeg synes også det er viktig å fokusere på hvor bra det er for kroppen å bli lettere, i alle fall for oss som må gå ned en del/mye for å få normal bmi. Min hovedmotivasjon er å unngå helseplager og vektrelaterte livsstilssykdommer i framtida, og jeg tenker at hvert steg jeg tar og hvert gram/hekto/kilo jeg går ned er enda et skritt bort fra diabetes, hjerte-/karmedisiner og dårlige knær. Anonymkode: 017cd...24f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 19. september 2020 #172 Del Skrevet 19. september 2020 Mål: -10 kilo Startvekt: 94 kilo (24. august) Uke 36: 91.5 kg (-2.5 kg) ( 7.5 kg gjenstår) Uke 37: 90.9 kg (-0.6 kg) ( 6.9 kg gjenstår) Uke 38: 90.8 kg (-0.1 kg) ( 6.8 kg gjenstår) Jeg er skuffet. Har jobbet for å se 80-tallet denne uken, men nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #173 Del Skrevet 19. september 2020 Mål: - 6 kg Startvekt: 0 (31. august) Starter på 0 og skriver bare antall gram/kilo med negativt/positivt fortegn. Uke 36: 0 kg ( 6,0 kg gjenstår) Uke 37: - 1,8 kg ( 4,2 kg gjenstår) Uke 38: 0 kg ( 4,2 kg gjenstår) Uke 39: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 40: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 41: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 42: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 43: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 44: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 45: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 46: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 47: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 48: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 49: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 50: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 51: -- kg ( -- kg gjenstår) Uke 52: -- kg ( -- kg gjenstår) Glemte å legge inn her, men dette er fra onsdag! Anonymkode: b7fa3...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 19. september 2020 #174 Del Skrevet 19. september 2020 7 timer siden, Mayoo skrev: Mål: -10 kilo Startvekt: 94 kilo (24. august) Uke 36: 91.5 kg (-2.5 kg) ( 7.5 kg gjenstår) Uke 37: 90.9 kg (-0.6 kg) ( 6.9 kg gjenstår) Uke 38: 90.8 kg (-0.1 kg) ( 6.8 kg gjenstår) Jeg er skuffet. Har jobbet for å se 80-tallet denne uken, men nei. Det er helt lov å være skuffet, men husk at litt progresjon er bedre enn ingen progresjon! Klart, du kunne nok gått ned litt mer, men du kunne også gitt helt opp og bare latt vekten peile seg på, men det gjorde du ikke, og det står mye styrke og respekt i det også. Vektnedgang er ikke en lineær prosess - noen uker vil du gå ned, noen uker vil vekten være stabil og noen uker vil du kanskje gå opp litt. Så lenge du fortsetter, uavhengig av resultatene dine hver enkelt uke, så vil du nå målet ditt til slutt. ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 21. september 2020 #175 Del Skrevet 21. september 2020 Mål: - 8 kg Startvekt: 0 (31. august) Starter på 0 og skriver bare antall gram/kilo med negativt/positivt fortegn. Uke 36: - 3.9 kg (4,1 kg gjenstår) Uke 37: - 0,8 kg ( 3,3 kg gjenstår) Uke 38: + 0,1kg ( 3,4 kg gjenstår) Var dette jeg fryktet denne uken. Har merket at kroppen var litt annerledes. Jeg har ikke spist unødvendige måltid og/eller søtsaker, men har ikke fått vært så aktiv som jeg skulle ønske. Blir nok noen flere trilleturer med den lille de neste ukene 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #176 Del Skrevet 22. september 2020 Mrs Chatterbox Mål: -10 kilo Startvekt: 89.2 kilo (1. september) Uke 37: 87.6 kg (- 1.6 kg) ( 8.4 kg gjenstår) Uke 38: 87.2 kg (- 0.4 kg) ( 8 kg gjenstår) Uke 39: 86.5 kg (- 0.7 kg) ( 7.3 kg gjenstår) Uke 40: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 41: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 42: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 43: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 44: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 45: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 46: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 47: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 48: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 49: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 50: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 51: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 52: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Jevn nedgang, hurra! Jeg er en sånn som veier meg hver dag når jeg prøver å gå ned. Denne uken angrer jeg litt på det.. forrige uke var jeg nemlig nede på 86,3, men i løpet av helgen med to middager borte og for mye alkohol, så gikk jeg opp igjen. Hadde jeg holdt meg til en veiedag i uken hadde jeg jo nå jublet for å ha gått ned 700 gram tross utskeielsene i helgen! Hvordan klare å slutte og veie seg hver dag mon tro? Men jeg finner en liten motivasjon i det også, jeg lager en graf i et excel ark og jeg ser jo at den over tid går nedover selv om det er litt opp og ned som det jo blir. Og på kveldstid klarer jeg da å tenke at 'hvis jeg ikke spiser noe nå rett før leggetid har jeg kanskje gått ned litt imorgen'. Denne uken blir det ingen utskeielser, vil holde på den jevne flyten og klare ca 1 kilo per uke fremover. Mange år siden sist jeg veide under 88 så nå skal jeg ikke gi meg! Anonymkode: 26d48...87e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica Jones Skrevet 22. september 2020 #177 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) Mål: 68 (-4 kilo) Startvekt: 72 kilo (16.september) Uke 39: 71.5 kg (0.5kg) ( 3.5kg gjenstår) Uke 40: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 41: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 42: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 43: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 44: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 45: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 46: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 47: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 48: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 49: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 50: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 51: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Uke 52: -- kg (--kg) ( -- kg gjenstår) Matmessig så har det gått veldig bra. Har startet opp med trening igjen med 2 økter i uken samt mye turer med familien 😊 Endret 22. september 2020 av Jessica Jones 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #178 Del Skrevet 22. september 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klare å slutte og veie seg hver dag mon tro? Men jeg finner en liten motivasjon i det også, jeg lager en graf i et excel ark og jeg ser jo at den over tid går nedover selv om det er litt opp og ned som det jo blir. Jeg har det også slik at jeg veier meg hver dag. Og finner motivasjon i det. La oss si at vekten viser 70 kg før helgen. Også spiser jeg salt mat og alkohol, og koser meg i helgen. Vet at jeg ikke burde veie meg mandag og tirsdag hvertfall, for kroppen trenger hvertfall til onsdag for å normalisere seg. Så jeg prøver å unngå å veie meg mandag og tirsdag etter helger med mye ekstra mat og drikke. Men derimot de helgene jeg er like nøye i matveien som i hverdagen, veier jeg meg hver eneste dag. Har en app hvor jeg legger inn vekt for å se graf. Velger å kun legge inn om jeg har samme vekt eller har gått ned😅 de dagene jeg vet den kan ha gått opp, veier jeg meg ikke, så det er bare fine tall i grafen, men den har noen utflatinger innimellom:) Alt i alt så går jo vekten ned og sett helhetlig på det, så er det det som teller:) Anonymkode: c1e98...86d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #179 Del Skrevet 22. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Har en app hvor jeg legger inn vekt for å se graf. Velger å kun legge inn om jeg har samme vekt eller har gått ned😅 de dagene jeg vet den kan ha gått opp, veier jeg meg ikke, så det er bare fine tall i grafen, men den har noen utflatinger innimellom:) Anonymkode: c1e98...86d Hehe - bra tips, kanskje jeg skal adoptere den fremgangsmåten 😅 Mrs Chatterbox Anonymkode: 26d48...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #180 Del Skrevet 22. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: La oss si at vekten viser 70 kg før helgen. Fullførte ikke denne helt ser jeg. Men du tok vel poenget ☺️ la oss si jeg veide 70 før helgen. Søndag ville vekta kanskje vist 70,2 mandag og tirsdag 70, men onsdag 69,5. For jeg spiser gjerne litt mindre på dagen når jeg vet jeg skal spise litt mer til kvelds eller drikke fler kalorier. Eller trener mer på forhånd (er som regel ikke så keen på det på søndager). Også går vi gjerne på tur i helgene osv. Så alt i alt, så er det vektnedgang når man ser uken i helhet fra onsdag til onsdag. Veier meg bare ikke søndag-tirsdag om jeg mistenker jeg ikke får se noe hyggelig tall😅 Anonymkode: c1e98...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå