AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1141 Del Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil IKkE anbefale deg å dra til Danmark for å få barn. Du har ingen peiling hvor slitsomt det er med barn før du har selv. I tillegg vil et barn etterhvert «tvinge» deg til å ha kontakt med barnehageansatte, foreldre til vennene til barna dine, lærere, andre barn osv. Da er det lite kult å sitte inne med sosial angst og måtte ta deg av dette helt alene. Anonymkode: e0535...cf5 Du om det. Jeg ønsker et barn. Tror også det kan være bra og ha fokus på noe annet enn seg selv. Tror også at et barn beriker livet ditt og gjør det bedre uavhengig av jobb og oppdragelse! Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1142 Del Skrevet 8. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du om det. Jeg ønsker et barn. Tror også det kan være bra og ha fokus på noe annet enn seg selv. Tror også at et barn beriker livet ditt og gjør det bedre uavhengig av jobb og oppdragelse! Anonymkode: 1bb8f...613 Da får du vel gjøre det da. Det blir i allefall ingenting ut av å tenke på det. Det samme gjelder å treffe en eventuell mann. Hopp i det, og gjør noe med det. Vi mennesker har en egen evne med å tilpasse oss situasjonen vi er i, dette gjelder kanskje spesielt knyttet til det å få barn. Anonymkode: bf8cf...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1143 Del Skrevet 8. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får du vel gjøre det da. Det blir i allefall ingenting ut av å tenke på det. Det samme gjelder å treffe en eventuell mann. Hopp i det, og gjør noe med det. Vi mennesker har en egen evne med å tilpasse oss situasjonen vi er i, dette gjelder kanskje spesielt knyttet til det å få barn. Anonymkode: bf8cf...a8a Har ingen å treffe no. Slettet meg fra den ene appen der menn ikke ville snakke eller spør tilbake. På Tinder går det ingen vei,matcher av og til,ingen skriver der heller. Har startet noen samtaler selv tidligere men det stopper opp og fører ingen vei. På Sukker sender folk fra Oslo/omegn i slutten av 40-åra/starten av 50-åra flørter og folk som var der for tre-fire år siden som snoker som bor langt vekk. Man prøver å være positiv men det er vanskelig når det ikke går noen vei og man blir motløs. Så da må man vel prøve andre steder da. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1144 Del Skrevet 8. oktober 2020 8 timer siden, Sally-Go-Round skrev: Er dette det du betaler ham til å skrive? Da kan du like så godt betale oss siden vi har foreslått noe av det samme 🙂 Av ren nysgjerrighet, hva slags opplegg har du med psykologen? Hvor ofte? Er det bare skriftlig? Har du ingenting med🙂 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 8. oktober 2020 #1145 Del Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du ingenting med🙂 Anonymkode: 1bb8f...613 Fair enough! Men hvorfor vil du ikke fortelle om hva du jobber med, hvis du har en jobb? Skammer du deg over jobben? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1146 Del Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, Sally-Go-Round skrev: Fair enough! Men hvorfor vil du ikke fortelle om hva du jobber med, hvis du har en jobb? Skammer du deg over jobben? Hvilken relevans har det for problemstillingen hvilken jobb ts har? Folk i alle yrkesgrupper jo kjærester og familie? Eller misforstår jeg deg nå? Anonymkode: a11c6...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1147 Del Skrevet 8. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ingen å treffe no. Slettet meg fra den ene appen der menn ikke ville snakke eller spør tilbake. På Tinder går det ingen vei,matcher av og til,ingen skriver der heller. Har startet noen samtaler selv tidligere men det stopper opp og fører ingen vei. På Sukker sender folk fra Oslo/omegn i slutten av 40-åra/starten av 50-åra flørter og folk som var der for tre-fire år siden som snoker som bor langt vekk. Man prøver å være positiv men det er vanskelig når det ikke går noen vei og man blir motløs. Så da må man vel prøve andre steder da. Anonymkode: 1bb8f...613 Kan du rette disse appene mot miljøer som befinner seg i din geografiske nærhet. Du skrev en gang at du holder til på Sunnmøre. Det må jo finnes menn i Ålesund f.eks? Leter du aktivt på sukker selv? Disse mennene som sender flørt og ikke tør skrive noe er det bare å se bort fra, helt enig. Det er for tafatt. Anonymkode: a11c6...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 8. oktober 2020 #1148 Del Skrevet 8. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken relevans har det for problemstillingen hvilken jobb ts har? Folk i alle yrkesgrupper jo kjærester og familie? Eller misforstår jeg deg nå? Anonymkode: a11c6...9cf Joda, det er klart! Det hadde ikke vært interessant for meg, hadde det ikke vært for at TS har unngått temaet gjennom hele tråden. Hun vil heller ikke flytte tross en uutholdelig situasjon. Er det da jobben som holder henne igjen? Er det feks tilrettelagt gjennom kommunen og NAV betaler? Det tilbudet forsvinner jo om man flytter... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1149 Del Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, Sally-Go-Round skrev: Joda, det er klart! Det hadde ikke vært interessant for meg, hadde det ikke vært for at TS har unngått temaet gjennom hele tråden. Hun vil heller ikke flytte tross en uutholdelig situasjon. Er det da jobben som holder henne igjen? Er det feks tilrettelagt gjennom kommunen og NAV betaler? Det tilbudet forsvinner jo om man flytter... Skjønner. Kanhende hun er mer fastlåst i sin bosituasjon enn hva vi vet. Jeg tenker jo også litt på at hun (etter hva jeg har forstått) bor på et lite sted og ikke ønsker å røpe på KG hvor hun jobber for da kan alltids "noen" kjenne henne igjen. Det får uansett bli hennes sak. Forøvrig bor jeg i en større by og har flere venninner som er evig single. Derimot virker det på meg som at det ordner seg for de som bor på bygda, men dette er jo bare mine egne observasjoner. Anonymkode: a11c6...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1150 Del Skrevet 8. oktober 2020 36 minutter siden, Sally-Go-Round skrev: Joda, det er klart! Det hadde ikke vært interessant for meg, hadde det ikke vært for at TS har unngått temaet gjennom hele tråden. Hun vil heller ikke flytte tross en uutholdelig situasjon. Er det da jobben som holder henne igjen? Er det feks tilrettelagt gjennom kommunen og NAV betaler? Det tilbudet forsvinner jo om man flytter... Jeg har vært innom Nav det er det jeg kan dele. De holder meg ikke igjen. I nærmeste by er det veldig dyrt å både bo og høye depositum på samtlige utleieleiligheter. Jeg er der at jeg ønsker å kjøpe nå. Mange på min alder har både kjøpt en til to leiligheter og bygd hus/kjøpt hus. Men de som har gjort dette som jeg kjenner til har vært to. Da stiller det seg litt annerledes økonomisk. Mange sier det er enklere på bygdene og noen sier det er enklere i byene. Har slitt begge plasser. I hvertfall i Oslo,der var det mye fuckboys. I Trondheim var det annerledes,jeg daita og møtte mange fra match.com. Hadde noen korte relasjoner med noen. Ja og en eks fra Blink-tiden. Her er det klin i umulig. Blir mer irritert enn glad. Skal jo være hyggelig og kjekt,ikke et ork. Som jeg sikkert har nevnt tidligere så er her mange ungkarer rundt her,men tror ikke noen vil ha forhold,kanskje de får dyppe seg her og der og er fornøyd med det. Feier for egen dør,men ser de samme fjesa år etter år. Noen har kanskje blitt så såra at de ikke orker forhold. Veit av en der eksen flørta med andre mens de var i forhold. Veit ikke sikkert om hun var utro. Etter det ble slutt og hun bodde i kjelleren til hun fant ny bolig,hadde sex høylytt mens eksen bodde i hovedetasjen og var vitne til alt. Barn inn i bildet også. Så det er mye forskjellig der ut. Psykologen sier han ikke forstår hvorfor en har så mye problem på datingappene. At jeg må vente to tre dager før jeg svarer osv. Seriøst,de skriver ikke og klarer ikke holde en samtale gående. Jeg kan ikke være eneste pådriver. Orker ikke enveiskommunikasjon. Ikke er jeg intens heller som han trodde. Nei jeg veit ikke råd. Ts Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1151 Del Skrevet 8. oktober 2020 Flere som sliter. Helt forkastelig hvordan det er blitt. Kynisk dritt kultur! Mager trøst at flere strever,men mest irtiterende at folk oppfører seg så dretete!!!😤 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1152 Del Skrevet 9. oktober 2020 Ser flere av de samme kvinnene på tinder, selv 4 år etter at jeg installerte det for første gang, mange i alderen nå 30-36. Bor i en middels stor by, i et fylke med tre byer tilsammen. Er ikke lett å finne den rette i voksen alder.. Anonymkode: 06574...150 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1153 Del Skrevet 9. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser flere av de samme kvinnene på tinder, selv 4 år etter at jeg installerte det for første gang, mange i alderen nå 30-36. Bor i en middels stor by, i et fylke med tre byer tilsammen. Er ikke lett å finne den rette i voksen alder.. Anonymkode: 06574...150 Fortvilende. De som er interessert i deg,er ikke du tiltrekt av/interessert i og omvendt. Hva skal man gjøre?!? Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1154 Del Skrevet 9. oktober 2020 Da er det helg igjen og en skal sitte mutters aleine,som alltid. Aldri unntak. Ingen som inviterer på noen ting. Føler meg så ensom og alene i verden. Våkner om nettene og har en jævlig tomhet og tenker er dette livet mitt. Dermr sies at de som er mye alene lettere utvikler Alzheimers og hjerte/kar sykdommer. At man kan dø 15 år tidligere av å være ensom. Skremmer livskiten av meg. Er konstant alene og det er ikke godt,selv om man samtidig er litt «redd» folk fordi en har gått så isolert. Har tatt litt avstand til foreldrene mine da de har sosialt liv hele tiden. Orker ikke høre om det hele tiden. Og de har vært litt nedlatende så har avvist de litt,trenger også andre enn de av og til. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1155 Del Skrevet 9. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det helg igjen og en skal sitte mutters aleine,som alltid. Aldri unntak. Ingen som inviterer på noen ting. Føler meg så ensom og alene i verden. Våkner om nettene og har en jævlig tomhet og tenker er dette livet mitt. Dermr sies at de som er mye alene lettere utvikler Alzheimers og hjerte/kar sykdommer. At man kan dø 15 år tidligere av å være ensom. Skremmer livskiten av meg. Er konstant alene og det er ikke godt,selv om man samtidig er litt «redd» folk fordi en har gått så isolert. Har tatt litt avstand til foreldrene mine da de har sosialt liv hele tiden. Orker ikke høre om det hele tiden. Og de har vært litt nedlatende så har avvist de litt,trenger også andre enn de av og til. Anonymkode: 1bb8f...613 Ja kanskje en ide å ta til seg noen av rådene du har fått i denne tråden? Ting kommer ikke til å endre seg av seg selv. Anonymkode: 9acc9...d1b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1156 Del Skrevet 9. oktober 2020 Veldig muggen tone på deg her i tråden iaf, TS. Hvis du snakker til andre på samme måte i det virkelig liv, er iaf det det første jeg hadde begynt med å endre. Anonymkode: 8281e...f8b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1157 Del Skrevet 9. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig muggen tone på deg her i tråden iaf, TS. Hvis du snakker til andre på samme måte i det virkelig liv, er iaf det det første jeg hadde begynt med å endre. Anonymkode: 8281e...f8b Når folk går under huden på deg så må man få lov å forsvare seg. Og dessuten er det enkelte som går inn for å irritere og gi en tyn. Det er ikke greit! Kanskje du skulle lære deg å skrive skikkelig?I allefall heter det.👍 Anonymkode: 1bb8f...613 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1158 Del Skrevet 9. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det helg igjen og en skal sitte mutters aleine,som alltid. Aldri unntak. Ingen som inviterer på noen ting. Føler meg så ensom og alene i verden. Våkner om nettene og har en jævlig tomhet og tenker er dette livet mitt. Dermr sies at de som er mye alene lettere utvikler Alzheimers og hjerte/kar sykdommer. At man kan dø 15 år tidligere av å være ensom. Skremmer livskiten av meg. Er konstant alene og det er ikke godt,selv om man samtidig er litt «redd» folk fordi en har gått så isolert. Har tatt litt avstand til foreldrene mine da de har sosialt liv hele tiden. Orker ikke høre om det hele tiden. Og de har vært litt nedlatende så har avvist de litt,trenger også andre enn de av og til. Anonymkode: 1bb8f...613 Ja det er vondt å ha det slik du beskriver, men det er bare du som kan gjøre noe med det. Vi kan gi deg råd og støtte deg? Du avviser de som vil ha kontakt med deg, venninnen din og foreldrene dine. Du tar ikke initativ til at du skal treffe noen eller finne på noe i helgen, da blir du alene i helgen. Kan det være at foreldrene dine snakker om sitt sosiale liv fordi de bryr seg om deg, og vil at dere skal være oppdatert på livene til hverandre? Det er overfladisk å bare snakke om været, ytre ting og ikke dele hva som skjer i livene til hverandre. Dine foreldre er mer sosiale enn deg, det synes du er urettferdig og du er sjalu. Men hva gjør du for å endre dette? Jeg lover deg at jeg har arbeidet hardt for å få de vennskapene som jeg har i dag. Mine venninner er småbarnsmødre, jeg må ta initativ til kontakt mye oftere enn de gjør for at vennskapene ikke skal smuldre opp. Jeg må også høre på mye fra deres liv som ikke intereserer meg som som jeg ikke kan relatere meg til. Det må sikkert de med meg også. Men når du går forbi oss på en cafe, en resturant med hvert vårt vinglass, eller på tur, så ser ikke du alt dette. Du ser ikke at dette var tredje gang jeg tok initativ. To ganger før måtte hun avlyse pga sykt barn eller mangel på barnevakt. Du og alle ser bare de gangene vi får til å treffes , vi koser oss og legger ut bilder på sosiale medier. Anonymkode: 684ec...a3e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1159 Del Skrevet 9. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er vondt å ha det slik du beskriver, men det er bare du som kan gjøre noe med det. Vi kan gi deg råd og støtte deg? Du avviser de som vil ha kontakt med deg, venninnen din og foreldrene dine. Du tar ikke initativ til at du skal treffe noen eller finne på noe i helgen, da blir du alene i helgen. Kan det være at foreldrene dine snakker om sitt sosiale liv fordi de bryr seg om deg, og vil at dere skal være oppdatert på livene til hverandre? Det er overfladisk å bare snakke om været, ytre ting og ikke dele hva som skjer i livene til hverandre. Dine foreldre er mer sosiale enn deg, det synes du er urettferdig og du er sjalu. Men hva gjør du for å endre dette? Jeg lover deg at jeg har arbeidet hardt for å få de vennskapene som jeg har i dag. Mine venninner er småbarnsmødre, jeg må ta initativ til kontakt mye oftere enn de gjør for at vennskapene ikke skal smuldre opp. Jeg må også høre på mye fra deres liv som ikke intereserer meg som som jeg ikke kan relatere meg til. Det må sikkert de med meg også. Men når du går forbi oss på en cafe, en resturant med hvert vårt vinglass, eller på tur, så ser ikke du alt dette. Du ser ikke at dette var tredje gang jeg tok initativ. To ganger før måtte hun avlyse pga sykt barn eller mangel på barnevakt. Du og alle ser bare de gangene vi får til å treffes , vi koser oss og legger ut bilder på sosiale medier. Anonymkode: 684ec...a3e Misunnelig ja,ikke sjalu. Forskjell på de to. Back in the days var de allting hjemme om de ikke var på jobb,og en og annen helg ute. Jeg var konstant på vift. Nesten aldri hjemme utenom middag, når jeg leste til prøver/tentamen/eksamen og når jeg sov. Det var alltid noe som skjedde og vi var sosiale konstant. Nå er de pensjonister og det er kafé,turgåing med turvenner,vennepar treff,reise hit og dit(I Norge vel og merke)konstant. Jeg er takknemlig for de av og til,men har ikke behov for å være sammen med de hele tiden. De er ofte sure og drar frem alt negativt om meg når vi treffes og det har heh sagt fra om at jeg ikke orker. Nå skriver jeg litt med en fyr på Tinder som jeg ikke er veldig tiltrekt av. Han har litt ulike bilder. Noen der han har hår og litt skjegg og noen der han er uten hår og mye skjegg🤔 Føler jeg må dikte opp ting på spørsmål jeg får for å fremstå bedre. Da livet mitt er miserabelt. Og dette sier jeg selvsagt ikke(før noen arresterer så liker jeg selvsagt ikke å lyve men av og til må man fake it til you make it). Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1160 Del Skrevet 9. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Misunnelig ja,ikke sjalu. Forskjell på de to. Back in the days var de allting hjemme om de ikke var på jobb,og en og annen helg ute. Jeg var konstant på vift. Nesten aldri hjemme utenom middag, når jeg leste til prøver/tentamen/eksamen og når jeg sov. Det var alltid noe som skjedde og vi var sosiale konstant. Nå er de pensjonister og det er kafé,turgåing med turvenner,vennepar treff,reise hit og dit(I Norge vel og merke)konstant. Jeg er takknemlig for de av og til,men har ikke behov for å være sammen med de hele tiden. De er ofte sure og drar frem alt negativt om meg når vi treffes og det har heh sagt fra om at jeg ikke orker. Nå skriver jeg litt med en fyr på Tinder som jeg ikke er veldig tiltrekt av. Han har litt ulike bilder. Noen der han har hår og litt skjegg og noen der han er uten hår og mye skjegg🤔 Føler jeg må dikte opp ting på spørsmål jeg får for å fremstå bedre. Da livet mitt er miserabelt. Og dette sier jeg selvsagt ikke(før noen arresterer så liker jeg selvsagt ikke å lyve men av og til må man fake it til you make it). Anonymkode: 1bb8f...613 Hva slags ting er det du lyver om? Er det ting han kan oppdage og ta deg på senere om dere møtes og blir godt kjent? Anonymkode: 684ec...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg